Τα επτά τρόφιμα που βοηθούν στη συγκέντρωση στο γραφείο

Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Τα επτά τρόφιμα που βοηθούν στη συγκέντρωση στο γραφείο

Ακονίζουν τη μνήμη, αυξάνουν τη συγκέντρωση, έχουν βιταμίνες, είναι χορταστικά και δεν παχαίνουν. Υπάρχουν κάποια τρόφιμα που έχουν όλες αυτές τις ιδιότητες και είναι σημαντικά για όσους πρέπει να θυμούνται πολλά στη δουλειά τους, εκτελούν παράλληλα πολλές εργασίες και γενικά θέλουν να έχουν τον έλεγχο ενός μεγάλου όγκου εργασιών. Δείτε τα...

Κλινικές μελέτες έχουν καταδείξει ότι το πρωινό, πέρα από τη γνωστή διατροφική του αξία, βελτιώνει τη βραχυπρόθεσμη μνήμη και την προσοχή. Φρούτα, γαλακτοκομικά και φυτικές θα πρέεπι να περιλαμβάνονται στο πρωινό.

Αν καταναλώσουμε υπερβολική ποσότητα στο γραφείο μάς πιάνει νύστα. Αν δεν φάμε αρκετά, έχουμε το μυαλό μας στο φαγητό. Και για τις δύο περιπτώσεις, η ισορροπημένη ποσότητα, αλλά και ποιότητα φαγητού, είναι το κλειδί για να παραμείνει κάποιος συγκεντρωμένος και να μην έχει απόσπαση προσοχής. Ακόμη καλύτερα, αν τα γεύματα είναι ελαφριά, με τα τρόφιμα που προτείνονται στο top ten. 

Αποξηραμένοι σπόροι και ξηροί καρποί είναι εξαιρετικές φυσικές πηγές αντιοξειδοτικών και βιταμίνης Ε, τα οποία συμβάλουν στη μείωση της έκπτωσης των νοητικών λειτουργιών, που συμβαίνει ως φυσική διαδικασία στη μέση ηλικία. Άρα, δρα προληπτικά και στην εγκεφαλική λειτουργία, και στη μνήμη. 
 

Έρευνες έχουν καταδείξει ότι τα blueberries, που τα τελευταία χρόνια παράγονται και στην Ελλάδα και δεν είναι πλέον εξωτικά φρούτα, προλαμβάνουν βλάβες του εγκεφάλου που προκαλούνται από ελεύθερες ρίζες, δηλαδή από το στρες. Σε άλλες μελέτες φάνηκε ότι τα μπλε φρουτάκια βοηθούν στη βελτίωση των γνωσιακών λειτουργιών και της λειτουργίας των μυών.

Αποτελεί τη βασική πηγή πρωτεΐνης που δίνει ώθηση για καλύτερη λειτουργία του εγκεφάλου. Η πρωτεΐνη των λιπαρών ψαριών, όπως είναι ο τόνος και ο σολομός. Προτιμήστε τόνο Αλωνίσου, ο οποίος δεν έχει τα βαρέα μέταλλα και είναι ο καλύτερος για συχνή κατανάλωση.  

Ο εγκέφαλος αγαπά τα σάκχαρα. Τον βοηθούν ως καύσιμα για τη διαδικασία επεξεργασίας και αποθήκευσης πληροφοριών. Όχι όμως τη ζάχαρη. Τα καλύτερα καύσιμα του εγκεφάλου είναι τα σάκχαρα που προέρχονται από τα φρούτα και από υδατάνθρακες, δηλαδή μακαρόνια, ρύζι, ψωμιά κ.λπ. 

Δεν υπάρχει κάποια μαγική ουσία που να αυξάνει απότομα το IQ. Η καφεΐνη όμως, ενεργοποιεί τον εγκέφαλο και παράλληλα βοηθά στη συγκέντρωση. Γι' αυτό και είναι σημαντική η κατανάλωση προϊόντων που την περιέχουν. Καφές, ενεργειακά ποτά, light κόλα. Προσοχή! Περισσότεροι από δύο καφέδες την ημέρα, μπορεί να προκαλέσουν ακριβώς το αντίθετο αποτέλεσμα, δηλαδή να έχετε υπερδιέγερση και να μην μπορείτε να συγκεντρωθείτε με τίποτα. 

