Καινούρια αυτοκίνητα που μπορείς να αγοράσεις κάτω από 10.000 ευρώ

Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Καινούρια αυτοκίνητα που μπορείς να αγοράσεις κάτω από 10.000 ευρώ
Σας παρουσιάζουμε τα ελάχιστα μοντέλα της ελληνικής αγοράς που μπορούν να αγοραστούν καινούρια, με κόστος αντίστοιχο σχεδόν ενός μεταχειρισμένου.

Τα προηγούμενα χρόνια η εύρεση ενός καινούριου αυτοκινήτου με κόστος κάτω των 10.000 ευρώ δεν ήταν δύσκολη υπόθεση. Σήμερα, τα αντίστοιχα μοντέλα μετρώνται σε λιγότερα από τα δάχτυλα του ενός χεριού.

Ο λόγος δεν είναι άλλος από τις νέες προδιαγραφές ρύπων, που έχουν επιβαρύνει όλα τα νέα μοντέλα, ακόμα και τα μικρά αυτοκίνητα πόλης, με αντιρρυπαντικά συστήματα υψηλού κόστους. Τα οποία, φυσικά, μετακυλίονται στο κόστος αγοράς.

Ελάχιστα μεν, υπαρκτά δε τα μοντέλα με κόστος κάτω των 10.000 ευρώ

Ελάχιστα μεν, υπαρκτά δε τα μοντέλα με κόστος κάτω των 10.000 ευρώ και καλό είναι να τα γνωρίζουμε, ειδικά αν η απόφασή μας για κάποιο μεταχειρισμένο αντίστοιχου κόστους δεν είναι “κλειδωμένη”.

Διότι, όπως θα διαπιστώσετε, πολύ περισσότερο από την χαμηλή τιμή βαρύνουν τα πολλά χρόνια εγγύησης και κάποιες δωρεάν παροχές, που μπορούν να σας γλιτώσουν από πολλές δυσάρεστες εκπλήξεις με υψηλά πιθανώς κόστη αποκατάστασης.

Με τον κινητήρα του λίτρου ισχύος 60 ίππων και το τρίθυρο αμάξωμα στην έκδοση εξοπλισμού take up!, το μικρό αυτοκίνητο πόλης της VW είναι ότι φθηνότερο μπορεί να αγοράσει σήμερα κανείς σε καινούριο αυτοκίνητο. Ο βασικός του εξοπλισμός είναι επαρκής, οι χώροι μεγάλοι για την κατηγορία και η εμφάνισή του σύγχρονη και θελκτική. Θετικό το γεγονός ότι και η εκδοχή με τις πέντε πόρτες δεν ξεπερνά το όριο των 10.000 ευρώ, με την τιμή να παραμένει οριακά μικρότερη στα 9.990 ευρώ.

Με μια προωθητική ενέργεια που βρίσκεται εν ισχύ έως το τέλος Ιανουαρίου 2020, το μικρότερο των Toyota αποτελεί μια πραγματικά δελεαστική πρόταση στην τρίθυρη έκδοση Χ-Cool. Φυσικά δεν μπορεί να παίξει το ρόλο του οικογενειακού αυτοκινήτου, ως πρώτο όμως ενός ζευγαριού ή ενός νέου οδηγού είναι απόλυτα επαρκές. Πολύ βασικός ο εξοπλισμός -ωστόσο διαθέτει A/C, 6 αερόσακους και ESP- ενώ ο κινητήρας του λίτρου με τους 72 ίππους εξασφαλίζει επαρκείς επιδόσεις και είναι εξαιρετικά οικονομικός και αξιόπιστος. Προσθέστε 6 χρόνια εγγύηση και 3 χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια για κερασάκι.

Το μεγαλύτερο αυτοκίνητο που μπορούν να αγοράσουν τα παραπάνω χρήματα ως καινούριο στην ελληνική αγορά, γνωρίζει πιένες σε όλη την Ευρώπη. Φυσικά, τόσο η ποιότητα των υλικών όσο και η σχεδίαση, ειδικά του εσωτερικού, δεν χαρακτηρίζονται από τον όρο “σύγχρονο”, ωστόσο φιλοξενεί άνετα μια τετραμελή οικογένεια. Ο κινητήρας του λίτρου με τους 75 ίππους χρειάζεται υπομονή στις προσπεράσεις και ακούγεται λίγο περισσότερο, είναι όμως αρκετά πιο οικονομικός από κάθε αντίστοιχο σύνολο δεκαετίας και βάλε. Πολύ θετική είναι επίσης η προσφορά πενταετούς εγγύησης και δωρεάν οδικής βοήθειας για τρία έτη.

