Tip of the Day

Συμβουλές για επιτυχημένο ψηφιακό μάρκετινγκ

19-01-2022 | 07:30
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Συμβουλές για επιτυχημένο ψηφιακό μάρκετινγκ
Η πανδημία έχει επιφέρει ριζικές αλλαγές στον τρόπο που οι επιχειρήσεις καταρτίζουν τα πλάνα μάρκετινγκ.

Το ψηφιακό μάρκετινγκ αποτέλεσε το βασικό συνδετικό κρίκο μεταξύ επιχειρήσεων και πελατών κατά τη διάρκεια της πανδημίας Covid-19. Για τους επιχειρηματίες, τα κανάλια ψηφιακού μάρκετινγκ, όπως η διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τους προσφέρουν την ευκαιρία να προσεγγίσουν πελάτες ξοδεύοντας ένα μέρος του προϋπολογισμού που διαφορετικά θα είχαν εξαντλήσει σε παραδοσιακά κανάλια μάρκετινγκ.

Με τις προκλήσεις και τους περιορισμούς που φέρνει η μετάλλαξη «Όμικρον», οι επικεφαλής των επιχειρήσεων θα πρέπει να εξετάσουν πώς το ψηφιακό μάρκετινγκ μπορεί να τους βοηθήσει να μην ξεφύγουν από τα ομολογουμένως πιο σφιχτά budget, παραμένοντας συνδεδεμένοι με το κοινό τους. Έτσι, οι τάσεις τις εποχής υποδεικνύουν συγκεκριμένες τακτικές και μεθόδους.

Μια από τις πιο φρέσκιες τάσεις είναι το Metaverse (μετασύμπαν), η εικονική πραγματικότητα στην οποία έχει αναφερθεί και ο ιδρυτής του Facebook, Μαρκ Ζάκερμπεργκ. Σε μια επιστολή του εξήγησε γιατί το Facebook, που τώρα ονομάζεται Meta, αγκαλιάζει το metaverse. «Σε αυτό το μέλλον, θα μπορείτε να βρίσκεστε στο γραφείο χωρίς μετακίνηση, σε μια συναυλία με φίλους ή στο σαλόνι των γονιών σας για να προλάβετε τη διαφορά. Αυτό θα ανοίξει περισσότερες ευκαιρίες ανεξάρτητα από το πού ζείτε. Θα μπορείτε να αφιερώνετε περισσότερο χρόνο σε ό,τι σας ενδιαφέρει, να μειώσετε τον χρόνο για τη μετακίνηση και να μειώσετε το αποτύπωμα άνθρακα», έγραψε.

Οι επιχειρήσεις και οι έμποροι θα πρέπει να αρχίσουν να εξετάζουν ποιος θα είναι ο ρόλος τους σε αυτό το νέο σύμπαν και να αναζητήσουν τρόπους να συγκεράσουν την εικονική πραγματικότητα και τις φυσικές εμπειρίες, έτσι ώστε οι καταναλωτές να έχουν περισσότερους από έναν τρόπους για να γνωρίσουν την επωνυμία.

Τα τελευταία χρόνια, η έννοια «από στόμα σε στόμα» έχει τεθεί σε άλλη βάση. Δεν πρόκειται για την ευρεία διάδοση ενός μηνύματος, αλλά για τη δυνατότητα της επιχείρησης να «επιστρατεύσει» τους κατάλληλους ανθρώπους να μιλήσουν για την επωνυμία της. Το Influencer Marketing είναι μία νέα τακτική, η οποία ήρθε για να μείνει. Ως προς αυτό, ο αριθμός των ακολούθων δεν είναι πάντα καλός δείκτης της αποτελεσματικότητας ενός παράγοντα επιρροής στη διαμόρφωση στάσης και λήψης αποφάσεων αλλά πρέπει να συνυπολογίζεται και ο παράγοντας της αφοσίωσης.

Φυσικά, για να στεφθούν με επιτυχία όλες οι παραπάνω ενέργειες, θα πρέπει η ομάδα μάρκετινγκ μιας εταιρείας να γνωρίζει τις τελευταίες τάσεις μάρκετινγκ και ιδιαίτερα τα εργαλεία του ψηφιακού μάρκετινγκ.

Για παράδειγμα, το βίντεο είναι ένας στρατηγικός τρόπος προσέγγισης πελατών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης εδώ και χρόνια και μάλιστα εξακολουθεί να αποτελεί έναν προσφιλή τρόπο προσέγγισης των διαφόρων κοινών. Πλατφόρμες όπως το TikTok και το Instagram παρουσιάζουν νέους τρόπους με τους οποίους οι εταιρείες μπορούν να επικοινωνούν με τους πελάτες τους. Οι τάσεις επεξεργασίας βίντεο συνεχίζουν επίσης να εξελίσσονται, επομένως απαιτείται κατάλληλα καταρτισμένο προσωπικό.

