Tip of the Day

Συμβουλές για επιτυχημένο ψηφιακό μάρκετινγκ

19-01-2022 | 07:30
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Συμβουλές για επιτυχημένο ψηφιακό μάρκετινγκ
Η πανδημία έχει επιφέρει ριζικές αλλαγές στον τρόπο που οι επιχειρήσεις καταρτίζουν τα πλάνα μάρκετινγκ.

Το ψηφιακό μάρκετινγκ αποτέλεσε το βασικό συνδετικό κρίκο μεταξύ επιχειρήσεων και πελατών κατά τη διάρκεια της πανδημίας Covid-19. Για τους επιχειρηματίες, τα κανάλια ψηφιακού μάρκετινγκ, όπως η διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τους προσφέρουν την ευκαιρία να προσεγγίσουν πελάτες ξοδεύοντας ένα μέρος του προϋπολογισμού που διαφορετικά θα είχαν εξαντλήσει σε παραδοσιακά κανάλια μάρκετινγκ.

Με τις προκλήσεις και τους περιορισμούς που φέρνει η μετάλλαξη «Όμικρον», οι επικεφαλής των επιχειρήσεων θα πρέπει να εξετάσουν πώς το ψηφιακό μάρκετινγκ μπορεί να τους βοηθήσει να μην ξεφύγουν από τα ομολογουμένως πιο σφιχτά budget, παραμένοντας συνδεδεμένοι με το κοινό τους. Έτσι, οι τάσεις τις εποχής υποδεικνύουν συγκεκριμένες τακτικές και μεθόδους.

Μια από τις πιο φρέσκιες τάσεις είναι το Metaverse (μετασύμπαν), η εικονική πραγματικότητα στην οποία έχει αναφερθεί και ο ιδρυτής του Facebook, Μαρκ Ζάκερμπεργκ. Σε μια επιστολή του εξήγησε γιατί το Facebook, που τώρα ονομάζεται Meta, αγκαλιάζει το metaverse. «Σε αυτό το μέλλον, θα μπορείτε να βρίσκεστε στο γραφείο χωρίς μετακίνηση, σε μια συναυλία με φίλους ή στο σαλόνι των γονιών σας για να προλάβετε τη διαφορά. Αυτό θα ανοίξει περισσότερες ευκαιρίες ανεξάρτητα από το πού ζείτε. Θα μπορείτε να αφιερώνετε περισσότερο χρόνο σε ό,τι σας ενδιαφέρει, να μειώσετε τον χρόνο για τη μετακίνηση και να μειώσετε το αποτύπωμα άνθρακα», έγραψε.

Οι επιχειρήσεις και οι έμποροι θα πρέπει να αρχίσουν να εξετάζουν ποιος θα είναι ο ρόλος τους σε αυτό το νέο σύμπαν και να αναζητήσουν τρόπους να συγκεράσουν την εικονική πραγματικότητα και τις φυσικές εμπειρίες, έτσι ώστε οι καταναλωτές να έχουν περισσότερους από έναν τρόπους για να γνωρίσουν την επωνυμία.

Τα τελευταία χρόνια, η έννοια «από στόμα σε στόμα» έχει τεθεί σε άλλη βάση. Δεν πρόκειται για την ευρεία διάδοση ενός μηνύματος, αλλά για τη δυνατότητα της επιχείρησης να «επιστρατεύσει» τους κατάλληλους ανθρώπους να μιλήσουν για την επωνυμία της. Το Influencer Marketing είναι μία νέα τακτική, η οποία ήρθε για να μείνει. Ως προς αυτό, ο αριθμός των ακολούθων δεν είναι πάντα καλός δείκτης της αποτελεσματικότητας ενός παράγοντα επιρροής στη διαμόρφωση στάσης και λήψης αποφάσεων αλλά πρέπει να συνυπολογίζεται και ο παράγοντας της αφοσίωσης.

Φυσικά, για να στεφθούν με επιτυχία όλες οι παραπάνω ενέργειες, θα πρέπει η ομάδα μάρκετινγκ μιας εταιρείας να γνωρίζει τις τελευταίες τάσεις μάρκετινγκ και ιδιαίτερα τα εργαλεία του ψηφιακού μάρκετινγκ.

Για παράδειγμα, το βίντεο είναι ένας στρατηγικός τρόπος προσέγγισης πελατών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης εδώ και χρόνια και μάλιστα εξακολουθεί να αποτελεί έναν προσφιλή τρόπο προσέγγισης των διαφόρων κοινών. Πλατφόρμες όπως το TikTok και το Instagram παρουσιάζουν νέους τρόπους με τους οποίους οι εταιρείες μπορούν να επικοινωνούν με τους πελάτες τους. Οι τάσεις επεξεργασίας βίντεο συνεχίζουν επίσης να εξελίσσονται, επομένως απαιτείται κατάλληλα καταρτισμένο προσωπικό.