Προηγούμενο
Επόμενο

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Όλες οι ειδήσεις

14:25

Εξωδικαστικός ή πτώχευση; Δύο δρόμοι για οικονομική επανεκκίνηση

14:15

Νέα εποχή εποπτείας στα καζίνο - Ενισχυμένη νομική θωράκιση από την ΕΕΕΠ

14:10

Υπ. Ανάπτυξης: Τρεις νέες στρατηγικές επενδύσεις 206 εκατ. ευρώ ενέκρινε η Διυπουργική Επιτροπή

14:03

Ιράν: Επίσκεψη επιθεωρητών του ΔΟΑΕ σε πυρηνικές εγκαταστάσεις

14:02

Επιτροπή Ανταγωνισμού: Εγκρίθηκε η εξαγορά της Δωδώνη από την Ελληνικά Γαλακτοκομεία

14:00

Κίνδυνοι και ανάσες για την ευρωπαϊκή οικονομία

13:56

Παπαθανάσης: Επίσκεψη σε επιχειρήσεις στην Κοζάνη που χρηματοδοτηθηκαν από την Δίκαιη Αναπτυξιακή Μετάβαση

13:55

ΔΝΤ: Προβλέπει εκρηκτική αύξηση στο χρέος των ευρωπαϊκών χωρών έως το 2040 - Ποια μέτρα προτείνει

13:48

Π. Μαρινάκης για συνέντευξη Σαμαρά: Ουδέν σχόλιον - Η πολιτική είναι έργο και αποτέλεσμα, όχι ταμπέλες

13:48

Ο Τραμπ έδωσε χάρη σε 77 εμπλεκόμενους στην απόπειρα ανατροπής των εκλογών του 2020

13:43

ΕΕΤΤ: Νέα ψηφιακή εφαρμογή για καταγγελίες αντι-ανταγωνιστικών πρακτικών

13:41

Υπουργείο Ανάπτυξης: Σύσταση νομοπαρασκευαστικής επιτροπής για την κωδικοποίηση του εταιρικού δικαίου

13:38

Στουρνάρας: Πώς οδηγηθήκαμε στη δημοσιονομική εξυγίανση της Ελλάδας

13:37

Ρωσία: Θέλουμε να τελειώσει ο πόλεμος αλλά η ειρηνευτική διαδικασία έχει βαλτώσει

13:25

Μία άλλη προσέγγιση του Ταμείου Ανάκαμψης

13:25

Δασμοί: Οι ευρωπαϊκές επιχειρήσεις προετοιμάζονται για μεγαλύτερο πλήγμα το 2026

13:13

Νέος πρόεδρος στον ΟΛΠ ο Han Chao, μετά την παραίτηση Lin Ji

13:13

Nέα μέτρα κατευνασμού του εμπορικού πολέμου με ΗΠΑ από Κίνα - Ανέστειλε τα λιμενικά τέλη

13:07

Πακέτο για το 2,31% της ΕΧΑΕ, μια εβδομάδα πριν λήξει η περίοδος αποδοχής της δημόσιας πρότασης

13:02

UBS: Η Ελλάδα έχει την καλύτερη δυναμική χρέους παγκοσμίως

13:02

Παπασταύρου: Η Ελλάδα κεντρική αρτηρία ανάπτυξης για Κεντρική και Νοτιοανατολική Ευρώπη

12:55

Ουκρανία: Εκατομμύρια άνθρωποι χωρίς ρεύμα λόγω ρωσικών επιθέσεων

12:55

Eurobank: Xορηγός της τελετής απονομής του Βραβείου «Αυτοκράτειρα Θεοφανώ»

12:47

Μετρό: Προσωρινές αλλαγές στη γραμμή 2 λόγω εργασιών - Ποιοι σταθμοί θα κλείνουν νωρίτερα

12:42

ΔΥΠΑ: Αναρτήθηκαν οι πίνακες υποψηφίων για 70 θέσεις μονίμων εκπαιδευτικών

12:41

Γαλλία: Η εισαγγελία ζήτησε την αποφυλάκιση του Σαρκοζί υπό δικαστική επιτήρηση

12:37

Κρεμλίνο: Ο Λαβρόφ παραμένει υπουργός Εξωτερικών παρά τις φήμες περί «δυσμένειας» από Πούτιν

12:30

ΕΛΣΤΑΤ: Αύξηση 6,8% στη βιομηχανική παραγωγή τον Σεπτέμβριο

12:21

ΕΛΑΪΣ - Unilever Hellas: Αυξημένα καθαρά κέρδη και EBITDA το 2024

12:20

Ντε Γκίντος (ΕΚΤ): Σε καλή θέση τα επιτόκια - Αναπροσαρμογή, εάν χρειαστεί

gazzetta
gazzetta reader insider insider