Γερμανία: «Καλό» τηλεφώνημα με τον Τραμπ είχε ο Μερτς

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Γερμανία: «Καλό» τηλεφώνημα με τον Τραμπ είχε ο Μερτς
Φρίντριχ Μερτς / Πηγή Φωτογραφίας: ΑΡ
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του insider.gr στην Google
«Οι ΗΠΑ και η Γερμανία είναι ισχυροί εταίροι στο πλαίσιο ενός ισχυρού ΝΑΤΟ», τόνισε ο καγκελάριος.

Ο καγκελάριος Φρίντριχ Μερτς είχε ένα «καλό τηλεφώνημα» με τον πρόεδρο των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ, ανέφερε ο πρώτος σε ανάρτησή του στην πλατφόρμα «Χ». Οι δύο ηγέτες συζήτησαν για την κατάσταση σχετικά με το Ιράν και για τον πόλεμο στην Ουκρανία.

«Είχα ένα καλό τηλεφώνημα με τον Πρόεδρο Τραμπ κατά την επιστροφή του από την Κίνα. Συμφωνούμε: το Ιράν πρέπει να έρθει τώρα στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων. Πρέπει να ανοίξει τα Στενά του Ορμούζ. Δεν πρέπει να επιτραπεί στην Τεχεράνη να έχει πυρηνικά όπλα», επισήμανε ο Φρίντριχ Μερτς και πρόσθεσε ότι κατά την τηλεφωνική του επικοινωνία με τον Αμερικανό πρόεδρο συζητήθηκε ακόμη μια ειρηνική λύση για την Ουκρανία, ενώ οι δύο ηγέτες συντονίστηκαν ενόψει της επικείμενης συνόδου κορυφής του ΝΑΤΟ που θα πραγματοποιηθεί στην Άγκυρα.

«Οι ΗΠΑ και η Γερμανία είναι ισχυροί εταίροι στο πλαίσιο ενός ισχυρού ΝΑΤΟ», τόνισε ο καγκελάριος.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Η Παρασκευή… είναι Wolt Day: Τι παρήγγειλαν οι Έλληνες το 2025

Σε Telekom μετονομάζεται η Cosmote Telekom -Το μέρισμα και οι επόμενες κινήσεις

Εξοικονομώ 2025: Αντίστροφη μέτρηση για την ολοκλήρωση των έργων - Αγώνας δρόμου έως την προθεσμία

Φόρτωση BOLM...

reader insiderinsiderinsiderinsiderinsider