Κερδίζει τους Έλληνες καταναλωτές ο μηλίτης

Ρομίνα Νικηφόρου
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Κερδίζει τους Έλληνες καταναλωτές ο μηλίτης
Ο μηλίτης φαίνεται ότι «κερδίζει» περισσότερο τις νεότερες ηλικίες, αρκετές γυναίκες καθώς και εκείνους που προτιμούν μια πιο γλυκιά γεύση σε σχέση με τη μπύρα.

Ανοδική πορεία καταγράφει τα τελευταία χρόνια η κατηγορία του μηλίτη, ενός προϊόντος που γνώρισαν σχετικά πρόσφατα οι Έλληνες καταναλωτές.

Ο μηλίτης είναι το αλκοολούχο ποτό που προκύπτει από την αλκοολική ζύμωση χυμού μήλου. Σε πολλές χώρες του εξωτερικού ήταν διαδεδομένος εδώ και αρκετά χρόνια ωστόσο στην Ελλάδα αποτελεί μία νέα κατηγορία η οποία «κερδίζει» όλο και περισσότερους καταναλωτές τα τελευταία χρόνια.

Άλλωστε, ότι η παραγωγή μηλίτη στην Ελλάδα επετράπη μόλις το 2017 με τον νόμο 4474/2017, καθώς σύμφωνα με νόμο του 1922, δεν επιτρεπόταν η χρήση φρούτων στην παραγωγή παρεμφερών προς την μπύρα προϊόντων. Τον Αύγουστο του 2018 δημοσιεύθηκε και η τελευταία υπουργική απόφαση που χρειαζόταν για να τεθούν οι προδιαγραφές της παραγωγής του μηλίτη.

Στην Ελλάδα, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία παράγει τις ετικέτες Μηλοκλέφτης, Strongbow Gold Apple και Strongbow Red Berries, στο εργοστάσιό της στην Πάτρα, το οποίο, με σχεδόν 35 χρόνια λειτουργίας και 260 εργαζόμενους, αποτελεί τη μεγαλύτερη παραγωγική μονάδα της εταιρείας.

Σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα στοιχεία που έχουν δοθεί στη δημοσιότητα, η εγχώρια κατανάλωση μηλίτη κινείται κοντά σε 40.000 εκατόλιτρα, ενώ η αξία της ανέρχεται σε περίπου 7 εκατ. ευρώ με 8 εκατ. ευρώ.

Ο μηλίτης στη χώρα μας φαίνεται ότι «κερδίζει» περισσότερο τις νεότερες ηλικίες, αρκετές γυναίκες καθώς και εκείνους που προτιμούν μια πιο γλυκιά γεύση σε σχέση με τη μπύρα. Σύμφωνα με πληροφορίες μάλιστα, δεν αποκλείεται το επόμενο διάστημα να υπάρξουν και νέες ετικέτες μηλίτη καθώς η Αθηναϊκή Ζυθοποιία να επιδιώκει να «χτίσει» τη συγκεκριμένη κατηγορία.

«Η κατηγορία του μηλίτη αυξάνει. Επικεντρωνόμαστε εκεί ακόμα κι όσον αφορά νέες κατηγορίες. Πρέπει να χτίσουμε αυτή την κατηγορία, είναι αρκετά ανοδική αλλά είμαστε στη φάση στην οποία ο Έλληνας καταναλωτής πρέπει να γνωρίσει καλά το προϊόν γιατί είναι ακόμα σχετικά άγνωστο» σημείωσε κατά τη διάρκεια πρόσφατης ενημερωτικής εκδήλωσης ο διευθύνων σύμβουλος της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, Αλέξανδρος Δανιηλίδης προσθέτοντας: «Το ότι εμείς παράγουμε εδώ, είμαστε η μοναδική εταιρεία που παράγει μηλίτη στην Ελλάδα, θεωρούμε ότι είναι μέσα σε αυτά τα πλαίσια της ιδιαιτερότητας».

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider