Tip of the Day

Συμβουλές για επιτυχημένο ψηφιακό μάρκετινγκ

19-01-2022 | 07:30
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Συμβουλές για επιτυχημένο ψηφιακό μάρκετινγκ
Η πανδημία έχει επιφέρει ριζικές αλλαγές στον τρόπο που οι επιχειρήσεις καταρτίζουν τα πλάνα μάρκετινγκ.

Το ψηφιακό μάρκετινγκ αποτέλεσε το βασικό συνδετικό κρίκο μεταξύ επιχειρήσεων και πελατών κατά τη διάρκεια της πανδημίας Covid-19. Για τους επιχειρηματίες, τα κανάλια ψηφιακού μάρκετινγκ, όπως η διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τους προσφέρουν την ευκαιρία να προσεγγίσουν πελάτες ξοδεύοντας ένα μέρος του προϋπολογισμού που διαφορετικά θα είχαν εξαντλήσει σε παραδοσιακά κανάλια μάρκετινγκ.

Με τις προκλήσεις και τους περιορισμούς που φέρνει η μετάλλαξη «Όμικρον», οι επικεφαλής των επιχειρήσεων θα πρέπει να εξετάσουν πώς το ψηφιακό μάρκετινγκ μπορεί να τους βοηθήσει να μην ξεφύγουν από τα ομολογουμένως πιο σφιχτά budget, παραμένοντας συνδεδεμένοι με το κοινό τους. Έτσι, οι τάσεις τις εποχής υποδεικνύουν συγκεκριμένες τακτικές και μεθόδους.

Μια από τις πιο φρέσκιες τάσεις είναι το Metaverse (μετασύμπαν), η εικονική πραγματικότητα στην οποία έχει αναφερθεί και ο ιδρυτής του Facebook, Μαρκ Ζάκερμπεργκ. Σε μια επιστολή του εξήγησε γιατί το Facebook, που τώρα ονομάζεται Meta, αγκαλιάζει το metaverse. «Σε αυτό το μέλλον, θα μπορείτε να βρίσκεστε στο γραφείο χωρίς μετακίνηση, σε μια συναυλία με φίλους ή στο σαλόνι των γονιών σας για να προλάβετε τη διαφορά. Αυτό θα ανοίξει περισσότερες ευκαιρίες ανεξάρτητα από το πού ζείτε. Θα μπορείτε να αφιερώνετε περισσότερο χρόνο σε ό,τι σας ενδιαφέρει, να μειώσετε τον χρόνο για τη μετακίνηση και να μειώσετε το αποτύπωμα άνθρακα», έγραψε.

Οι επιχειρήσεις και οι έμποροι θα πρέπει να αρχίσουν να εξετάζουν ποιος θα είναι ο ρόλος τους σε αυτό το νέο σύμπαν και να αναζητήσουν τρόπους να συγκεράσουν την εικονική πραγματικότητα και τις φυσικές εμπειρίες, έτσι ώστε οι καταναλωτές να έχουν περισσότερους από έναν τρόπους για να γνωρίσουν την επωνυμία.

Τα τελευταία χρόνια, η έννοια «από στόμα σε στόμα» έχει τεθεί σε άλλη βάση. Δεν πρόκειται για την ευρεία διάδοση ενός μηνύματος, αλλά για τη δυνατότητα της επιχείρησης να «επιστρατεύσει» τους κατάλληλους ανθρώπους να μιλήσουν για την επωνυμία της. Το Influencer Marketing είναι μία νέα τακτική, η οποία ήρθε για να μείνει. Ως προς αυτό, ο αριθμός των ακολούθων δεν είναι πάντα καλός δείκτης της αποτελεσματικότητας ενός παράγοντα επιρροής στη διαμόρφωση στάσης και λήψης αποφάσεων αλλά πρέπει να συνυπολογίζεται και ο παράγοντας της αφοσίωσης.

Φυσικά, για να στεφθούν με επιτυχία όλες οι παραπάνω ενέργειες, θα πρέπει η ομάδα μάρκετινγκ μιας εταιρείας να γνωρίζει τις τελευταίες τάσεις μάρκετινγκ και ιδιαίτερα τα εργαλεία του ψηφιακού μάρκετινγκ.

Για παράδειγμα, το βίντεο είναι ένας στρατηγικός τρόπος προσέγγισης πελατών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης εδώ και χρόνια και μάλιστα εξακολουθεί να αποτελεί έναν προσφιλή τρόπο προσέγγισης των διαφόρων κοινών. Πλατφόρμες όπως το TikTok και το Instagram παρουσιάζουν νέους τρόπους με τους οποίους οι εταιρείες μπορούν να επικοινωνούν με τους πελάτες τους. Οι τάσεις επεξεργασίας βίντεο συνεχίζουν επίσης να εξελίσσονται, επομένως απαιτείται κατάλληλα καταρτισμένο προσωπικό.

