Αντιμετώπιση κορονοϊού: Σύσκεψη υπό τον Κ. Μητσοτάκη για τη συνεργασία με τον ιδιωτικό τομέα

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Αντιμετώπιση κορονοϊού: Σύσκεψη υπό τον Κ. Μητσοτάκη για τη συνεργασία με τον ιδιωτικό τομέα
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του insider.gr στην Google
Συζητήθηκε η περαιτέρω συνεργασία με τον ιδιωτικό τομέα Υγείας όπου και με όποιο τρόπο κριθεί αναγκαίο από την κυβέρνηση.

Σύσκεψη υπό τον πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη, πραγματοποιήθηκε την Καθαρά Δευτέρα στο Μέγαρο Μαξίμου, με αντικείμενο την πορεία του κορονοϊού στην Ελλάδα.

Στη διάρκεια της σύσκεψης εξετάστηκαν τα τελευταία επιδημιολογικά δεδομένα. Συζητήθηκε, επίσης, η περαιτέρω συνεργασία με τον ιδιωτικό τομέα Υγείας όπου και με όποιο τρόπο κριθεί αναγκαίο από την κυβέρνηση.

Παρόντες στη σύσκεψη ήταν ο υπουργός Υγείας, Βασίλης Κικίλιας και ο επικεφαλή της Επιτροπής του ΕΟΔΥ για τον κορονοϊό, καθηγητής Σωτήρης Τσιόδρας.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Εθνική Στρατηγική Υδάτων: Το 36,1% σε κίνδυνο, οι καθυστερήσεις και το σχέδιο του ΥΠΕΝ

Ποιος είναι ο «νούμερο 1» franchisee της ΑΒ Βασιλόπουλος με ένα δίκτυο 40 καταστημάτων

Η νέα βερσιόν της «επανίδρυσης του κράτους» - Ο Τσίπρας ξεγράφει την «πρώτη φορά Αριστερά» - Ο ψυχρός πόλεμος στο ΠΑΣΟΚ

Φόρτωση BOLM...

reader insiderinsiderinsiderinsiderinsider