Τα ανεξάρτητα ξενοδοχεία βρίσκονται σε παρακμή και για το λόγο αυτό όλο και περισσότερα μπουτίκ ξενοδοχεία συνεργάζονται ή γίνονται θυγατρικές μεγάλων ξενοδοχειακών αλυσίδων προκειμένου να επωφεληθούν από τους μεγαλύτερους προϋπολογισμούς marketing. Σε άρθρο της στους New York Times, η Julie Weed αναφέρει ότι η πρόκληση των ημερών είναι να καταφέρουν τα μπουτίκ ξενοδοχεία να ικανοποιήσουν την επιθυμία των ταξιδιωτών για αξέχαστη διαμονή ενώ ταυτόχρονα πρέπει να ενταχθούν στο ευρύτερο χαρτοφυλάκιο εμπορικών σημάτων.

Η Marriott International, η Accor και η IHG είναι από τις μεγαλύτερες αλυσίδες που αγοράζουν ξενοδοχεία μπουτίκ και συναρμολογούν τα λεγόμενα soft brands, σύμφωνα με την Weed.

Σύμφωνα με την εταιρία STR, λιγότερο από το 40% των ξενοδοχείων των ΗΠΑ ανήκουν και λειτουργούν ανεξάρτητα σήμερα. Αυτό είναι κάτω από το 60% των ξενοδοχείων πριν από τρεις δεκαετίες, αναφέρει το άρθρο.

Η τάση αυτή οφείλεται εν μέρει στο γεγονός ότι η ανεξάρτητη λειτουργία είναι συχνά πιο ακριβή για τα ξενοδοχεία από ό, τι το να λειτουργούν ως μέρος της αλυσίδας - ειδικά όταν αυτή συνεργάζεται με online πρακτορεία κρατήσεων όπως η Expedia, σύμφωνα με την Weed.

«Τα ξενοδοχεία πληρώνουν γενικά 15-30% προμήθεια όταν ένας ταξιδιώτης χρησιμοποιεί το online πρακτορείο κρατήσεων για να κλείσει ένα δωμάτιο», σημειώνει. «Όμως, μεγαλύτερες εταιρείες όπως η Marriott χρησιμοποιούν την ισχύ τους στην αγορά για να διαπραγματευτούν χαμηλότερα ποσοστά κράτησης», προσθέτει.

Τι θέλουν οι σύγχρονοι ταξιδιώτες;

Για τις ξενοδοχειακές αλυσίδες, η άντληση μπουτίκ ξενοδοχείων περιλαμβάνει την απόκτηση πρόσβασης σε μια νέα ομάδα πελατών.

Ο Ting Phonsanam, συνιδρυτής της εταιρείας Momentum Hospitality Management, που βοηθά ανεξάρτητα ξενοδοχεία να αναπτύξουν τα εμπορικά σήματα τους, δήλωσε ότι οι ξενοδοχειακές αλυσίδες επεκτείνουν την γκάμα των ξενοδοχείων μπουτίκ για να καλύψουν τους ταξιδιώτες που αναζητούν "μοναδικά, μπουτίκ ή ιστορικά καταλύματα".

Το Kimpton Hotels, ένα δίκτυο από 65 boutique ξενοδοχεία που απέκτησε το IHG το 2014, ζητά από τους επισκέπτες που πληρούν τις προϋποθέσεις προκειμένου να απολαμβάνουν συγκεκριμένα προνόμια να παρέχουν προτιμήσεις για φαγητό και εφημερίδες πριν την άφιξή τους. Το προσωπικό του ξενοδοχείου χρησιμοποιεί αυτές τις λεπτομέρειες για να παραδώσει προσαρμοσμένα πακέτα καλωσορίσματος, αναφέρει η Lina Batarags στο Business Insider.

Με πληροφορίες από το businessinsider.