Τα 8 μυστικά επιτυχίας του VW Golf

Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Τα 8 μυστικά επιτυχίας του VW Golf
Σχεδιαστικά και αισθητικά επιδεικνύει μια ιδιαίτερα εμμονή στο πρωτότυπο του 1974 ωστόσο, παρά τη συντηρητική προσέγγιση στη δημιουργία του αμαξώματος.

Είναι πλέον επίσημο, ότι εντός του φθινοπώρου του 2019 θα δούμε το νέο VW Golf 8ης γενιάς. Με περισσότερες από 35.000.000 ταξινομήσεις στο ενεργητικό του, το VW Golf είναι το δεύτερο πιο πετυχημένο εμπορικά μοντέλο στην παγκόσμια ιστορία της αυτοκίνησης.

Σχεδιαστικά και αισθητικά επιδεικνύει μια ιδιαίτερα εμμονή στο πρωτότυπο του 1974 ωστόσο, παρά τη συντηρητική προσέγγιση στη δημιουργία του αμαξώματος, κάθε γενιά του είναι φορέας πρωτοποριακής τεχνολογίας. Ας δούμε ένα προς ένα τα σημαντικότερα επιτεύγματα του μοντέλου, που του εδραίωσαν στο πάνθεον των κορυφαίων αυτοκινήτων της ιστορίας.

Το 2013, το Golf αναδεικνύεται και πάλι «Αυτοκίνητο της Χρονιάς» για την Ευρώπη. Το 2017 υπόκειται σε facelift και συνεχίζει μέχρι σήμερα. Οι εκδόσεις του είναι δεκάδες, καθώς προσφέρεται με κινητήρες βενζίνης, diesel, φυσικού αερίου, ως υβριδικό αλλά και ως αμιγώς ηλεκτρικό, με τρία διαφορετικά αμαξώματα. 

Στην έβδομη γενιά του, την υφιστάμενη σήμερα που παρουσιάστηκε το 2012, το Golf επιτυγχάνει αεροδυναμικό συντελεστή 0.27, τον χαμηλότερο για πεντάθυρο αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής εκείνη την περίοδο. Ακόμα και σήμερα είναι ένας από τους χαμηλότερους.

Επαναστατική από κάθε άποψη η πέμπτη γενιά του Golf, καθώς εκτός του downsizing βλέπουμε για πρώτη φορά να χρησιμοποιείται ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων στο πίσω άξονα, σε μοντέλο της μικρής – μεσαίας κατηγορίας. Έκτοτε, η οδική συμπεριφορά του Golf αποτελεί σημείο αναφοράς.

Το 2003 εμφανίζεται η πέμπτη γενιά του Golf και μαζί της ο όρος downsizing, καθώς χρησιμοποιούνται για πρώτη φορά οι πολύ ισχυροί κινητήρες  TSi των 1.4 λίτρων με την τεχνολογία του συνδυασμού υπερσυμπιεστή και turbo και μέγιστη απόδοση 170 ίππων.

To 2003 μια έκδοση του Golf τέταρτης γενιάς, η κορυφαία R32, λανσάρει τα αυτόματα κιβώτια διπλού συμπλέκτη DSG. Από τότε, σταδιακά όλη η γκάμα των Golf προσφέρεται με αυτό το πρωτοποριακό κιβώτιο 6 ή 7 σχέσεων, την ίδια στιγμή που ο ανταγωνισμός απλώς παρακολουθούσε.

Το 1992, η τρίτη γενιά του Golf αναδεικνύεται «Αυτοκίνητο της Χρονιάς» για την Ευρώπη. Χαρακτηριστικό στοιχείο η αίσθηση κορυφαίας ποιότητας, που έκτοτε συνοδεύει κάθε νέα γενιά του μοντέλου.

Το 1985, στη δεύτερη γενιά του μοντέλου, εμφανίζεται η τετρακίνητη έκδοση Synchro. Για πρώτη φορά σε ένα πεντάθυρο μικρό – μεσαίο αμάξωμα.

To 1976 το Golf GTi, βασισμένο στο αμάξωμα της πρώτης γενιάς, δημιουργεί τη μόδα των hot hatches και ονοματίζει μια νέα και ιδιαίτερα αγαπητή κατηγορία αυτοκινήτων.

