Εκτός πλάνων της American Airlines βρίσκονται και επίσημα τα Boeing 737 Max μετά την πολύμηνη κρίση που έχει χτυπήσει την εταιρεία παραγωγής αεροσκαφών, μετά τα δύο πολύνεκρα δυστυχήματα.

Όπως αναφέρει δημοσίευμα του CNBC, η America Airlines θα παρατείνει τις καθυστερήσεις για την χρησιμοποίηση των Boeing 737 Max για τις πτήσεις της μέχρι τις 3 Ιουνίου, αναμένοντας τις εξελίξεις από την Boeing, μετά την ανάληψη των καθηκόντων του νέου Διευθύνοντος Συμβούλου, Ντέιβιντ Καλχούν. 

Το Διοικητικό Συμβούλιο ενέκρινε ετήσιες απολαβές ύψους 1,4 εκατ. δολαρίων για τον Καλχούν, ενώ, όπως μεταδίδει το Business Insider, εάν ο νέος CEO καταφέρει να επαναφέρει στους αιθέρες τα μοντέλα 737 MAX, τότε θα πάρει ένα μπόνους - μαμούθ, πέντε φορές υψηλότερο από τον ετήσιο μισθό του, ήτοι 7 εκατ. δολαρίων.

Το «στοίχημα» της επιστροφής

Εκτός του ποσού - μαμούθ των 7 εκατ. δολαρίων, ο Καλχούν μπορεί να γίνει αποδέκτης κι άλλων μπόνους.

Και μπορεί ο Καλχούν να θεωρείται πολύ καλός σε αυτό που κάνει, η επιστροφή των 737 MAX στους αιθέρες δεν είναι εύκολη υπόθεση.

Τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν ότι το «πράσινο φως» για να επιστρέψουν στους αιθέρες τα αεροσκάφη 737 MAX δεν πρόκειται να δοθεί πριν τον Φεβρουάριο ή τον Μάρτιο, ήτοι έναν χρόνο μετά την καθήλωσή τους. Κάποιες «φωνές» όμως μιλούν και για αργότερα…

Ξεπερνά τα 9 δισ. δολάρια η «ζημιά» για τη Boeing

Όπως προκύπτει από εκτιμήσεις της ίδιας της Boeing, το κόστος από την καθήλωση στο έδαφος όλων των αεροσκαφών 737 MAX ξεπερνά, μέχρι στιγμής, τα 9 δισ. δολάρια, ενώ, όπως είναι φυσικό, όσο ο καιρός περνάει, όλο και αυξάνεται.

Ο Καλχούν έχει ήδη «πιάσει» δουλειά, με στόχο να αποκαταστήσει τις σχέσεις της εταιρείας με τις αρχές, τις αεροπορικές, τον κόσμο.

Κορυφαίος αμερικανός αξιωματούχος δήλωσε πριν από μερικά 24ωρα ότι έχει ήδη συμβουλεύσει τον Καλχούν να «κάνει ό,τι μπορεί προκειμένου να μειώσει τις πιέσεις που δέχεται η Boeing από τη Wall Street».