Τα 8 μυστικά επιτυχίας του VW Golf

Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Τα 8 μυστικά επιτυχίας του VW Golf
Σχεδιαστικά και αισθητικά επιδεικνύει μια ιδιαίτερα εμμονή στο πρωτότυπο του 1974 ωστόσο, παρά τη συντηρητική προσέγγιση στη δημιουργία του αμαξώματος.

Είναι πλέον επίσημο, ότι εντός του φθινοπώρου του 2019 θα δούμε το νέο VW Golf 8ης γενιάς. Με περισσότερες από 35.000.000 ταξινομήσεις στο ενεργητικό του, το VW Golf είναι το δεύτερο πιο πετυχημένο εμπορικά μοντέλο στην παγκόσμια ιστορία της αυτοκίνησης.

Σχεδιαστικά και αισθητικά επιδεικνύει μια ιδιαίτερα εμμονή στο πρωτότυπο του 1974 ωστόσο, παρά τη συντηρητική προσέγγιση στη δημιουργία του αμαξώματος, κάθε γενιά του είναι φορέας πρωτοποριακής τεχνολογίας. Ας δούμε ένα προς ένα τα σημαντικότερα επιτεύγματα του μοντέλου, που του εδραίωσαν στο πάνθεον των κορυφαίων αυτοκινήτων της ιστορίας.

Το 2013, το Golf αναδεικνύεται και πάλι «Αυτοκίνητο της Χρονιάς» για την Ευρώπη. Το 2017 υπόκειται σε facelift και συνεχίζει μέχρι σήμερα. Οι εκδόσεις του είναι δεκάδες, καθώς προσφέρεται με κινητήρες βενζίνης, diesel, φυσικού αερίου, ως υβριδικό αλλά και ως αμιγώς ηλεκτρικό, με τρία διαφορετικά αμαξώματα. 

Στην έβδομη γενιά του, την υφιστάμενη σήμερα που παρουσιάστηκε το 2012, το Golf επιτυγχάνει αεροδυναμικό συντελεστή 0.27, τον χαμηλότερο για πεντάθυρο αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής εκείνη την περίοδο. Ακόμα και σήμερα είναι ένας από τους χαμηλότερους.

Επαναστατική από κάθε άποψη η πέμπτη γενιά του Golf, καθώς εκτός του downsizing βλέπουμε για πρώτη φορά να χρησιμοποιείται ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων στο πίσω άξονα, σε μοντέλο της μικρής – μεσαίας κατηγορίας. Έκτοτε, η οδική συμπεριφορά του Golf αποτελεί σημείο αναφοράς.

Το 2003 εμφανίζεται η πέμπτη γενιά του Golf και μαζί της ο όρος downsizing, καθώς χρησιμοποιούνται για πρώτη φορά οι πολύ ισχυροί κινητήρες  TSi των 1.4 λίτρων με την τεχνολογία του συνδυασμού υπερσυμπιεστή και turbo και μέγιστη απόδοση 170 ίππων.

To 2003 μια έκδοση του Golf τέταρτης γενιάς, η κορυφαία R32, λανσάρει τα αυτόματα κιβώτια διπλού συμπλέκτη DSG. Από τότε, σταδιακά όλη η γκάμα των Golf προσφέρεται με αυτό το πρωτοποριακό κιβώτιο 6 ή 7 σχέσεων, την ίδια στιγμή που ο ανταγωνισμός απλώς παρακολουθούσε.

Το 1992, η τρίτη γενιά του Golf αναδεικνύεται «Αυτοκίνητο της Χρονιάς» για την Ευρώπη. Χαρακτηριστικό στοιχείο η αίσθηση κορυφαίας ποιότητας, που έκτοτε συνοδεύει κάθε νέα γενιά του μοντέλου.

Το 1985, στη δεύτερη γενιά του μοντέλου, εμφανίζεται η τετρακίνητη έκδοση Synchro. Για πρώτη φορά σε ένα πεντάθυρο μικρό – μεσαίο αμάξωμα.

To 1976 το Golf GTi, βασισμένο στο αμάξωμα της πρώτης γενιάς, δημιουργεί τη μόδα των hot hatches και ονοματίζει μια νέα και ιδιαίτερα αγαπητή κατηγορία αυτοκινήτων.

