Νέο μήνυμα Κ. Μητσοτάκη για τους εμβολιασμούς κατά του κορονοϊού

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Νέο μήνυμα Κ. Μητσοτάκη για τους εμβολιασμούς κατά του κορονοϊού
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του insider.gr στην Google
«Ακούμε τους γιατρούς που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή. Εμβολιαζόμαστε» η προτροπή του πρωθυπουργού προς τους πολίτες.

Ακόμα ένα μήνυμα υπέρ των εμβολιασμών των πολιτών κατά του κορονοϊού έστειλε ο Κυριάκος Μητσοτάκης, μέσω ανάρτησης σχετικού βίντεο στο λογαριασμό του πρωθυπουργού στο Twitter.

Όπως αναφέρεται στην ανάρτηση, «κάντε το εμβόλιο. Βοηθήστε αυτούς που αγαπάτε να κάνουν κι αυτοί το εμβόλιο. Κάντε το για όλους μας. Εδώ, όλοι κάνουμε ό,τι περνά από το χέρι μας. Αλλά το να μην φτάσετε ποτέ εδώ, είναι στο δικό σας χέρι.»

Ακούμε τους γιατρούς που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή. Εμβολιαζόμαστε» καταλήγει το μήνυμα.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Μεταβιβάσεις ακινήτων: Σε δυο ταχύτητες οι εισπράξεις τον Απρίλιο, σε άνοδο γονικές παροχές και δωρεές

Το ρεκόρ 17 ετών στο ΧΑ - Η Ελλάδα στο space economy - Το 10% που κάνει τη διαφορά

Τα πολιτικά δώρα στη ΝΔ - Τι κάνει νιάου νιάου στα κεραμίδια της ΕΛΑΣ - Η «σιωπηλή μεταρρύθμιση»

Φόρτωση BOLM...

reader insiderinsiderinsiderinsiderinsider