Το επόμενο βήμα κάνει πλέον το jamjar, το γνωστό e-shop που ειδικεύεται στον χώρο του χειροποίητου και των custom-made προϊόντων, είτε από ιδιώτες, είτε από μικρούς επιχειρηματίες, οι οποίοι στην εν λόγω πλατφόρμα βρίσκουν ένα οργανωμένο marketplace, ώστε να μπορέσουν να εκθέσουν τα προϊόντα τους στο ευρύ κοινό.

Μετά από πέντε χρόνια στην αγορά, αυξανόμενους όγκους στον τζίρο, αλλά και στις συνεργασίες, το jamjar που ανήκει στον όμιλο του Skroutz.gr ετοιμάζεται πλέον να κάνει το επόμενο βήμα και να περάσει στον χώρο του premium, προσφέροντας στους πελάτες της πλατφόρμας επιλογές από μεγάλα ή και ανερχόμενα brands στον χώρο της ένδυσης, της υπόδησης, των κοσμημάτων κ.ο.κ. 

Πρακτικά, το premium σκέλος του e-shop θα είναι μια ξεχωριστή ενότητα, όπου κανείς θα μπορεί να κάνει αγορές απευθείας από σημαντικούς εμπόρους, οι οποίοι συνάπτουν συνεργασίες με την πλατφόρμα, επενδύοντας με τη σειρά τους στο κοινό που μπορούν να προσελκύσουν μέσω αυτού του marketplace. Η δημιουργία του premium, φυσικά, δεν αλλάζει τα δεδομένα σε ό,τι αφορά τους μικρότερους επιχειρηματίες που συνεργάζονται με το e-shop, καθώς αυτοί θα συνεχίσουν να έχουν την ξεχωριστή, αυτόνομη παρουσία τους. Άλλωστε, η εγκαθίδρυση του jamjar στον χώρο των ελληνικών e-shops κατέστη εφικτή, εν πολλοίς, λόγω της ανάδειξης χειροποίητων προϊόντων και νέων επιχειρηματιών, από όλες τις γωνιές της Ελλάδος, με κυρίαρχο στοιχείο-και για την απαιτούμενη εξωστρέφεια της επιχείρησης-της ελληνικότητας των προϊόντων και της επένδυσης στις πρώτες ύλες. 

Στη λογική του της μοναδικής δημιουργίας, του youniquely created όπως είναι και το moto του jamjar, η ενότητα του premium που υπάρχει πλέον στην πλατφόρμα προσφέρει στους πελάτες αντίστοιχες μοναδικές δημιουργίες, απλά, αυτή τη φορά, από γνωστούς σχεδιαστές και ήδη γνωστά brands. Στην εν λόγω ενότητα, μέχρι στιγμής, προσφέρονται ρούχα, παπούτσια, κοσμήματα, αξεσουάρ και είδη deco. Στις νέες συνεργασίες της πλατφόρμας περιλαμβάνονται γνωστά brands, όπως ο οίκος «Parthenis», το γνωστό κατάστημα υποδημάτων «Χανιωτάκης», επίσης τα υποδήματα «Kleos», οι εταιρείες κοσμημάτων «VallyKontidis», «Sarina» και «Kakuru», η «Madame Shoushou» που έχει αναδειχθεί στον χώρο της μόδας κ.ο.κ. 

Κάπως έτσι και έχοντας διαγράψει μια πορεία στον χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου, το jamjar περνάει στην επόμενη φάση της παρουσίας του, επενδύοντας και στην προσέλκυση ευρύτερου κοινού, προσφέροντας παράλληλα και μεγαλύτερη γκάμα προϊόντων. Όσο για την πλατφόρμα του premium, σύμφωνα με συνδημιουργούς του e-shop, Βέρα Παπαγγελοπούλου και Εύα Επιτροπάκη, θα συνεχίσει να εμπλουτίζεται το επόμενο διάστημα και με νέες συνεργασίες με άλλα brands, ενώ παρόμοιος είναι και ο προσανατολισμός όσον αφορά την γκάμα των προϊόντων και για την βασική πλατφόρμα του jamjar, η οποία δεν θα υποσκελιστεί.