Τα 8 μυστικά επιτυχίας του VW Golf

Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Τα 8 μυστικά επιτυχίας του VW Golf
Σχεδιαστικά και αισθητικά επιδεικνύει μια ιδιαίτερα εμμονή στο πρωτότυπο του 1974 ωστόσο, παρά τη συντηρητική προσέγγιση στη δημιουργία του αμαξώματος.

Είναι πλέον επίσημο, ότι εντός του φθινοπώρου του 2019 θα δούμε το νέο VW Golf 8ης γενιάς. Με περισσότερες από 35.000.000 ταξινομήσεις στο ενεργητικό του, το VW Golf είναι το δεύτερο πιο πετυχημένο εμπορικά μοντέλο στην παγκόσμια ιστορία της αυτοκίνησης.

Σχεδιαστικά και αισθητικά επιδεικνύει μια ιδιαίτερα εμμονή στο πρωτότυπο του 1974 ωστόσο, παρά τη συντηρητική προσέγγιση στη δημιουργία του αμαξώματος, κάθε γενιά του είναι φορέας πρωτοποριακής τεχνολογίας. Ας δούμε ένα προς ένα τα σημαντικότερα επιτεύγματα του μοντέλου, που του εδραίωσαν στο πάνθεον των κορυφαίων αυτοκινήτων της ιστορίας.

Το 2013, το Golf αναδεικνύεται και πάλι «Αυτοκίνητο της Χρονιάς» για την Ευρώπη. Το 2017 υπόκειται σε facelift και συνεχίζει μέχρι σήμερα. Οι εκδόσεις του είναι δεκάδες, καθώς προσφέρεται με κινητήρες βενζίνης, diesel, φυσικού αερίου, ως υβριδικό αλλά και ως αμιγώς ηλεκτρικό, με τρία διαφορετικά αμαξώματα. 

Στην έβδομη γενιά του, την υφιστάμενη σήμερα που παρουσιάστηκε το 2012, το Golf επιτυγχάνει αεροδυναμικό συντελεστή 0.27, τον χαμηλότερο για πεντάθυρο αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής εκείνη την περίοδο. Ακόμα και σήμερα είναι ένας από τους χαμηλότερους.

Επαναστατική από κάθε άποψη η πέμπτη γενιά του Golf, καθώς εκτός του downsizing βλέπουμε για πρώτη φορά να χρησιμοποιείται ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων στο πίσω άξονα, σε μοντέλο της μικρής – μεσαίας κατηγορίας. Έκτοτε, η οδική συμπεριφορά του Golf αποτελεί σημείο αναφοράς.

Το 2003 εμφανίζεται η πέμπτη γενιά του Golf και μαζί της ο όρος downsizing, καθώς χρησιμοποιούνται για πρώτη φορά οι πολύ ισχυροί κινητήρες  TSi των 1.4 λίτρων με την τεχνολογία του συνδυασμού υπερσυμπιεστή και turbo και μέγιστη απόδοση 170 ίππων.

To 2003 μια έκδοση του Golf τέταρτης γενιάς, η κορυφαία R32, λανσάρει τα αυτόματα κιβώτια διπλού συμπλέκτη DSG. Από τότε, σταδιακά όλη η γκάμα των Golf προσφέρεται με αυτό το πρωτοποριακό κιβώτιο 6 ή 7 σχέσεων, την ίδια στιγμή που ο ανταγωνισμός απλώς παρακολουθούσε.

Το 1992, η τρίτη γενιά του Golf αναδεικνύεται «Αυτοκίνητο της Χρονιάς» για την Ευρώπη. Χαρακτηριστικό στοιχείο η αίσθηση κορυφαίας ποιότητας, που έκτοτε συνοδεύει κάθε νέα γενιά του μοντέλου.

Το 1985, στη δεύτερη γενιά του μοντέλου, εμφανίζεται η τετρακίνητη έκδοση Synchro. Για πρώτη φορά σε ένα πεντάθυρο μικρό – μεσαίο αμάξωμα.

To 1976 το Golf GTi, βασισμένο στο αμάξωμα της πρώτης γενιάς, δημιουργεί τη μόδα των hot hatches και ονοματίζει μια νέα και ιδιαίτερα αγαπητή κατηγορία αυτοκινήτων.