Προηγούμενο
Επόμενο

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Όλες οι ειδήσεις

16:47

Καύσιμα: Τι τιμές να περιμένουν οι καταναλωτές το 2026 – Οι ιδιαιτερότητες της ελληνικής αγοράς

16:46

Μακρόν: Οι κυρώσεις πλήττουν την ρωσική οικονομία

16:42

ΕΤΑΔ: Σύμβαση μίσθωσης με τον Δήμο Βάρης - Βούλας - Βουλιαγμένης για το Δημαρχείο

16:35

Ιαπωνία: Σεισμός 7,2 Ρίχτερ ανοικτά της Ιαπωνίας - Προειδοποίηση για τσουνάμι

16:35

Χατζηδάκης στο Bloomberg: Το deal Ελλάδας-ΗΠΑ αναδιαμορφώνει τον ενεργειακό χάρτη της Ευρώπης

16:31

Επ. Κεφαλαιαγοράς: Φιλοξένησε την ετήσια συνάντηση του Mediterranean Partnership of Securities Regulators

16:28

Ισραήλ: Έφοδος της αστυνομίας στα κεντρικά γραφεία της UNRWA στην Ιερουσαλήμ

16:22

Κεφαλογιάννης για δωρεά του Kaizen Foundation: Επενδύουμε στην πρόληψη, την τεχνολογία και την πρώιμη ανίχνευση

16:17

Δεν εγκαταλείπει η Paramount: Εχθρική πρόταση εξαγοράς για Warner Bros παρά το deal με Netflix

16:16

Η CrediaBank “Shipping Financier of the Year” στα Lloyd’s List Greek Shipping Awards

16:12

Wall Street: O κλάδος που εκτοξεύεται λόγω του «AI boom»

16:10

Πακέτα για το 2,26% της Optima Bank

16:05

Πώς να διαχειριστείς το σάκχαρό σου αν έφαγες πολλή ζάχαρη την προηγούμενη μέρα

16:03

Scope Ratings: Αρνητικό το μεσοπρόθεσμο παγκόσμιο outlook - Θετικές εκτιμήσεις για Ελλάδα

15:55

Όταν το οικονομικό όφελος συναντά την περιβαλλοντική ευθύνη

15:54

Βρυξέλλες: Συγκρατημένη υποδοχή στη νέα στρατηγική των ΗΠΑ

15:53

Μουσείο του Λούβρου: Συνδικάτα καλούν σε «επαναλαμβανόμενη απεργία» τους εργαζομένους

15:43

Πτήση MH370 της Malaysia Airlines: Δικαστήριο του Πεκίνο δίνει εντολή για αποζημιώσεις

15:29

Λιβάνιος: Σε διαβούλευση τον Ιανουάριο του 2026 ο νέος Κώδικας της αυτοδιοίκησης

15:25

Εγκαίνια του νέου καταστήματος My market στην Καλλιθέα

15:24

Παγκόσμια Ημέρα Αναπηρίας: Πώς η τεχνολογία γίνεται εργαλείο καθημερινής αυτονομίας

15:19

Θεοδωρικάκος: Νέες θετικές προοπτικές για την Ελλάδα από την ενδυνάμωση της σχέσης με ΗΠΑ

15:15

ΡΑΑΕΥ: Συμμετοχή στο 17ο Στρογγυλό Τραπέζι Ρυθμιστικών Αρχών Ενέργειας ΕΕ-ΗΠΑ

15:11

Το νέο δώρο των γιορτών; Bitcoin κάτω από το δέντρο

15:09

Γεωργιάδης: Δεν υπάρχει ούτε ένας δείκτης υγείας που η Ελλάδα δεν έχει παρουσιάσει πρόοδο

14:54

Συνάντηση Πιερρακάκη με τον ΥΠΟΙΚ της Γαλλίας Roland Lescure

14:53

Συνάντηση Κ. Χατζηδάκη - Αρχιεπισκόπου Αμερικής

14:49

Χριστούγεννα στα Τρίκαλα: Όλα όσα αξίζει να δείτε και να κάνετε

14:48

YΠΕΘΟ για Κασσελάκη: Ακόμη ένας «μαθητευόμενος μάγος» με υπεραπλουστεύσεις σε σύνθετα ζητήματα

14:39

Ουκρανία: Οι ρωσικές απαιτήσεις για το εδαφικό το «πιο προβληματικό» σημείο των διαπραγματεύσεων

gazzetta
gazzetta reader insider insider