Tip of the Day

Συμβουλές για επιτυχημένο ψηφιακό μάρκετινγκ

19-01-2022 | 07:30
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Συμβουλές για επιτυχημένο ψηφιακό μάρκετινγκ
Η πανδημία έχει επιφέρει ριζικές αλλαγές στον τρόπο που οι επιχειρήσεις καταρτίζουν τα πλάνα μάρκετινγκ.

Το ψηφιακό μάρκετινγκ αποτέλεσε το βασικό συνδετικό κρίκο μεταξύ επιχειρήσεων και πελατών κατά τη διάρκεια της πανδημίας Covid-19. Για τους επιχειρηματίες, τα κανάλια ψηφιακού μάρκετινγκ, όπως η διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τους προσφέρουν την ευκαιρία να προσεγγίσουν πελάτες ξοδεύοντας ένα μέρος του προϋπολογισμού που διαφορετικά θα είχαν εξαντλήσει σε παραδοσιακά κανάλια μάρκετινγκ.

Με τις προκλήσεις και τους περιορισμούς που φέρνει η μετάλλαξη «Όμικρον», οι επικεφαλής των επιχειρήσεων θα πρέπει να εξετάσουν πώς το ψηφιακό μάρκετινγκ μπορεί να τους βοηθήσει να μην ξεφύγουν από τα ομολογουμένως πιο σφιχτά budget, παραμένοντας συνδεδεμένοι με το κοινό τους. Έτσι, οι τάσεις τις εποχής υποδεικνύουν συγκεκριμένες τακτικές και μεθόδους.

Μια από τις πιο φρέσκιες τάσεις είναι το Metaverse (μετασύμπαν), η εικονική πραγματικότητα στην οποία έχει αναφερθεί και ο ιδρυτής του Facebook, Μαρκ Ζάκερμπεργκ. Σε μια επιστολή του εξήγησε γιατί το Facebook, που τώρα ονομάζεται Meta, αγκαλιάζει το metaverse. «Σε αυτό το μέλλον, θα μπορείτε να βρίσκεστε στο γραφείο χωρίς μετακίνηση, σε μια συναυλία με φίλους ή στο σαλόνι των γονιών σας για να προλάβετε τη διαφορά. Αυτό θα ανοίξει περισσότερες ευκαιρίες ανεξάρτητα από το πού ζείτε. Θα μπορείτε να αφιερώνετε περισσότερο χρόνο σε ό,τι σας ενδιαφέρει, να μειώσετε τον χρόνο για τη μετακίνηση και να μειώσετε το αποτύπωμα άνθρακα», έγραψε.

Οι επιχειρήσεις και οι έμποροι θα πρέπει να αρχίσουν να εξετάζουν ποιος θα είναι ο ρόλος τους σε αυτό το νέο σύμπαν και να αναζητήσουν τρόπους να συγκεράσουν την εικονική πραγματικότητα και τις φυσικές εμπειρίες, έτσι ώστε οι καταναλωτές να έχουν περισσότερους από έναν τρόπους για να γνωρίσουν την επωνυμία.

Τα τελευταία χρόνια, η έννοια «από στόμα σε στόμα» έχει τεθεί σε άλλη βάση. Δεν πρόκειται για την ευρεία διάδοση ενός μηνύματος, αλλά για τη δυνατότητα της επιχείρησης να «επιστρατεύσει» τους κατάλληλους ανθρώπους να μιλήσουν για την επωνυμία της. Το Influencer Marketing είναι μία νέα τακτική, η οποία ήρθε για να μείνει. Ως προς αυτό, ο αριθμός των ακολούθων δεν είναι πάντα καλός δείκτης της αποτελεσματικότητας ενός παράγοντα επιρροής στη διαμόρφωση στάσης και λήψης αποφάσεων αλλά πρέπει να συνυπολογίζεται και ο παράγοντας της αφοσίωσης.

Φυσικά, για να στεφθούν με επιτυχία όλες οι παραπάνω ενέργειες, θα πρέπει η ομάδα μάρκετινγκ μιας εταιρείας να γνωρίζει τις τελευταίες τάσεις μάρκετινγκ και ιδιαίτερα τα εργαλεία του ψηφιακού μάρκετινγκ.

Για παράδειγμα, το βίντεο είναι ένας στρατηγικός τρόπος προσέγγισης πελατών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης εδώ και χρόνια και μάλιστα εξακολουθεί να αποτελεί έναν προσφιλή τρόπο προσέγγισης των διαφόρων κοινών. Πλατφόρμες όπως το TikTok και το Instagram παρουσιάζουν νέους τρόπους με τους οποίους οι εταιρείες μπορούν να επικοινωνούν με τους πελάτες τους. Οι τάσεις επεξεργασίας βίντεο συνεχίζουν επίσης να εξελίσσονται, επομένως απαιτείται κατάλληλα καταρτισμένο προσωπικό.

