Σύμφωνα με πηγή που δεν κατονομάζεται, το Reuters σε αποκλειστικό άρθρο του στις 4 Μαΐου, αναφέρει ότι η Nissan θα ανακοινώσει ένα νέο στρατηγικό πλάνο λειτουργίας στις 28 Μαΐου, το οποίο μεταξύ άλλων προβλέπει σταδιακή μείωση ειδικά σχεδιασμένων μοντέλων για την ευρωπαϊκή αγορά και αποχώρηση.

Στο παραπάνω αποκλειστικό ρεπορτάζ γίνεται λόγο για την επικέντρωση της Nissan στις αγορές των ΗΠΑ, της Ασίας και της Ιαπωνίας, βάσει ενός σχεδίου της Renault/Nissan/Mitsubishi Alliance να μην ανταγωνίζεται η μια μάρκα την άλλη σε αγορές που η καθεμιά έχει πιο ισχυρή παρουσία.

Το παραπάνω σχέδιο είναι γνωστό εδώ και πολλούς μήνες, καθώς είχε ανακοινωθεί από τη συμμαχία των τριών κατασκευαστών, σύμφωνα με το Reuters όμως θα γίνει λεπτομερέστερο με την ανακοίνωση του νέου στρατηγικού πλάνου της Nissan.

Νέο Nissan Juke 2020
Το νέο Nissan Juke, το οποίο γνωρίζει μεγάλη επιτυχία σε όλη την Ευρώπη.

Από την πλευρά της η ιαπωνική εταιρεία δεν κρύβει ότι βρίσκεται σε διαδικασία αναδιάρθρωσης των επιχειρηματικών της πρακτικών με στόχο τη βελτίωση της κερδοφορίας, ωστόσο σε επίσημη ανακοίνωσή της κάνει λόγο για συνέχιση των δραστηριοτήτων της στην Ευρώπη κανονικά. Διαψεύδει έτσι το δημοσίευμα του Reuters.

Τονίζει μάλιστα ότι τα νέα Juke και Qashqai, τα οποία κατασκευάζονται στην Ευρώπη, ανανεώθηκαν το πρώτο πολύ πρόσφατα και το δεύτερο εντός του 2020, για να συνεχίσουν την εξαιρετική τους πορεία στην αγορά της γηραιάς ηπείρου.

Η ανακοίνωση της Nissan

“Η Nissan παραμένει απόλυτα αφοσιωμένη στην ενίσχυση της γκάμας των προϊόντων της στην Ευρώπη, ως μέρος των συνεχιζόμενων προσπαθειών της να καταστήσει τις επιχειρηματικές της δραστηριότητες πιο ανταγωνιστικές. Το νέο Juke, το οποίο κυκλοφόρησε τον περασμένο Νοέμβριο, είναι το πρώτο βήμα στην ανανέωση της γκάμας των επιβατικών οχημάτων της.

Ήδη άρχισαν οι προετοιμασίες στο εργοστάσιο της Nissan στο Σάντερλαντ του Ηνωμένου Βασιλείου, για να ξεκινήσει την παραγωγή της επόμενης γενιάς του Qasqhai crossover. Και η Nissan επιμένει στον περαιτέρω “εξηλεκτρισμό” της γκάμας των μοντέλων της, με το λανσάρισμα νέων προϊόντων να βρίσκεται ήδη καθ’ οδόν”.