Βέβαια, στο τέλος όλα θα κριθούν από το... αφήγημα της κάθε εταιρείας. Το να χρησιμοποιήσει κάποια κεφάλαια και να τα εκμεταλλευθεί σωστά τα κανάλια μάρκετινγκ δεν σημαίνει ότι το όλο εγχείρημα θα έχει επιτυχία. Στο τέλος όλα θα κριθούν από την ιστορία που έχει να διηγηθεί μια επιχείρηση στους πελάτες της. Εάν η ιστορία και η αποστολή μιας επωνυμίας περιστρέφεται γύρω από τους πελάτες της και εάν το προϊόν/η υπηρεσία της συμβάλουν στην επιτυχία των στόχων τους, τότε η στρατηγική που χρησιμοποιείται είναι όντως επιτυχημένη.

Διαβάστε περισσότερα άρθρα της στήλης Tip of the Day

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Όλες οι ειδήσεις

08:31

Χρυσή Αυγή: Σήμερα η αγόρευση του Εισαγγελέα στη δευτεροβάθμια δίκη της Χρυσής Αυγής

08:25

Φειδάς ΑΕ: Το αβέβαιο βήμα της Boxer μετά τη συμφωνία εξυγίανσης – Το νέο business plan

08:24

Σεισμός 6,7 βαθμών στην Ιαπωνία - Προειδοποίηση για τσουνάμι

08:19

Ecofin: Ώρα αποφάσεων για τις φθηνές αγορές από Shein και Temu

08:17

Βουλή: Ξεκινά σήμερα στην Ολομέλεια η πενθήμερη συζήτηση του Προϋπολογισμού 2026

08:06

Ιστορική στιγμή για την Ελλάδα η εκλογή Πιερρακάκη στην κορυφή του Eurogroup, παρασκήνιο - Τα κακά μαντάτα της Real Polls για την ηγεσία του ΠΑΣΟΚ

07:52

Data centers: Ισχυρό ενδιαφέρον με αιτήσεις 19 έργων - Στην Αττική κυρίως τα business plan

07:46

Οι 23 μέρες που οδήγησαν τον Κυριάκο Πιερρακάκη στην προεδρία του Eurogroup

07:37

Τι σηματοδοτεί η αλλαγή φρουράς στην Μπάρμπα Στάθης

07:34

Άρωμα και ζάλη: Η φετινή πιο standout βότκα

07:25

ΕΕΣΥΠ: «Διπλή πρόσκληση» για master plan - στρατηγικό σχέδιο για ανάδειξη/ βιωσιμότητα του ΟΑΚΑ

07:18

ΑΒΑΞ: Μετατρέπει τα EBITDA σε υψηλή καθαρή κερδοφορία – Πάνω τα μεγέθη, κάτω ο δανεισμός

07:10

Κομισιόν: Μειώθηκε στα 3 δισ. ευρώ το «κενό ΦΠΑ» στην Ελλάδα, περιορίζεται η φοροδιαφυγή

07:06

Η νίκη Πιερρακάκη - Ώρα προϋπολογισμού - Τα νέα διόδια στην Αττική Οδό

23:57

ΑΑΔΕ: Παρουσίασε στη Ν. Υόρκη τις νέες ψηφιακές υπηρεσίες για τους Έλληνες του εξωτερικού

23:45

Επίκειται ανατροπή της απαγόρευσης κινητήρων εσωτερικής καύσης από την ΕΕ

23:30

Βρετανία: Περισσότερα από 600 αντικείμενα «σημαντικής πολιτιστικής αξίας» κλάπηκαν από μουσείο στο Μπρίστολ

23:26

ΗΠΑ: Γερουσιαστές ζητούν την έρευνα βομβαρδισμού δημοσιογράφων στον νότιο Λίβανο το 2023

23:12

Wall Street: Νέα ρεκόρ για Dow-S&P 500, «βάρυνε» τον Nasdaq η Oracle

23:00

Μειώνεται και γερνάει o πληθυσμός της Γερμανίας

22:42

ChatGPT: Μήνυση συνδέει για πρώτη φορά την Τεχνητή Νοημοσύνη με φόνο

22:30

Χρυσός: Σε υψηλό άνω του ενός μηνός - Νέο ρεκόρ για το ασήμι

22:15

Ουκρανία: Οι ηγέτες της «Συμμαχίας των Προθύμων» συζήτησαν για τη χρήση των ρωσικών assets

22:07

Η ξεκάθαρη αλλαγή πίστας και η (πολύ) μεγάλη ευκαιρία

21:50

ΗΠΑ: Η ανάπτυξη στρατευμάτων σε 5 πόλεις έχει στοιχίσει πάνω από 340 εκατ. δολ.

21:41

Νέο Εθνικό Πρόγραμμα Ανάπτυξης: Ψηφίσθηκε κατά πλειοψηφία το ν/σ - Μεταφορά ΟΠΕΚΕΠΕ στην ΑΑΔΕ

21:31

Βενιζέλος: Το πρόβλημα της χώρας δεν είναι συνταγματικό - Είναι η βαθιά κρίση αξιοπιστίας και εμπιστοσύνης στους Θεσμούς

21:28

Πετρέλαιο: Απώλειες 1,5% με Βενεζουέλα και Ουκρανία στο επίκεντρο

21:12

Ο ξένος Τύπος για την εκλογή Πιερρακάκη στο Eurogroup: Πού ήταν η Ελλάδα και πού έφτασε

21:07

Συγχαρητήρια στον Κυριάκο Πιερρακάκη από Κόστα - Λάιεν