Τεχνολογία
31-10-2019 | 08:54

Αυτές είναι οι 10 πιο κερδοφόρες εφαρμογές όλων των εποχών

Μοιράσου το
Αυτές είναι οι 10 πιο κερδοφόρες εφαρμογές όλων των εποχών

Αυτές είναι οι 10 εφαρμογές που κατάφεραν να κάνουν τη διαφορά.

Οι εφαρμογές την τελευταία 10ετία έχουν κατακτήσει την ζωή μας. Είτε πρόκειται για ψυχαγωγία, όπως το να δει κάποιος μια ταινία ή να ακούσει μουσική, είτε πρόκειται για δουλειά πάντα υπάρχει στο κινητό μας η κατάλληλη εφαρμογή για να μας εξυπηρετήσει.

Ο ανταγωνισμός όμως είναι σκληρός και η κερδοφορία δεν είναι δεδομένη. Αυτές είναι οι 10 εφαρμογές που κατάφεραν να κάνουν τη διαφορά: 
 

Στην κορυφή βρίσκεται δικαίως το Netflix. Tα έσοδα της υπηρεσίας streaming video ξεπέρασαν τα 5,24 δισ δολάρια μόνο το τρίτο τρίμηνο του 2019. Μέχρι σήμερα το Netflix είναι η πιο κερδοφόρα εφαρμογή όλων των εποχών. 

Ο «βασιλιάς» του streaming μουσικής είναι αναμφισβήτητα το Spotify. Στα τέλη Σεπτεμβρίου η εταιρεία είχε 113 εκατομμύρια συνδρομητές με στόχο μέχρι το τέλος του 2019 να έχει ξεπεράσει τα 122 εκατομμύρια. Τα έσοδα έφθασαν τα 1,73 δισ. ευρώ μόνο για το τρίτο τρίμηνο του 2019. 

Και από τις υπηρεσίες streaming video περνάμε στις υπηρεσίες streaming μουσικής. Το Pandora Radio έρχεται στην τρίτη θέση καθώς είναι μια από τις πιο δημοφιλείς εφαρμογές για μουσική με τα έσοδά της μόνο το δεύτερο τρίμηνο του 2019 να ξεπερνούν τα 400 εκατ. δολάρια. 

Όπως και άλλες υπηρεσίες streaming, η Tencent Video επιτρέπει στους συνδρομητές της να βλέπουν τις αγαπημένες τους σειρές και ταινίες. H κινεζική εφαρμογή Tencent Video βρίσκεται στην τέταρτη θέση τον κορυφαίων εφαρμογών της Apple αναφορικά με τα έσοδα. 

Είναι χωρίς αμφιβολία μια από τις πιο δημοφιλείς εφαρμογές της τελευταίας δεκαετίας και σίγουρα η πιο δημοφιλής εφαρμογή για ραντεβού. Μόνο το δεύτερο τρίμηνο του 2019 τα έσοδα του Tinder έφθασαν σχεδόν στα 500 εκατ. δολάρια. 

To Line είναι με διαφορά το πιο δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο στην Ιαπωνία. Το 2018 ήταν η όγδοη εφαρμογή με τα περισσότερα έσοδα στον κόσμο, ενώ στις αρχές του 2019 είχε σχεδόν 200 εκατ. χρήστες παγκοσμίως. 

H εν λόγω εφαρμογή είναι και αυτή κινέζικη. Πρόκειται για την πλατφόρμα online βίντεο της μεγαλύτερης μηχανής αναζήτησης της Κίνας, Baidu. Το iQiYi, γνωστό και ως Netflix της Κίνας, το 2018 ήταν η τέταρτη σε έσοδα εφαρμογή στον κόσμο. Σύμφωνα με το Forbes τα έσοδα της εταιρείας αναμένεται να ξεπεράσουν τα 5 δισ. δολάρια μέχρι το 2020. 

Αν και το 2018 ο ρυθμός ανάπτυξης της εφαρμογής του HBO επιβραδύνθηκε σε σχέση με τις προηγούμενες χρονιές, το HBO Now παραμένει ως μια από τις κορυφαίες σε έσοδα εφαρμογές του Apple Store. 

H πλατφόρμα διαμοιρασμού μικρών βίντεο Kwai ανήκει και αυτή στην εταιρεία Tencent. Πρόκειται για μια εφαρμογή ιδιαίτερα διαδεδομένη στην Κίνα που υπολογίζεται ότι φέρνει ετήσια έσοδα της τάξης των 78 εκατ. δολαρίων. 

Η κινεζική εφαρμογή ανταλλαγής μηνυμάτων QQ ξεκίνησε τη λειτουργία της το 1999. Η πλατφόρμα της Tencent δίνει ακόμη τη δυνατότητα βιντεοκλήσεων και ηχητικών μηνυμάτων. Πρόκειται μάλιστα για μια από τις εφαρμογές με τις περισσότερες λήψεις στον κόσμο. Τα ετήσια έσοδα της υπολογίζονται στα 15 εκατ. δολάρια το χρόνο. 

Προηγούμενο
Επόμενο

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.