Βέβαια, στο τέλος όλα θα κριθούν από το... αφήγημα της κάθε εταιρείας. Το να χρησιμοποιήσει κάποια κεφάλαια και να τα εκμεταλλευθεί σωστά τα κανάλια μάρκετινγκ δεν σημαίνει ότι το όλο εγχείρημα θα έχει επιτυχία. Στο τέλος όλα θα κριθούν από την ιστορία που έχει να διηγηθεί μια επιχείρηση στους πελάτες της. Εάν η ιστορία και η αποστολή μιας επωνυμίας περιστρέφεται γύρω από τους πελάτες της και εάν το προϊόν/η υπηρεσία της συμβάλουν στην επιτυχία των στόχων τους, τότε η στρατηγική που χρησιμοποιείται είναι όντως επιτυχημένη.

Διαβάστε περισσότερα άρθρα της στήλης Tip of the Day

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Όλες οι ειδήσεις

23:52

Επιστολή του Ελληνοαμερικανικού Συμβουλίου Ηγεσίας στο Στέιτ Ντιπάρτμεντ για την παραβίαση της Συμφωνίας των Πρεσπών

23:40

Wall Street: Η αισιοδοξία για τα επιτόκια έστειλε τον Dow πάνω από τις 40.000 μονάδες

23:22

Χατζηδάκης: Η αναβάθμιση της Scope απόδειξη των θετικών προοπτικών της οικονομίας μας

23:11

Scope: Αναβάθμισε σε θετικές τις προοπτικές της Ελλάδας - Βλέπει χαμηλότερο χρέος, υψηλότερα πλεονάσματα

22:44

e-ΕΦΚΑ – ΔΥΠΑ: Ο «χάρτης» των πληρωμών για την περίοδο 15 έως 19 Ιουλίου

22:38

Σεισμός 4,5 Ρίχτερ ταρακούνησε την Πάτρα

22:24

Πετρέλαιο: Έσπασε το θετικό σερί τεσσάρων εβδομάδων

22:10

ΗΠΑ : Ο Δημοκρατικός βουλευτής Μάικ Λέβιν καλεί τον Μπάιντεν να αποσύρει την υποψηφιότητά του

21:57

Θεσσαλονίκη: Υπό μερικό έλεγχο η πυρκαγιά σε δασική έκταση στο Πανόραμα Δράμας

21:44

Χρυσός: Τρίτη συνεχόμενη εβδομάδα κερδών

21:31

ΣΥΡΙΖΑ: Η κυβέρνηση οφείλει να δώσει εξηγήσεις στους ίδιους τους ελεύθερους επαγγελματίες

21:17

Eurojackpot: Οι τυχεροί αριθμοί και τα αποτελέσματα που κερδίζουν

21:16

Γερμανία: Γιατί οι καταναλωτές προτιμούν ιδιωτικές ετικέτες

21:01

Ζαχαράκη: 20.000 αιτήσεις για βρεφονηπιακούς σταθμούς την πρώτη ημέρα

20:48

Πολωνία: Συντριβή στρατιωτικού αεροσκάφους - Nεκρός ο πιλότος

20:36

Bloomberg: Η Τουρκία αναθεωρεί συμφωνία 23 εκατ. δολαρίων με τις ΗΠΑ για αγορά F-16

20:24

Πυροσβεστική: 35 πυρκαγιές σε όλη την Ελλάδα σε 24 ώρες - Η εικόνα στα μέτωπα

20:10

Μασκ: Η Κομισιόν πρόσφερε στο Χ μια παράνομη μυστική συμφωνία

20:00

Δημογραφικό: Τι αλλάζει στα προνόμια των τρίτεκνων οικογενειών - Ανακοινώσεις Μητσοτάκη στη ΔΕΘ

19:45

Μητσοτάκης σε Γκουτέρες: Να αξιοποιηθεί κάθε δυνατότητα για λύση του Κυπριακού

19:36

Ρωσία: Δεν προετοιμαζόμαστε για επίθεση στο ΝΑΤΟ

19:26

Νέο «καμπανάκι» Ντάιμον (JP Morgan) για επιτόκια και πληθωρισμό

19:16

Μπάιντεν: Ισραήλ και Χαμάς συμφώνησαν σε ένα πλαίσιο κατάπαυσης του πυρός

18:59

Ευρωαγορές: Σε υψηλό ενός μηνός με ώθηση από τις ΗΠΑ

18:58

Β. Σπανάκης: «Νέοι Πρότυποι Κανονισμοί Λειτουργίας για τα Περιφερειακά και Δημοτικά Συμβούλια»

18:44

Οι επιπτώσεις της Τελωνειακής Ένωσης της ΕΕ με την Τουρκία

18:40

Μαρινάκης: Επιστροφή επιδοτήσεων από το 1,2 τοις χιλίοις των δικαιούχων ΜμΕ - Μέχρι 200 ευρώ τα ποσά

18:36

Επίσκεψη Ράπτη στο Εθνικό Κέντρο Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης στη Θεσσαλονίκη

18:30

ΔΙΜΕΑ: Πρόστιμο 136.000 ευρώ για προϊόντα «μαϊμού» στο κέντρο της Αθήνας

18:21

Eurostat: 1 στους 10 Ευρωπαίους δεν μπορεί να τραφεί σωστά - Η θέση της Ελλάδας