Σταϊκούρας: Μέτρα για τη διευκόλυνση των τουριστών στο αεροδρόμιο της Ρόδου

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Σταϊκούρας: Μέτρα για τη διευκόλυνση των τουριστών στο αεροδρόμιο της Ρόδου
Συνολικά χθες, Σάββατο, έγιναν 356 κινήσεις με μετακίνηση 50.000 επιβατών.

Με τον Γενικό Διευθυντή Επιχειρησιακών Λειτουργιών της Fraport κ. Σπυράτο, τον πρόεδρο της Ένωσης Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας Ελλάδας κ. Ψαρό και εκπροσώπους ξένων αεροπορικών εταιρειών, συναντήθηκε στην Ρόδο ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, με αντικείμενο τη διευκόλυνση των επιβατών και την ομαλή λειτουργία του Αεροδρομίου «Διαγόρας», δεδομένων των συνθηκών που δημιούργησε η πυρκαγιά που ξέσπασε στο νησί τις προηγούμενες ημέρες.

Το αεροδρόμιο λειτουργεί με αυξημένη επιβατική κίνηση στην κορύφωση της τουριστικής περιόδου, εξυπηρετώντας ταυτόχρονα και πολλές πτήσεις αεροπυρόσβεσης.

Συνολικά χθες, Σάββατο, έγιναν 356 κινήσεις με μετακίνηση 50.000 επιβατών, ενώ σήμερα, Κυριακή, μέχρι τις 16:00, έγιναν 165 κινήσεις με μετακίνηση 20.000 επιβατών. Ο αριθμός αυτός θα υπερδιπλασιαστεί κατά τις επόμενες ώρες, καθώς η επιβατική κίνηση θα αυξηθεί.

Υπάρχουν αρκετοί τουρίστες που προσήλθαν στο αεροδρόμιο για να ταξιδέψουν νωρίτερα από την προγραμματισμένη ώρα και ημέρα αναχώρησης.

Σε συνεργασία με τις δύο εταιρείες που διακινούν το μεγαλύτερο όγκο επιβατών στη Ρόδο, την TUI και την Jet2, έχουν προγραμματιστεί οι επόμενες πτήσεις.

Τα μέτρα

Ειδικότερα, τα μέτρα που αποφασίστηκαν στη σύσκεψη με τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστο Σταϊκούρα, για τη διευκόλυνση των επιβατών είναι τα εξής:

  1. Τις επόμενες ώρες, και συγκεκριμένα μέχρι τις 03:00 π.μ. θα αναχωρήσουν, από τις δύο εταιρείες, 14 πτήσεις με περίπου 2.700 επιβάτες. Συνολικά, μέχρι τις 00:00 π.μ., θα υπάρξουν 44 πτήσεις, αναχωρήσεις και αφίξεις, με περίπου 14.500 επιβάτες.
  2. Πτήσεις Επαναπατρισμού: Όλες οι πτήσεις και των δύο εταιρειών, που καταφθάνουν στο νησί θα έρχονται κενές με σκοπό να παραλάβουν επιβάτες.
  3. Δημιουργία “Help Center”: Βοήθεια και διεκπεραιώσεις επιβατών χωρίς τα απαραίτητα ταξιδιωτικά έγγραφα. Το εν λόγω κέντρο το στελεχώνουν εκπρόσωποι των πρεσβειών και της Αστυνομίας.
  4. Παροχή κουπονιών σίτισης σε επιβάτες σε αναμονή. Επιπλέον, με τη συνδρομή του Δήμου, παρασχέθηκαν 300 επιπλέον καθίσματα στο αεροδρόμιο για την αντιμετώπιση των αυξημένων και έκτακτων αναγκών.
  5. Ενεργοποίηση του Κέντρου Διαχείρισης Κρίσεων, με αντιπροσώπους των αεροπορικών εταιρειών και φορέων επίγειας εξυπηρέτησης για την άμεση και καλύτερη διευκόλυνση όλων των επιβατών.
  6. Μετά από επικοινωνία με τους φορείς επίγειας εξυπηρέτησης ενισχύεται το προσωπικό στο αεροδρόμιο για την καλύτερη εξυπηρέτηση των επιβατών.
  7. Ο Έλεγχος Εναέριας Κυκλοφορίας έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την εύρυθμη λειτουργία της αυξημένης κίνησης των πτήσεων.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Πυρκαγιές: Μάχη στο σκοτάδι με τις φωτιές - Αγωνία σε πολλαπλά μέτωπα

Ρόδος: Σε λειτουργία το γραφείο εξυπηρέτησης αλλοδαπών υπηκόων του ΥΠΕΞ στο αεροδρόμιο

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider