Πέντε ηλεκτρικά πατίνια από επώνυμους κατασκευαστές αυτοκινήτων

Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Πέντε ηλεκτρικά πατίνια από επώνυμους κατασκευαστές αυτοκινήτων
Δεν αποτελεί επιστημονική φαντασία ούτε απλά μια μόδα. Είναι ανάγκη, οπότε σε λίγο καιρό όλοι θα έχουμε στο αυτοκίνητο μας ένα σοφά τοποθετημένο πατίνι για το «last mile».

Tο αποκαλούμενο και ως last mile είναι κυριολεκτικά, το τελευταίο μίλι. Δηλαδή κάπου 1600 μέτρα. Μπορεί να μην φαίνεται πολύ σημαντικό, αλλά μπορεί να αποτελεί το 20% του συνολικού χρόνου από και προς την εργασία σας κάθε μέρα. Είναι σίγουρο πως οι αυτοκινητοβιομηχανίες ετοιμάζουν να ενσωματώσουν τα επόμενα χρόνια στα αυτοκίνητά τους, ειδικά πατίνια που θα βρίσκονται τοποθετημένα σε συγκεκριμένες κρύπτες- θέσεις φόρτισης, στο πορτ-μπαγκάζ. Ετσι φιλοδοξούν να λύσουν το θέμα του παρκαρίσματος στα αστικά κέντρα, καθώς πεζοδρομούνται συνεχώς και περιορίζονται οι διαθέσιμες θέσεις στάθμευσης. Είναι πολύ λογικό λοιπόν το σενάριο, να παρκάρει κάποιος λίγο μακρύτερα και να βγάζει το ηλεκτρικό πατίνι του και να πηγαίνει με αυτό στον τελικό προορισμό του. Γι αυτό δεν θεωρείται διόλου τυχαίο, ότι οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες δημιουργούν τέτοια πατίνια και τα περιλαμβάνουν ως gadget στην γκάμα προϊόντων, τα οποία προσφέρουν στους πιστούς φίλους τους.

Ας δούμε πέντε από αυτά τα επώνυμα ηλεκτρικά πατίνια, που γράφουν στην ούγια τους το όνομα ενός αυτοκινητοκατασκευαστή:

Η Volkswagen παρουσιάζει το ηλεκτρικό σκούτερ Streetmate με αυτονομία 35 χλμ., ώστε αν η εργασία σας είναι σχετικά κοντά να μην χρησιμοποιήσετε καθόλου το αυτοκίνητό σας. Πωλεί όμως εναλλακτικά και το Cityskater με αυτονομία περίπου 15 χιλιομέτρων, το οποίο διπλώνει για να βολεύεται σε χώρους αποσκευών οχημάτων. Έτσι, η Volkswagen είναι σε θέση να καλύψει όλο το φάσμα της ηλεκτρικής κινητικότητας, από τα ηλεκτρικά οχήματα της οικογένειας I.D., έως το Streetmate και το Cityskater.

Το νέο SEAT eXS σχεδιάστηκε αποκλειστικά από τη SEAT για τους πελάτες της και διαθέτει την κορυφαία ηλεκτρική τεχνολογία Segway. To eXS είναι εξοπλισμένο με εμπρός και πίσω φώτα LED, προσαρμοσμένο φωτισμό περιβάλλοντος, οθόνη LCD, cruise control, αντικλεπτικό και πρόσθετη μπαταρία που μπορεί να συνδεθεί, ώστε να αυξήσει την χιλιομετρική του εμβέλεια φτάνοντας ακόμα και τα 45 χιλιόμετρα, ανάλογα με τις συνθήκες.

Tο EQ Scooter μοιράζεται κάποια τεχνικά χαρακτηριστικά με τα μοντέλα Suspension ή Merlin της micro, αλλά έχει μπροστά το αστέρι και κόβει βόλτες με αυτό στα πιτς ο Λιούις Χάμιλτον. Κατά τα άλλα τα γνωστά. Αυτονομία μέχρι 20 χιλιόμετρα και τελική 20 χλμ./ώρα. Και έχει και ανάρτηση μπροστά. Αυτό με το αστέρι μπροστά πάντως... ψαρωτικό.

Το κορεάτικο πατίνι παίρνει ενέργεια από μια μπαταρία 10.5Ah ιόντων λιθίου και έχει αυτονομία 20 χιλιομέτρων με μια φόρτιση και τελική ταχύτητα 20 χλμ./ώρα. Το πατίνι ζυγίζει 7.7 κιλά, διπλώνει και γίνεται πολύ μικρό σε διαστάσεις, ενώ διαθέτει και φώτα LED εμπρός και πίσω!

Με το νέο αυτό e-scooter, η Audi παρουσιάζει την δική της upper class πρόταση, συνδυάζοντας τα πλεονεκτήματα ενός ηλεκτρικού σκούτερ κι ενός skateboard. Το Audi e-tron Scooter ζυγίζει μόλις 12 κιλά και μπορεί να μεταφερθεί μέσα σε λεωφορεία ή και τρένα, καθώς είναι αρθρωτό και είναι δυνατόν να αποθηκευτεί άνετα στο πορτ-μπαγκάζ ή να μεταφερθεί με τον ίδιο τρόπο των βαλιτσών τύπου τρόλεϊ. Το Audi e-tron Scooter διαθέτει τελική ταχύτητα 20 χλμ./ώρα και μέγιστη αυτονομία 20 χλμ., θα ξεκινήσει να πωλείται μέσα στο 2020, ενώ δεν είναι απίθανο να διατίθεται ως… αξεσουάρ σε κάθε «κανονικό» e-tron, από το οποίο φυσικά θα μπορεί να φορτίζεται αποθηκευμένο σε ειδικό σημείο στο πορτ-μπαγκάζ του.

Προηγούμενο
Επόμενο

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Όλες οι ειδήσεις

14:33

Morgan Stanley: «Η Ελλάδα στην κορυφή του Ολύμπου»

14:32

Αυτοψία Δήμα στα τελευταία 10 χιλιόμετρα του Πατρών-Πύργου: Πότε θα δοθούν στην κυκλοφορία

14:31

Πόσο πλούσιος είναι ο Γιάννης Αλαφούζος

14:16

Το 41% των οδηγών ηλεκτρικών οχημάτων θα έλεγε «όχι» στην Tesla για πολιτικούς λόγους

14:06

Τσίπρας για Πολυτεχνείο: Δεν είναι μνημείο του χθες, αλλά μνήμη του αύριο

13:57

Η Γερμανία επιτρέπει και πάλι τις εξαγωγές όπλων προς το Ισραήλ

13:54

Μπρατάκος: Χρειαζόμαστε ένα ψηφιακό εργαλείο παρακολούθησης των δημοτικών χρεώσεων

13:47

Βουλή: Ψηφίστηκε το νομοσχέδιο για τον εκσυγχρονισμό οργάνωσης και λειτουργίας της ΕΡΤ

13:34

Ευλογιά αιγοπροβάτων: Συνεχίζονται οι εκτεταμένοι έλεγχοι για την τήρηση των μέτρων βιοασφάλειας

13:23

Κρεμλίνο: Ελπίζουμε σε μία συνάντηση Πούτιν - Τραμπ μόλις ολοκληρωθεί η προετοιμασία της

13:19

Δέκα «κρυμμένοι» θησαυροί στο Παρίσι

13:19

ΑΑΔΕ: Από 24/11 το νέο Τελωνείο Δυτικής Αττικής

13:13

Στα 95.000 δολάρια το Bitcoin - «Καπνός» το 30% από τα κέρδη του 2025

13:04

Υπεγράφη η σύμβαση για την αγορά της τέταρτης φρεγάτας FDI Belharra

12:52

Γεωργία: Καταργεί σώμα κατά της διαφθοράς, αυξάνεται η ένταση στις σχέσεις με την ΕΕ

12:50

Συμφωνία Μακρόν - Ζελένσκι για την πώληση 100 Rafale στην Ουκρανία

12:49

Πολωνία: Έκρηξη σε σιδηροδρομική γραμμή - «Άνευ προηγουμένου ενέργεια διολοφθοράς»

12:32

Πρακτικές παρεμβάσεις για εξοικονόμηση ενέργειας στο σπίτι

12:25

Ισχυρές βροχές και καταιγίδες από αύριο - Σε ποιες περιοχές θα εκδηλωθούν

12:19

Η TotalEnergies ενώνει δυνάμεις με τον Ντάνιελ Κρετίνσκι - Mega deal 5,1 δισ. ευρώ

12:14

Σεισμός 4,1 βαθμών Ρίχτερ στη Λευκάδα

12:14

Hellenic Train: Αναστολές και τροποποιήσεις δρομολογίων λόγω της αυριανής 24ωρης απεργίας εργαζομένων

12:07

Metlen: Εξετάζει ομολογιακή έκδοση 500 εκατ. ευρώ

12:02

Κομισιόν: «Βαρίδι» 500 εκατ. ευρώ από διορθώσεις αγροτικών κονδυλίων - Τι εκτιμά για ανάπτυξη, πληθωρισμό

11:50

Ελβετία: Συρρίκνωση ΑΕΠ για πρώτη φορά από το 2023 - «Βαρίδι» οι δασμοί Τραμπ

11:46

Πρωτογενές πλεόνασμα 10,3 δισ. στο δεκάμηνο - Στα 3,09 δισ. το συνολικό πλεόνασμα

11:45

Aktor: Σε πλήρη εξέλιξη οι εργασίες στον Οδικό Άξονα Νοτιοδυτικής Πελοποννήσου

11:38

Snappi: Διαθέσιμο το Snappi Pay Later για αγορές με άτοκες δόσεις

11:34

Στις 29 Νοεμβρίου στη Δράμα η 48η «Ημέρα Καριέρας» της ΔΥΠΑ

11:31

Επένδυση Coca-Cola HBC σε Κέντρο Έρευνας & Ανάπτυξης στην Ελλάδα

gazzetta
gazzetta reader insider insider