Βέβαια, στο τέλος όλα θα κριθούν από το... αφήγημα της κάθε εταιρείας. Το να χρησιμοποιήσει κάποια κεφάλαια και να τα εκμεταλλευθεί σωστά τα κανάλια μάρκετινγκ δεν σημαίνει ότι το όλο εγχείρημα θα έχει επιτυχία. Στο τέλος όλα θα κριθούν από την ιστορία που έχει να διηγηθεί μια επιχείρηση στους πελάτες της. Εάν η ιστορία και η αποστολή μιας επωνυμίας περιστρέφεται γύρω από τους πελάτες της και εάν το προϊόν/η υπηρεσία της συμβάλουν στην επιτυχία των στόχων τους, τότε η στρατηγική που χρησιμοποιείται είναι όντως επιτυχημένη.

Διαβάστε περισσότερα άρθρα της στήλης Tip of the Day

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Όλες οι ειδήσεις

23:45

Στάρμερ: Πρέπει να μεταρρυθμίσουμε το κράτος πρόνοιας

23:33

Ρωσία: Η τράπεζα VTB δημιουργεί εταιρεία κολοσσό στις γεωργικές εκμεταλλεύσεις

23:19

Σε μαγνητική τομογραφία υποβλήθηκε ο Τραμπ - Λ. Οίκος: «Ο πρόεδρος είναι σε εξαιρετική κατάσταση»

23:07

Επιφυλακτικότητα στη Wall Street στην «πρεμιέρα» του Δεκεμβρίου

22:52

Χρυσοχοΐδης: Απάτη και διαφθορά, τα κύρια στοιχεία που ενισχύουν το οργανωμένο έγκλημα

22:38

ΔΕΗ: Αμετάβλητο το πράσινο τιμολόγιο τον Δεκέμβριο – Στα 13,9 λεπτά ανά kWh

22:33

Άνοδος άνω του 1% για το πετρέλαιο μετά τον OPEC+

22:24

Ουκρανία: Στα χέρια του ρωσικού στρατού οι πόλεις Ποκρόφσκ και Βοβτσάνσκ

22:10

Νέο κοίτασμα χρυσού στο Ιράν - Υπολογίζεται σε 61 τόνους

21:55

Λ. Οίκος: «Αισιοδοξία» για επίτευξη ειρηνευτικής συμφωνίας στην Ουκρανία

21:36

Με υψηλό έξι εβδομάδων μπήκε στον Δεκέμβριο ο χρυσός - Ρεκόρ για το ασήμι

21:23

Ο Τραμπ καλεί το Ισραήλ να μην επεμβαίνει στη Συρία

21:16

Διπλό κύμα κακοκαιρίας προ των πυλών: Πού αναμένονται καταιγίδες και χαλαζοπτώσεις

21:00

Μπακογιάννης: Η Διπλή Ανάπλαση θα έπρεπε να μας ενώνει όλους

20:57

Ισραήλ: Πρόσκληση Τραμπ σε Νετανιάχου για συνάντηση στον Λευκό Οίκο

20:51

ΗΠΑ: Ο Τραμπ θα συζητήσει το θέμα της Βενεζουέλας με κορυφαία στελέχη της κυβέρνησης

20:37

Ερντογάν: Η πλήρης ένταξη στην ΕΕ παραμένει στρατηγικός στόχος

20:35

Μανουσάκης (ΑΔΜΗΕ): Έρχονται μεγάλες επενδύσεις στα συστήματα μεταφοράς ηλεκτρικής ενέργειας

20:30

Οι αγρότες αποφάσισαν κλιμάκωση - Ενισχύονται τα μπλόκα

20:23

ΗΠΑ: Χειμερινή καταιγίδα θέτει σε επιφυλακή 16 εκατομμύρια Αμερικανούς

20:13

Κιλκίς: Αγρότες απέκλεισαν καθολικά το τελωνείο Ευζώνων

20:09

Μητσοτάκης στην Οξφόρδη: Το κόστος ζωής είναι «το νούμερο ένα ζήτημα» σήμερα για τα νοικοκυριά

20:03

Meteo: Σε ποιες περιοχές καταγράφηκαν τα μεγαλύτερα ύψη βροχής τον φετινό Νοέμβριο

20:00

Η «ώρα της Μόσχας»: Ο Πούτιν κρατά το «κλειδί» της ειρηνευτικής συμφωνίας στην Ουκρανία

19:53

Ουκρανία: «Πρόοδος» στις διαπραγματεύσεις με τις ΗΠΑ - Ζελένσκι: Η Ρωσία δεν πρέπει να ανταμειφθεί για την εισβολή

19:49

Τζαννετάκης (Motor Oil): Κορυφαία προτεραιότητα η ενεργειακή ασφάλεια

19:48

Ο δήμος Αθηναίων θα κλείσει ως διαμαρτυρία τις υπηρεσίες του στις 16/12

19:46

Πιερρακάκης: Η συνεργασία Ελλάδας - Ιρλανδίας ισχυρός κρίκος του ευρωπαϊκού οικονομικού οικοδομήματος

19:33

Ευ. Μυτιληναίος: Η γεωπολιτική ολοένα και περισσότερο υπερισχύει της μακροοικονομίας

19:26

Μητσοτάκης: Συνάντηση με κοινωνικούς εταίρους για τις συλλογικές συμβάσεις εργασίας