Προηγούμενο
Επόμενο

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Όλες οι ειδήσεις

23:58

Οι ΗΠΑ άνοιξαν πυρ κατά πλοίου που παραβίαζε τον αποκλεισμό των ιρανικών λιμανιών

23:53

Πρωταθλητής Ευρώπης για τέταρτη φορά ο Τεντόγλου - Συγχαρητήρια Μητσοτάκη

23:48

Ισραήλ και Βενεζουέλα αποκαθιστούν τις προξενικές σχέσεις

23:37

Αποχωρεί από την Apple μετά από 25 χρόνια η επικεφαλής του Apple Pay

23:21

Η αβεβαιότητα για το Ορμούζ «κοκκίνισε» τη Wall Street - Απώλειες για τις Big Tech

23:01

Αφγανιστάν: Περίπου 2,4 εκατομμύρια κορίτσια στερούνται τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση

22:43

Έκλειψη ηλίου: Το «παράθυρο» των 10 λεπτών στην Ελλάδα - Ποιες περιοχές θα δουν το φαινόμενο

22:34

Πετρέλαιο: Πάνω από τα 88 δολάρια το Brent - Ξεθωριάζουν οι ελπίδες για συμφωνία στο Ορμούζ

22:18

Γερμανός στρατηγός: «Η Ρωσία τεστάρει τις ευρωπαϊκές άμυνες με υβριδικές επιθέσεις»

22:03

Σκέρτσος για Τσίπρα: «Κάθε φράση και ένα ψέμμα ή μια ανακρίβεια»

21:57

Μάλτα: Νέφος ηφαιστειακής τέφρας από την Αίτνα προκάλεσε προβλήματα σε πτήσεις

21:46

Χρυσός: Σταθεροποιητικές κινήσεις μετά το υψηλό δύο και πλέον μηνών

21:36

Η Ρωσία απελευθέρωσε πρώην πεζοναύτη των ΗΠΑ για ανθρωπιστικούς λόγους

21:22

Πυρκαγιά στο Νότιο Πήλιο - Μήνυμα από το 112

21:16

Νέος γύρος συνομιλιών Ισραήλ - Λιβάνου τον Σεπτέμβριο στη Ρώμη

21:07

Κολομβία: Περισσότεροι από 250 οι νεκροί από τον σεισμό των 7,4 Ρίχτερ

20:55

Τέσσερις συλλήψεις για πυρκαγιές σε Ζάκυνθο, Σταμάτα, Λέσβο

20:38

Μόνιμοι διορισμοί 4.789 εκπαιδευτικών σε πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση

20:25

Στενά του Ορμούζ: Γιατί αποδεικνύεται τόσο δύσκολη η αποκατάσταση της κυκλοφορίας

20:23

Ιράν: «Τα Στενά του Ορμούζ θα μείνουν κλειστά εκτός αν οι ΗΠΑ αποδεχθούν τους όρους μας»

20:11

Γερμανία: Έκλεισε για δύο ώρες το αεροδρόμιο του Ανόβερου μετά από θέαση drone

19:39

Προβλήματα για την κόρη του Μπιλ Γκέιτς: Το «κόλπο» με τα cookies και τα $80.000 την ημέρα

19:35

Ουγγαρία: Μήνυση της κυβέρνησης με επίκεντρο τις δαπάνες επικοινωνίας του Όρμπαν

19:21

Η Μόσχα δηλώνει ότι η συμφωνία με τη Δαμασκό για τις ρωσικές βάσεις στη Συρία θα ενισχύσει τις διμερείς σχέσεις

19:05

Πρώην επικεφαλής Μοσάντ: «Κατάσκοποί μας μπήκαν στην πυρηνική εγκατάσταση στο Φορντό»

19:02

Στάση αναμονής στις ευρωαγορές με το βλέμμα σε Ορμούζ και νέα μάκρο

18:46

Ρωμανός: «Κωμικοτραγικό να ακούς τον Τσίπρα να μιλάει για δικαιοσύνη, ηθική και οικονομία»

18:30

ΑΑΔΕ: Άνοιξε το σύστημα υποβολής μεταβιβάσεων δικαιωμάτων βασικής εισοδηματικής στήριξης

18:19

Ουκρανία: Το εργοστάσιο Zaporizhstal διέκοψε τη λειτουργία του μετά από ρωσική επίθεση

18:17

Η γνώμη των Ελλήνων για την «Οδύσσεια» του Κρίστοφερ Νόλαν


reader insiderinsiderinsiderinsiderinsider