Τα 8 μυστικά επιτυχίας του VW Golf

Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Τα 8 μυστικά επιτυχίας του VW Golf
Σχεδιαστικά και αισθητικά επιδεικνύει μια ιδιαίτερα εμμονή στο πρωτότυπο του 1974 ωστόσο, παρά τη συντηρητική προσέγγιση στη δημιουργία του αμαξώματος.

Είναι πλέον επίσημο, ότι εντός του φθινοπώρου του 2019 θα δούμε το νέο VW Golf 8ης γενιάς. Με περισσότερες από 35.000.000 ταξινομήσεις στο ενεργητικό του, το VW Golf είναι το δεύτερο πιο πετυχημένο εμπορικά μοντέλο στην παγκόσμια ιστορία της αυτοκίνησης.

Σχεδιαστικά και αισθητικά επιδεικνύει μια ιδιαίτερα εμμονή στο πρωτότυπο του 1974 ωστόσο, παρά τη συντηρητική προσέγγιση στη δημιουργία του αμαξώματος, κάθε γενιά του είναι φορέας πρωτοποριακής τεχνολογίας. Ας δούμε ένα προς ένα τα σημαντικότερα επιτεύγματα του μοντέλου, που του εδραίωσαν στο πάνθεον των κορυφαίων αυτοκινήτων της ιστορίας.

Το 2013, το Golf αναδεικνύεται και πάλι «Αυτοκίνητο της Χρονιάς» για την Ευρώπη. Το 2017 υπόκειται σε facelift και συνεχίζει μέχρι σήμερα. Οι εκδόσεις του είναι δεκάδες, καθώς προσφέρεται με κινητήρες βενζίνης, diesel, φυσικού αερίου, ως υβριδικό αλλά και ως αμιγώς ηλεκτρικό, με τρία διαφορετικά αμαξώματα. 

Στην έβδομη γενιά του, την υφιστάμενη σήμερα που παρουσιάστηκε το 2012, το Golf επιτυγχάνει αεροδυναμικό συντελεστή 0.27, τον χαμηλότερο για πεντάθυρο αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής εκείνη την περίοδο. Ακόμα και σήμερα είναι ένας από τους χαμηλότερους.

Επαναστατική από κάθε άποψη η πέμπτη γενιά του Golf, καθώς εκτός του downsizing βλέπουμε για πρώτη φορά να χρησιμοποιείται ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων στο πίσω άξονα, σε μοντέλο της μικρής – μεσαίας κατηγορίας. Έκτοτε, η οδική συμπεριφορά του Golf αποτελεί σημείο αναφοράς.

Το 2003 εμφανίζεται η πέμπτη γενιά του Golf και μαζί της ο όρος downsizing, καθώς χρησιμοποιούνται για πρώτη φορά οι πολύ ισχυροί κινητήρες  TSi των 1.4 λίτρων με την τεχνολογία του συνδυασμού υπερσυμπιεστή και turbo και μέγιστη απόδοση 170 ίππων.

To 2003 μια έκδοση του Golf τέταρτης γενιάς, η κορυφαία R32, λανσάρει τα αυτόματα κιβώτια διπλού συμπλέκτη DSG. Από τότε, σταδιακά όλη η γκάμα των Golf προσφέρεται με αυτό το πρωτοποριακό κιβώτιο 6 ή 7 σχέσεων, την ίδια στιγμή που ο ανταγωνισμός απλώς παρακολουθούσε.

Το 1992, η τρίτη γενιά του Golf αναδεικνύεται «Αυτοκίνητο της Χρονιάς» για την Ευρώπη. Χαρακτηριστικό στοιχείο η αίσθηση κορυφαίας ποιότητας, που έκτοτε συνοδεύει κάθε νέα γενιά του μοντέλου.

Το 1985, στη δεύτερη γενιά του μοντέλου, εμφανίζεται η τετρακίνητη έκδοση Synchro. Για πρώτη φορά σε ένα πεντάθυρο μικρό – μεσαίο αμάξωμα.

To 1976 το Golf GTi, βασισμένο στο αμάξωμα της πρώτης γενιάς, δημιουργεί τη μόδα των hot hatches και ονοματίζει μια νέα και ιδιαίτερα αγαπητή κατηγορία αυτοκινήτων.

Προηγούμενο
Επόμενο

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Όλες οι ειδήσεις

12:24

Αύξηση 2,5% στον τζίρο των επιχειρήσεων τον Οκτώβριο - Στα 34,48 εκατ. ευρώ

12:14

Ματσάδο: «Όσοι στην Βενεζουέλα λένε την αλήθεια, διακινδυνεύουν την ζωή τους»

12:11

Σε 34 χώρες κυκλοφορεί το στέλεχος του ιού της γρίπης Κ - Συστάσεις ΠΟΥ για εμβολιασμό και αντιικά

12:07

ΔΥΠΑ: Στις 17 Δεκεμβρίου η προπληρωμή επιδομάτων, παροχών και Δώρου Χριστουγέννων

12:07

Συνεργασία nrg με Nova - Προσφέρουν ενέργεια και ακόμα πιο προσιτό Internet

12:05

Εφραίμογλου: Η αγροδιατροφή μπορεί να διεκδικήσει υψηλότερη θέση στις διεθνείς αλυσίδες αξίας

12:00

Τσαβδαρίδης: Ιδρύεται το πρώτο Ελληνικό Κέντρο Ικανοτήτων Ημιαγωγών με εθνική συμμετοχή 3,6 εκατ. ευρώ

11:59

Προσωπικός Βοηθός Υγείας Πολίτη: To MyHealthApp που «πηγαίνει την υγεία μπροστά»

11:57

JP Morgan: Overweight για τις ελληνικές τράπεζες, εκτίμηση-έκπληξη για ΕΤΕ

11:55

Νέες πιέσεις για τα κρυπτονομίσματα - Σε «βουτιά» προς τα 90.000 δολάρια το Bitcoin

11:54

Έρευνα ΕΥ Ελλάδος: Συγκρατημένα αισιόδοξοι οι καταναλωτές, «κλειδί» η εμπιστοσύνη στις επιχειρήσεις

11:52

JP Morgan: Ανοίγει νέο υποκατάστημα στην Ινδία μετά από σχεδόν μια δεκαετία

11:49

Λαβρόφ: Η Ρωσία θέλει μία βιώσιμη συμφωνία για τερματισμό του πολέμου στην Ουκρανία

11:39

ΕΛΓΑ: Παράταση έως 30/6/2026 για καταβολή της ειδικής ασφαλιστικής εισφοράς του 2025

11:36

ΟΠΕΚΕΠΕ: Ο «Φραπές» δεν καταθέτει στην Εξεταστική - Επικαλείται το δικαίωμα της σιωπής

11:23

Airbus: Σχεδόν έτοιμα τα δύο πρώτα ελικόπτερα Super Puma H215 για την Ελλάδα

11:17

ΧΑ: Επιλεκτικές κινήσεις στο ταμπλό, σε «επαφή» με τις 2.100 ο Γενικός Δείκτης

11:16

Γεννητικό υλικό δότη από τη Δανία: 18 παιδιά σε 11 οικογένειες έχουν γεννηθεί στην Ελλάδα

11:13

Eurobank: Το πρόγραμμα €πιστροφή γίνεται International - Επιβραβεύει τους πελάτες της και στην Κύπρο

11:12

Μιχαηλίδου: Αξιοποιούμε κάθε εργαλείο για να αυξήσουμε την προσφορά προσιτής κατοικίας

10:59

Θεοδωρικάκος: Επιβεβαιώθηκε η βούληση των ΗΠΑ για νέα αναπτυξιακά projects στην Ελλάδα

10:51

Η Ferryscanner επεκτείνεται στη Νοτιοανατολική Ασία - Πρώτος «σταθμός» η Ταϊλάνδη

10:47

Ήπια πτωτικά οι ευρωαγορές στον απόηχο της Fed

10:32

ΥΠΕΝ: Δύο νέες περιοχές στο καθεστώς προστασίας «Απάτητα Βουνά»

10:29

Παπαστεργίου: Σε δύο μήνες περίπου η πλατφόρμα για τις κάμερες στους δρόμους

10:22

Τα πιο «δημοφιλή» επαγγέλματα στην ΕΕ: Σε ποια η ζήτηση ξεπέρασε την προσφορά

10:16

Κώτσηρας: Οικοδομούμε μια οικονομία ανθεκτική και δίκαιη, που δεν υπονομεύει το μέλλον

10:15

Ρεκόρ 732 εκατ. ευρώ για τις ελληνικές startups - Ωρίμανση αλλά με… υποσημειώσεις

10:13

Χατζηθεοδοσίου: Ειλικρινής διάλογος και λύση στα προβλήματα των αγροτών

09:53

Prodea: Διανομή προσωρινού μερίσματος χρήσης 2025 0,21 ευρώ ανά μετοχή

gazzetta
gazzetta reader insider insider