GM: Η μονάδα αυτόνομης οδήγησης έλαβε άδεια για λειτουργία στην Καλιφόρνια

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
GM: Η μονάδα αυτόνομης οδήγησης έλαβε άδεια για λειτουργία στην Καλιφόρνια
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του insider.gr στην Google
Πράσινο φως από τις αρχές μεταφορών στην πολιτεία της Καλιφόρνια των ΗΠΑ στην General Motors.

Οι αρχές μεταφορών στην πολιτεία της Καλιφόρνια των ΗΠΑ έδωσαν το πράσινο φως για την έναρξη λειτουργίας της μονάδας αυτόνομης οδήγησης της General Motors.

Η εξέλιξη ανοίγει το δρόμο για τη χρήση των αυτόνομων οχημάτων της GM στην αγορά μίσθωσης οχημάτων από το επιβατικό κοινό της αμερικανικής πολιτείας.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Το γαλάζιο 98% - Η χυλόπιτα του Τσίπρα στον ΣΥΡΙΖΑ - Το «καρφί» στον προϊστάμενο

Φορολογική ενημερότητα: Οι νέοι κανόνες για οφειλέτες - Τι αλλάζει σε μεταβιβάσεις ακινήτων, συμψηφισμούς

Γιατί 7 χρόνια μετά το τέλος των μνημονίων το εισόδημα των μισθωτών υπολείπεται της προ-κρίσης περιόδου;

Φόρτωση BOLM...

reader insiderinsiderinsiderinsiderinsider