Η Verge TS ξεκίνησε την καριέρα της ως RMK E2 το 2018. Το μοντέλο παραγωγής εμφανίστηκε στη διεθνή έκθεση του Μιλάνου το 2019, παρόλα αυτά στην πορεία του προς την αγορά δέχτηκε σημαντικές τεχνικές αλλαγές και νέο όνομα.

Verge TS

Η σχεδίαση με τον πίσω τροχό δίχως κέντρο, που αποτελεί και το highlight της μοτοσικλέτας, παραμένει, ωστόσο η ισχύς έχει ανέβει από τους αρχικούς 80 στους 110 ίππους, ενώ η ροπή από τα 320 στα 1.000 Nm.

Η μικρή Φιλανδική startup εταιρεία έχει προχωρήσει επίσης και σε μια πλειάδα νέων στοιχείων, όπως την προσθήκη αναρτήσεων της Ohlins και φρένων της Brembo, που αμφότερες είναι κορυφή στους τομείς τους.

Verge TS

Μεγάλη αυτονομία

Η αυτονομία της μοτοσικλέτας υπολογίζεται από τον κατασκευαστή μεταξύ 200 χιλιομέτρων -σε χρήση υψηλών ταχυτήτων- και 300 χιλιομέτρων εντός της πόλης όπου η ανάκτηση ενέργειας είναι εφικτή συχνά και οι ταχύτητες μικρές. Η φόρτιση μπορεί να πραγματοποιηθεί σε απλή οικιακή πρίζα και απαιτούνται περίπου 4 ώρες, ενώ σε ταχυφορτιστή η ίδια διαδικασία απαιτεί 45 λεπτά.

Verge TS

Αναφορικά με την πρακτικότητα της ιδιαίτερης κατασκευής του πίσω τροχού χωρίς κέντρο, η Verge υποστηρίζει ότι δεν χρειάζονται ειδικά εργαλεία για την αφαίρεσή του. Να σημειώσουμε ότι ο ηλεκτρικός κινητήρας είναι τοποθετημένος στην περιφέρεια και δίνει απευθείας κίνηση, ενώ η εταιρεία υποστηρίζει ότι είναι πλήρως προστατευμένος από τα φυσικά φαινόμενα.

Verge TS

Ταυτόχρονα με την τελική μορφή της TS, η Verge ανακοίνωσε και την τιμή της, η οποία ανέρχεται στα 24.990 ευρώ. Αυτή τη στιγμή η μοτοσικλέτα δεν είναι ετοιμοπαράδοτη, αλλά μπορεί κανείς να την παραγγείλει δίνοντας προκαταβολή 2.000 ευρώ και να την παραλάβει εντός του έτους.

Verge_presentation_1m4v from VERGE Motorcycles on Vimeo.