Wood: «Cash burn» για 18 μήνες μπορεί να αντέξει η Aegean

Ανδρέας Βελισσάριος
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Wood: «Cash burn» για 18 μήνες μπορεί να αντέξει η Aegean
Δεν «βλέπει» ένα «σκληρό» dilution για τους μετόχους της Aegean η Wood, χωρίς φυσικά να έχει ξεκαθαρίσει το τοπίο. Σύσταση «hold» και τιμή στόχο στα 4,20 ευρώ.

Σε υποβάθμιση της σύστασής της για τη μετοχή της Aegean προχώρησε η Wood εξαιτίας του ευρύτερου σχεδίου στήριξης που αναμένεται να υλοποιηθεί το επόμενο διάστημα και θα βασιστεί στους πυλώνες της αύξησης κεφαλαίου και της κρατικής ενίσχυσης.

Έτσι η Wood θέτει τιμή στόχο στα 4,20 ευρώ, με σύσταση «hold», αναμένοντας ουσιαστικά περισσότερες λεπτομέρειες γύρω από το σε ποια τιμή, με ποιους όρους και πόση θα είναι ακριβώς η πιθανή αύξηση μετοχικού κεφαλαίου. Από την άλλη παραδέχεται ότι ήταν λανθασμένη η εκτίμησή της, γύρω από το πακέτο στήριξης της Aegean καθώς είχε επισημάνει ότι μπορεί να «επιβιώσει» και χωρίς αυτό, στηριζόμενη σε ένα μοντέλο, όπου το επόμενο καλοκαίρι θα αποδεικνύονταν πιο «ευέλικτο» για τα αεροπορικά ταξίδια και η Ελλάδα θα καταφέρνε να αποφύγει ένα νέο σαρωτικό πέρασμα της πανδημίας που θα διατάρασε την τουριστική σεζόν.

Για το λόγο αυτό, όπως αναφέρει, οι πιθανότητες για ένα «σκληρό» dilution για τους μετόχους της από την αύξηση κεφαλαίου (και/ ή της κρατικής ενίσχυσης) είναι σχετικά περιορισμένες, επισημαίνοντας πως μια κρατική ενίσχυση της τάξεως των 120 εκατ. ευρώ και μια αύξηση κεφαλαίου 60 εκατ. ευρώ, θα είναι ουσιώδης και θα αντιστοιχεί περίπου στα δύο τρίτα της τρέχουσας κεφαλαιοποίησής της.

Σε ό,τι αφορά την ρευστότητα της εταιρείας, η Wood σημειώνει πως διατηρεί ένα καλύτερο προφίλ σε σύγκριση με τις περισσότερες ευρωπαικές αεροπορικές. Συγκεκριμένα, η ρευστότητά της έφτασε τα 600 εκατ. ευρώ στα τέλη Οκτωβρίου, μετά το ομολογιακό των 150 εκατ. ευρώ, και τη γραμμή ανακυκλούμενης πίστωσης των 120 εκατ. ευρώ που λήγει τον Σεπτέμβριο του 2022. Παράλληλα, μετά τις επαναδιαπραγματεύσεις με την Airbus, η Aegean θα πληρώσει 25 εκατ. ευρώ φέτος (ως επί το πλείστον έχουν ήδη πληρωθεί), 60-70 εκατ. ευρώ τον επόμενο χρόνο και περίπου 100 εκατ. ευρώ το 2022. Υπό αυτή τη βάση, και σε ένα μοντέλο που θα μπορούσε να «καίει» 30 εκατ. ευρώ το μήνα, θα κάλυπτε ένα «cash burn» 18 περίπου μηνών (τι χρήμα «καίει»), φτάνοντας έτσι μέχρι την άνοιξη του 2022, σύμφωνα με την Wood, ακόμη και χωρίς την αύξηση κεφαλαίου και/ή την κρατική ενίσχυση.

Τέλος, ως σημαντικούς κινδύνους για την Aegean αλλά και ευρύτερα για τον κλάδο των αεροπορικών, η Wood αναφέρει τον κορονοϊό και την πιθανή διακοπή της επιβατικής κίνησης το καλοκαίρι του 2021.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider