Λιγότερο από το αναμενόμενο υποχώρησαν οι πωλήσεις της Burberry το δεύτερο τρίμηνο, καθώς το βρετανικό brand μόδας αρχίζει να υλοποιεί το σχέδιο αναδιάρθρωσης υπό τον Διευθύνοντα Σύμβουλο Τζόσουα Σούλμαν.
Συγκεκριμένα, οι συγκρίσιμες πωλήσεις μειώθηκαν 1% στο τρίμηνο που έληξε τον Ιούνιο, ανέφερε η εταιρεία σε ανακοίνωσή της την Παρασκευή, την ώρα που οι αναλυτές ανέμεναν πτώση 3,7%.
Οι πωλήσεις στην Αμερική σημείωσαν την ισχυρότερη περιφερειακή ανάπτυξη, σημειώνοντας άνοδο 4% σε σύγκριση με το κέρδος 0,8% που ανέμεναν οι αναλυτές.
Μετά την είδηση η μετοχή της Burberry έφτασε να σημειώνει άνοδο έως και 8% στο Χρηματιστήριο του Λονδίνου. Μέχρι στιγμής φέτος η μετοχή κερδίζει 27%.
Ο Σούλμαν, ο οποίος ανέλαβε καθήκοντα CEO πριν από έναν χρόνο, στοχεύει να επαναφέρει τον οίκο — που είναι γνωστός για τα χαρακτηριστικά καρό του σχέδια — στις βρετανικές ρίζες του, προβάλλοντας περισσότερο βασικά προϊόντα όπως τα κασκόλ και τις καμπαρντίνες
Η Burberry προειδοποίησε ότι το μακροοικονομικό περιβάλλον παραμένει αβέβαιο, εν μέσω εμπορικών εντάσεων που προκλήθηκαν από τους δασμούς του προέδρου των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ. Η επιβράδυνση της αγοράς ειδών πολυτελείας στην Κίνα - όπου οι πωλήσεις της Burberry μειώθηκαν κατά 4% - παραμένει επίσης μία δύσκολη πρόκληση για την εταιρεία, δήλωσε η οικονομική διευθύντρια Κέιτ Φέρι.