Προηγούμενο
Επόμενο

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Όλες οι ειδήσεις

23:33

Πιερρακάκης: Με συμπαγή εσωτερική λογική η φορολογική μεταρρύθμιση - Υπέρ της αναδιάρθρωσης των ΕΛΤΑ

23:23

Αδύναμο γ΄ τρίμηνο για Pinterest: Κατρακύλα 21% για τη μετοχή - Η 2η μεγαλύτερη στα χρονικά

23:12

Wall Street: «Ξεφούσκωσαν» οι ανησυχίες για AI με αιχμή του δόρατος την απασχόληση

23:00

Ισραήλ: Ο στρατός παρέλαβε τη σορό ενός ομήρου από τη Γάζα

22:46

Σε χαμηλό 2 εβδομάδων το πετρέλαιο με απώλειες πάνω από 1%

22:33

Τραμπ: Ίσως βοηθήσουμε τον Μαμντάνι - Μήνυμα σε Ρωσία και Κίνα

22:20

Apple και Google προς deal με λίφτινγκ του Siri για 1 δισ. δολάρια ετησίως

22:07

Ρεπουμπλικάνοι για Πεντάγωνο: Δεν ενημερώνει το Κογκρέσο για θέματα εθνικής ασφάλειας

21:54

Τραμπ: Η Νότια Αφρική δεν πρέπει να είναι μέλος της G20

21:41

Tesla: Κατακόρυφη πτώση των πωλήσεων στη Γερμανία

21:28

Τσεχία: Ο ακροδεξιός Τόμιο Οκαμούρα εξελέγη πρόεδρος της Βουλής

21:14

Ποια βιβλία δανείζονται οι Έλληνες - Η λίστα με τα κορυφαία 50

21:02

Αντιπροσωπεία της Χαμάς στην Κωνσταντινούπολη για τις επόμενες φάσεις της εκεχειρίας στη Γάζα

20:50

Deja Vu: 15 χρόνια τα ίδια εμπόδια για τις αμερικανικές -και όχι μόνο- επενδύσεις στην Ελλάδα

20:42

Κέρδη άνω του 1% για τον χρυσό

20:34

Μητσοτάκης σε υπ. Ενέργειας – Εσωτερικών των ΗΠΑ: «Η Ελλάδα πύλη του αμερικανικού LNG»

20:25

Πηγές ΝΔ: Aπαντήσεις από τον Λευτέρη Αυγενάκη – Στο κενό η στοχοποίηση από την αντιπολίτευση

20:17

Θεοδωρόπουλος (ΣΕΒ): Η ΕΕ κινείται στη σωστή κατεύθυνση απλοποιώντας τις διαδικασίες που ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα

20:07

Κικίλιας: Μεγάλη εθνική προσπάθεια για έργα στήριξης της ναυτιλίας και της νέας γενιάς

20:00

Εφραίμογλου: Όσο πιο ανοιχτές οι επιχειρήσεις στη γνώση και στις συμπράξεις, τόσο πιο ισχυρές απέναντι στις κρίσεις

19:51

Μίραν (Fed): Λογική κίνηση μία νέα μείωση επιτοκίων τον Δεκέμβριο

19:43

Κώτσηρας: Συντονισμένη και μεθοδική μείωση φόρων προς όφελος της κοινωνίας και της οικονομίας

19:34

ΕΕ: «Ειδικός δίαυλος επικοινωνίας» με Κίνα για την ομαλή ροή των σπάνιων γαιών

19:25

Χρυσάφης: Η ΜΕΤΚΑ έχει μια μακρά και δυναμική ιστορία, που ξεπερνά τα ελληνικά σύνορα

19:16

Ευρωαγορές: Η ανάκαμψη στην Wall Street γύρισε θετικά τα πρόσημα

19:07

Autohellas: Στα 72,6 εκατ. ευρώ τα καθαρά κέρδη στο εννεάμηνο - Αύξηση τζίρου 5,2%

18:58

Χρηματιστήριο Αθηνών: Ολοκληρώθηκε το ATHEX Small Cap Conference 2025

18:51

Σκέρτσος: Η κυβέρνηση προχωρά με ευθύνη στις αναγκαίες αλλαγές στα ΕΛΤΑ

18:43

Μέτρα για την οπλοκατοχή ανακοινώvει ο Κυριάκος Μητσοτάκης

18:38

Euronext: 10 απαντήσεις για το deal με την ΕΧΑΕ - Τι λέει ο όμιλος για το προσφερόμενο τίμημα

gazzetta
gazzetta reader insider insider