Βέβαια, στο τέλος όλα θα κριθούν από το... αφήγημα της κάθε εταιρείας. Το να χρησιμοποιήσει κάποια κεφάλαια και να τα εκμεταλλευθεί σωστά τα κανάλια μάρκετινγκ δεν σημαίνει ότι το όλο εγχείρημα θα έχει επιτυχία. Στο τέλος όλα θα κριθούν από την ιστορία που έχει να διηγηθεί μια επιχείρηση στους πελάτες της. Εάν η ιστορία και η αποστολή μιας επωνυμίας περιστρέφεται γύρω από τους πελάτες της και εάν το προϊόν/η υπηρεσία της συμβάλουν στην επιτυχία των στόχων τους, τότε η στρατηγική που χρησιμοποιείται είναι όντως επιτυχημένη.

Διαβάστε περισσότερα άρθρα της στήλης Tip of the Day

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Όλες οι ειδήσεις

13:24

5 ελατοσκέπαστα χωριά κοντά στην Αθήνα για χριστουγεννιάτικες αποδράσεις

13:19

Διαμαντοπούλου: Είναι μεγάλη η ανάγκη για νέο εθνικό σχέδιο υδατικής ανθεκτικότητας

13:16

Το 2024 καταγράφηκαν 11 εκατ. κρούσματα ιλαράς - 800.000 περισσότερα από τα προπανδημικά χρόνια

13:13

Αστεροσκοπείο Αθηνών: Σε Φάληρο, Άλιμο και Κηφισιά τα μεγαλύτερα ύψη βροχόπτωσης

13:13

Ινδία: Κατέγραψε την ταχύτερη ανάπτυξη των τελευταίων έξι τριμήνων παρά τους δασμούς Τραμπ

13:12

Επίσκεψη Χάρη Θεοχάρη, στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα

13:11

Στάση εργασίας σε μετρό, ηλεκτρικό και τραμ το Σάββατο - Οι ώρες

13:04

Οικονομικές εξελίξεις και ειδήσεις της εβδομάδας μέσα από κουίζ!

12:58

Μαρινάκης: Ο κ. Ανδρουλάκης συμπεριφέρθηκε ως «τρολ» του διαδικτύου

12:41

ΔΥΠΑ: Αύριο η 48η Ημέρα Καριέρας στη Δράμα - Πάνω από 30 επιχειρήσεις, 700 θέσεις εργασίας

12:38

Ο Όμιλος AKTOR απέσπασε τη διάκριση "Silver Medal Award" από την EcoVadis

12:32

Ο ΠΟΥ δίνει για πρώτη φορά συστάσεις για αντιμετώπιση της υπογονιμότητας

12:30

Κακοκαιρία: Συνεδρίασε η Επιτροπή Εκτίμησης Κινδύνου - Παραμένουν σε συναγερμό πολλές περιοχές

12:23

Αύξηση 10,5% σημείωσαν τον Σεπτέμβριο τα οδικά τροχαία ατυχήματα

12:23

Μειώθηκε τον Οκτώβριο ο Γενικός Δείκτης Τιμών Παραγωγού στη Βιομηχανία

12:21

ΕΛΣΤΑΤ: Οριακή μείωση για τον κύκλο εργασιών του λιανεμπορίου τον Σεπτέμβιο

12:09

Σκέρτσος: Ιστορικού χαρακτήρα η συμφωνία ΓΣΕΕ-εργοδοτών-πολιτείας

12:05

Κοντογεώργης: Ενισχύουμε το εισόδημα των συμπολιτών μας που είναι στο ενοίκιο

12:05

Η ατμοσφαιρική ρύπανση μπορεί να μειώσει τα οφέλη της άσκησης για την υγεία

11:55

IWG: Ρεκόρ επέκτασης δικτύου στο γ' τρίμηνο - Αύξηση 4% στα έσοδα

11:55

Νοικιάζεις ή θες να νοικιάσεις; Τι δεν έχει δικαιώμα να σου πει ο ιδιοκτήτης

11:46

ΕΣΠ: Ευκαιρία για διαφάνεια η νέα Αρχή Εποπτείας Αγοράς και Προστασίας Καταναλωτή

11:39

Πετρέλαιο: Καθ' οδόν για το χειρότερο μηνιαίο σερί από το 2023 το Brent

11:36

PYLON flex από τον Όμιλο EPSILONNET: Η νέα εποχή ERP & CRM 
με ενσωματωμένες τεχνολογίες Τεχνητής Νοημοσύνης

11:33

«Protergia Χριστουγεννιάτικο Χωριό»: Ανοίγει τις πύλες του στο Πεδίον του Άρεως

11:23

Ασανσέρ: Προς παράταση οι δηλώσεις στο Μητρώο Απογραφής Ανελκυστήρων

11:21

Επιστροφή ενοικίου: Πιστώθηκαν 199,5 εκατ. ευρώ σε 886.883 δικαιούχους - Στα €225 το μέσο ενοίκιο

11:16

Φλωρίδης: Οι κληρονόμοι δεν θα αναγκάζονται να αποποιηθούν κληρονομιά για να μην επωμισθούν χρέη

11:13

Χατζηδάκης: Η Ελλάδα δεν χάνει χρήματα και οι ειλικρινείς αγρότες θα πάρουν περισσότερες επιδοτήσεις

11:07

ΧΑ: Νέες μικρές απώλειες για τον Γενικό Δείκτη με ανύπαρκτο τζίρο