Προηγούμενο
Επόμενο

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Όλες οι ειδήσεις

10:06

Ντέρμπι κορυφής στη συνδρομητική: Πώς μοιράζεται η πίτα σε Netflix, Prime Video και Disney+

10:00

Χίλια ευρώ το χρόνο υπολογίζεται ότι επιβαρύνει το κυκλοφοριακό κάθε Αθηναίο οδηγό

09:51

Καϊράτ - Ολυμπιακός: Τι να κάνετε στην Αστάνα, τη φουτουριστική πρωτεύουσα του Καζακστάν

09:44

Η Ελλάδα στις κορυφαίες επιλογές των διεθνών επενδυτών και το 2026

09:35

Γκιλφόιλ: Η Ελλάδα πυλώνας στη στρατηγική Τραμπ για ενέργεια, επενδύσεις και ΤΝ

09:09

Σε ποια οκτώ σημεία της Αττικής μπαίνουν άμεσα «έξυπνες» κάμερες

08:54

Οικονομία: Τα πολλαπλά και μετρήσιμα οφέλη από την νέα πρόωρη αποπληρωμή χρέους

08:32

Politico: Ευρώπη προσοχή - Ο Τραμπ έρχεται για τις εκλογές σου

08:19

Mega πληρωμή στις 19 Δεκεμβρίου: Πάνε ταμείο εργαζόμενοι, συνταξιούχοι και δικαιούχοι επιδομάτων - Αναλυτικά οι παροχές

08:14

Πού ανοίγουν νέα καταστήματα Sinsay

08:06

Ηλεκτρισμός: Σε υψηλό 10ετίας οι ΑΠΕ το 2025 – Ρεκόρ και στις εξαγωγές

08:00

Λιανεμπόριο: Η Black Friday έφυγε, οι γιορτές έρχονται

23:58

Ινδοί και Αμερικανοί εμπειρογνώμονες θα συναντηθούν για ανάλυση στοιχείων της πτώσης του αεροσκάφους της Air India τον Ιούνιο

23:27

Ιταλία: Ο Τραμπ κατέστησε σαφές ότι η Ευρώπη του χρειάζεται λίγο ή και καθόλου

23:15

Χανιά: Νεκρός 45χρονος αθλητής ΑμεΑ σε τροχαίο

22:47

Εξαρθρώθηκε συμμορία που λήστευε πρακτορεία τυχερών παιχνιδιών στην Αττική

22:16

Ινδονησία: Οι νεκροί από τις πλημμύρες ξεπέρασαν τους 900

21:47

Κατάρ: Κρίνει ότι η εκεχειρία στη Γάζα δεν είναι πλήρης χωρίς πλήρη απόσυρση των ισραηλινών δυνάμεων

21:18

Συνελήφθη 62χρονος που οδηγούσε ανάποδα φορτηγό με επικαθήμενο στη Ν.Ε.Ο. Αθηνών–Θεσσαλονίκης

20:57

Σαρκοζί: Εκδίδει βιβλίο για την 20μερη φυλάκισή του

20:52

Λιθουανία: Έκλεισε το αεροδρόμιο του Βίλνιους λόγω ύποπτων αερόστατων στον εναέριο χώρο του

20:37

Επέτειος δολοφονίας Γρηγορόπουλου: Ένταση και επεισόδια στην πορεία – Πλήθος κόσμου στο κέντρο της Αθήνας

20:22

Ανασκόπηση Μητσοτάκη στο Tik Τok για τα πεπραγμένα του 2025

20:18

Τραγωδία με 18 νεκρούς μετανάστες νότια της Ιεράπετρας

20:13

Netflix: Η συμφωνία απόκτησης της Warner Bros δεν είναι στρωμένη με... ροδοπέταλα

19:53

Η Ελλάδα επιστρέφει στις ναυπηγήσεις και πρωταγωνιστεί στη θαλάσσια επιβατική μεταφορά στην ΕΕ

19:44

Στα αγροτικά μπλόκα κλιμάκιο του ΠΑΣΟΚ

19:41

LAMDA Development: Ανακοίνωση για δυστύχημα σε εργοτάξιο του Ελληνικού με αποτέλεσμα τον θάνατο ενός εργάτη

19:25

Ζελένσκι: Δηλώνει ότι είχε ουσιαστική τηλεφωνική συνομιλία με τους απεσταλμένους των ΗΠΑ

19:00

Ο πληθωρισμός ήρθε για να μείνει – Σε δεύτερη μοίρα η «μάχη κατά της ακρίβειας»

gazzetta
gazzetta reader insider insider