Tip of the Day

Συμβουλές για επιτυχημένο ψηφιακό μάρκετινγκ

19-01-2022 | 07:30
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Συμβουλές για επιτυχημένο ψηφιακό μάρκετινγκ
Η πανδημία έχει επιφέρει ριζικές αλλαγές στον τρόπο που οι επιχειρήσεις καταρτίζουν τα πλάνα μάρκετινγκ.

Το ψηφιακό μάρκετινγκ αποτέλεσε το βασικό συνδετικό κρίκο μεταξύ επιχειρήσεων και πελατών κατά τη διάρκεια της πανδημίας Covid-19. Για τους επιχειρηματίες, τα κανάλια ψηφιακού μάρκετινγκ, όπως η διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τους προσφέρουν την ευκαιρία να προσεγγίσουν πελάτες ξοδεύοντας ένα μέρος του προϋπολογισμού που διαφορετικά θα είχαν εξαντλήσει σε παραδοσιακά κανάλια μάρκετινγκ.

Με τις προκλήσεις και τους περιορισμούς που φέρνει η μετάλλαξη «Όμικρον», οι επικεφαλής των επιχειρήσεων θα πρέπει να εξετάσουν πώς το ψηφιακό μάρκετινγκ μπορεί να τους βοηθήσει να μην ξεφύγουν από τα ομολογουμένως πιο σφιχτά budget, παραμένοντας συνδεδεμένοι με το κοινό τους. Έτσι, οι τάσεις τις εποχής υποδεικνύουν συγκεκριμένες τακτικές και μεθόδους.

Μια από τις πιο φρέσκιες τάσεις είναι το Metaverse (μετασύμπαν), η εικονική πραγματικότητα στην οποία έχει αναφερθεί και ο ιδρυτής του Facebook, Μαρκ Ζάκερμπεργκ. Σε μια επιστολή του εξήγησε γιατί το Facebook, που τώρα ονομάζεται Meta, αγκαλιάζει το metaverse. «Σε αυτό το μέλλον, θα μπορείτε να βρίσκεστε στο γραφείο χωρίς μετακίνηση, σε μια συναυλία με φίλους ή στο σαλόνι των γονιών σας για να προλάβετε τη διαφορά. Αυτό θα ανοίξει περισσότερες ευκαιρίες ανεξάρτητα από το πού ζείτε. Θα μπορείτε να αφιερώνετε περισσότερο χρόνο σε ό,τι σας ενδιαφέρει, να μειώσετε τον χρόνο για τη μετακίνηση και να μειώσετε το αποτύπωμα άνθρακα», έγραψε.

Οι επιχειρήσεις και οι έμποροι θα πρέπει να αρχίσουν να εξετάζουν ποιος θα είναι ο ρόλος τους σε αυτό το νέο σύμπαν και να αναζητήσουν τρόπους να συγκεράσουν την εικονική πραγματικότητα και τις φυσικές εμπειρίες, έτσι ώστε οι καταναλωτές να έχουν περισσότερους από έναν τρόπους για να γνωρίσουν την επωνυμία.

Τα τελευταία χρόνια, η έννοια «από στόμα σε στόμα» έχει τεθεί σε άλλη βάση. Δεν πρόκειται για την ευρεία διάδοση ενός μηνύματος, αλλά για τη δυνατότητα της επιχείρησης να «επιστρατεύσει» τους κατάλληλους ανθρώπους να μιλήσουν για την επωνυμία της. Το Influencer Marketing είναι μία νέα τακτική, η οποία ήρθε για να μείνει. Ως προς αυτό, ο αριθμός των ακολούθων δεν είναι πάντα καλός δείκτης της αποτελεσματικότητας ενός παράγοντα επιρροής στη διαμόρφωση στάσης και λήψης αποφάσεων αλλά πρέπει να συνυπολογίζεται και ο παράγοντας της αφοσίωσης.

Φυσικά, για να στεφθούν με επιτυχία όλες οι παραπάνω ενέργειες, θα πρέπει η ομάδα μάρκετινγκ μιας εταιρείας να γνωρίζει τις τελευταίες τάσεις μάρκετινγκ και ιδιαίτερα τα εργαλεία του ψηφιακού μάρκετινγκ.

Για παράδειγμα, το βίντεο είναι ένας στρατηγικός τρόπος προσέγγισης πελατών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης εδώ και χρόνια και μάλιστα εξακολουθεί να αποτελεί έναν προσφιλή τρόπο προσέγγισης των διαφόρων κοινών. Πλατφόρμες όπως το TikTok και το Instagram παρουσιάζουν νέους τρόπους με τους οποίους οι εταιρείες μπορούν να επικοινωνούν με τους πελάτες τους. Οι τάσεις επεξεργασίας βίντεο συνεχίζουν επίσης να εξελίσσονται, επομένως απαιτείται κατάλληλα καταρτισμένο προσωπικό.

Βέβαια, στο τέλος όλα θα κριθούν από το... αφήγημα της κάθε εταιρείας. Το να χρησιμοποιήσει κάποια κεφάλαια και να τα εκμεταλλευθεί σωστά τα κανάλια μάρκετινγκ δεν σημαίνει ότι το όλο εγχείρημα θα έχει επιτυχία. Στο τέλος όλα θα κριθούν από την ιστορία που έχει να διηγηθεί μια επιχείρηση στους πελάτες της. Εάν η ιστορία και η αποστολή μιας επωνυμίας περιστρέφεται γύρω από τους πελάτες της και εάν το προϊόν/η υπηρεσία της συμβάλουν στην επιτυχία των στόχων τους, τότε η στρατηγική που χρησιμοποιείται είναι όντως επιτυχημένη.

Διαβάστε περισσότερα άρθρα της στήλης Tip of the Day

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Όλες οι ειδήσεις

10:34

Ανοδικά οι ευρωαγορές - Κέρδη 1% για τον FTSE 100 στον απόηχο του πληθωρισμού

10:16

Motor Oil: Τη Δευτέρα η καταβολή προσωρινού μερίσματος 0,34 ευρώ ανά μετοχή

10:09

Τα νέα δεδομένα που δημιουργεί το deal της EFA Group με Motor Oil & και EOS Capital

09:50

Secret Santa: 3 στους 4 Έλληνες ξεπερνούν τον προϋπολογισμό

09:47

Διεθνής Οργανισμός Ενέργειας: Αναμένεται κατανάλωση ρεκόρ άνθρακα το 2025, πριν αρχίσει να μειώνεται

09:25

Ιταλός ΥΠΕΞ: Να εξεταστούν «άλλες λύσεις» από την ΕΕ αντί της χρήσης δεσμευμένων ρωσικών κεφαλαίων

09:15

Στο 3,2% ο πληθωρισμός στη Βρετανία τον Νοέμβριο

09:12

Η Ελλάδα στον ΟΗΕ για το Παλαιστινιακό: Η λύση των δύο κρατών, ο μόνος βιώσιμος δρόμος

09:09

ΕΛΓΑ: Χθες «τράβηξε» από τους λογαριασμούς την παρακράτηση - σήμερα οι επιδοτήσεις

08:58

Αμετακίνητοι οι αγρότες στα μπλόκα: Σύγχυση με τα μέτρα για το πετρέλαιο, κρίσιμη η αυριανή πανελλαδική σύσκεψη

08:49

Αιολικά πάρκα: Μεγάλη οικονομική συνεισφορά σε Δήμους και καταναλωτές

08:36

OpenAI: Σε συζητήσεις με Amazon για πιθανή επένδυση 10 δισ. και χρήση των τσιπ της

08:26

Η Ελλάδα ξεχωρίζει στις ασφαλείς συναλλαγές - πληρωμές στην ΕΕ

08:17

Επίθεση στο Σίδνεϊ: Κατηγορίες για 59 αδικήματα στον δράστη

08:04

Οι 25 πλουσιότερες οικογένειες του κόσμου για το 2025

08:00

Υπερταμείο: Αναζητάει στρατηγικό επενδυτή για τις «Ελληνικές Αλυκές» - Πωλητήριο για τουλάχιστον 51%

07:58

Πού ανοίγει νέο κατάστημα Taco Bell

07:55

Μείωση εισφορών και αύξηση μισθών οι στόχοι Κεραμέως για το 2026 - Οι προτεραιότητες του υπ. Εργασίας

07:51

Το αλφαβητάρι του επενδυτή

07:48

Metlen vs Aktor για το φοιτητικό ΣΔΙΤ 85 εκατ. στη Δυτ. Μακεδονία

07:44

Η ΕΕ ξαναγράφει τους κανόνες εκπομπών CO₂ για αυτοκίνητα και επαγγελματικά οχήματα

07:42

«Με το πόδι στο γκάζι» η ΔΙΑΣ - Από 15 Ιανουαρίου τα νέα όρια συναλλαγών σε IRIS

07:40

Τραμπ: Πλήρης αποκλεισμός των δεξαμενόπλοιων από και προς τη Βενεζουέλα

07:37

Λάμψα: Στο φουλ οι μηχανές για τα πρότζεκτ σε Παρνασσό και Μαρούσι - Καλή χρονιά το 2025

07:31

Βιομηχανικό ρεύμα: Έτοιμη η τροπολογία για τη στήριξη - «Ξεκλειδώνει» το ιταλικό μοντέλο

07:27

AKTOR: Διακριτός τομέας το LNG, έρχονται νέες συμφωνίες - Από Παραχωρήσεις, Ενέργεια το 75% των EBITDA

07:22

Επαγγελματίες: 1 στους 3 δηλώνει ετήσιο τζίρο έως 30.000 ευρώ

07:17

Στεγαστικό: Έρχεται μπαράζ παρεμβάσεων από Αθήνα και Βρυξέλλες - Τα μέτρα για ανακαινίσεις και Airbnb

07:16

Στάση εργασίας 11:00-17:00 στα λεωφορεία - Ποιες γραμμές θα λειτουργούν

07:06

Η χαρά των Κυριάκων στην Βουλή - Στοχευμένα βέλη Αλέξη από την Πάτρα - Ψυχραιμία λέει η Έλενα για Καρυστιανού