Pink Woman: Πού θέτει τον πήχη για το 2024 – Τι προβλέπει για πωλήσεις και νέα καταστήματα

Μαρίνα Φούντα
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Pink Woman: Πού θέτει τον πήχη για το 2024 – Τι προβλέπει για πωλήσεις και νέα καταστήματα
Aύξηση του κύκλου εργασιών προβλέπει για το 2024 ο όμιλος Intrafashion που αναπτύσσει το δημοφιλές brand γυναικείας ένδυσης, Pink Woman. Ο στόχος για επέκταση δικτύου και η στρατηγική για ανάπτυξη. Τι έδειξαν οι οικονομικές καταστάσεις για το 2023.

Σε σημαντική αύξηση του κύκλου εργασιών του ποντάρει για τη χρήση του 2024 ο όμιλος Intrafashion που αναπτύσσει το αναγνωρισμένο brand Pink Woman.

Σύμφωνα μάλιστα με τη διοίκηση, η εταιρεία προϋπολογίζει αξιόλογη αύξηση του κύκλου εργασιών για τη χρήση του 2024, μεταξύ τριπλάσιου και τετραπλάσιου ρυθμού αυτού της αύξησης του ΑΕΠ της χώρας και διψήφιο ποσοστό Ebitda.

Για τον ταχύτατα αναπτυσσόμενο retailer στον κλάδο της γυναικείας ένδυσης στην ελληνική αγορά, στρατηγικές επιλογές αποτελούν τόσο η περαιτέρω ανάπτυξη και βελτίωση του τρίπτυχου «προϊόν-κατάστημα-προσωπικό» με στόχο την οργανική ανάπτυξη, όσο και η διεύρυνση του δικτύου καταστημάτων Pink Woman. Υπενθυμίζεται εδώ ότι το δίκτυο αριθμεί συνολικά 115 καταστήματα, τα οποία έχουν μεγάλη διασπορά στην ελληνική αγορά.

Έσπασαν το «φράγμα» των 40 εκατ. ευρώ οι πωλήσεις του 2023

Όπως επισημαίνεται στις οικονομικές καταστάσεις της εταιρείας που δημοσιεύθηκαν πρόσφατα στο ΓΕΜΗ, η χρήση 2023 αποτελεί έτος ορόσημο για την εταιρεία, καθώς για πρώτη φορά έσπασε το «φράγμα» των 40 εκατ. ευρώ σε πωλήσεις. Ειδικότερα, ο καθαρός κύκλος εργασιών ανήλθε σε 40,17 εκατ. ευρώ έναντι 35,58 εκατ. ευρώ το 2022, αυξημένος κατά 12,9%.

«Η χρήση 01/01-31/12/2023 παρουσίασε σημαντική αύξηση κύκλου εργασιών έναντι του 2022, η οποία -δεδομένης της συνολικής πορείας του κλάδου στην ελληνική αγορά-οδήγησε σε βελτίωση των μεριδίων αγοράς του brand Pink Woman», αναφέρεται χαρακτηριστικά.

Η αύξηση αυτή δε του κύκλου εργασιών, έρχεται μετά από δύο συνεχείς χρονιές αξιοσημείωτων αυξήσεων: 28,8% (2022/2021) και 47,% (2021/2020), κάτι που ισοδυναμεί με προοδευτική αύξηση πωλήσεων μεταξύ 2020 και 2023 της τάξης του 114,9%.

Σύμφωνα πάντα με τη διοίκηση, σε επίπεδο κερδοφορίας προ φόρων, σημειώθηκε αύξηση 64,8%, ήτοι 1,6 εκατ. ευρώ έναντι του 2022, η οποία στηρίχθηκε σε δύο στρατηγικούς πυλώνες:

-στη βελτίωση του μικτού περιθωρίου κέρδους κατά 8,2 ποσοστιαίες μονάδες, ήτοι από 35,2% το 2022 σε 43,5% το 2023

-στην ελεγχόμενη αύξηση, στο πλαίσιο της έντονα αναπτυξιακής πολιτικής, των εξόδων, που επικεντρώθηκε στη διεύρυνση και βελτίωση του δικτύου εταιρικών καταστημάτων.

«Η πολύ σημαντική βελτίωση του μικτού περιθωρίου κέρδους ήταν το συνδυαστικό αποτέλεσμα καλύτερων αγορών, περαιτέρω εξορθολογισμού των παρεχόμενων προς τις καταναλώτριες εκπτώσεων, αλλά και της στρατηγικής ανάπτυξης εταιρικών καταστημάτων με παράλληλη διατήρηση (ή και μικρή μείωση) των καταστημάτων που λειτουργούν με το σύστημα δικαιόχρησης (franchise)», αναφέρεται στην οικονομική έκθεση.

Η εταιρεία παρουσιάζει σημαντική κεφαλαιακή διάρθρωση, με την καθαρή της θέση να διαμορφώνεται στα 8,7 εκατ. ευρώ, ενώ η αύξηση των ταμειακών διαθεσίμων έναντι του 2022 κατά 1,9 εκατ. ευρώ (από 4,4 σε 6,3 εκατ. ευρώ), παράλληλα με τη μείωση του τραπεζικού δανεισμού κατά 0,7 εκατ. ευρώ (από 5,3 σε 4,6 εκατ. ευρώ), οδήγησε για πρώτη φορά σε αρνητικό καθαρό δανεισμό, καθώς τα ταμειακά διαθέσιμα ξεπερνούν τον τραπεζικό δανεισμό κατά 1,7 εκατ. ευρώ.

«Με όπλο τη σημαντική μείωση αποθεμάτων κατά περίπου 1,9 εκατ. ευρώ εντός της χρήσης του 2023 και μείον 28 ημέρες στο δείκτη κυκλοφοριακής ταχύτητας (ήτοι από 156 ημέρες το 2022 σε 128 ημέρες το 2023), το κεφάλαιο κίνησης μειώθηκε σε 6,3 εκατ. ευρώ από 6,8 εκατ. ευρώ πέρυσι, παρά τη μεγάλη αύξηση του κύκλου εργασιών», τονίζεται επίσης.

Η Pink Woman ιδρύθηκε το 2004 και δραστηριοποιείται στον χώρο της γυναικείας μόδας έως και σήμερα, έχοντας εδραιώσει τη θέση της ως το μεγαλύτερο και ταχύτερα αναπτυσσόμενο ελληνικό fast fashion brand.

Σήμερα πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ομίλου Intrafashion είναι ο Δημήτρης Ματεμτζής που απέκτησε το 100% των μετοχών του ομίλου Intrafashion από τον ιδρυτή Παύλο Χατζηπαυλίδη το 2020.

Ο όμιλος Intrafashion διαθέτει κεντρικά γραφεία στην Αθήνα και logistics center στην Καβάλα, ενώ λειτουργεί σε ένα πλήρως καθετοποιημένο επιχειρησιακό μοντέλο που ξεκινά από τις αρχές του σχεδιασμού και της δημιουργίας με στόχο να προσφέρει στη σύγχρονη γυναίκα τις τελευταίες τάσεις της μόδας σε ρούχα, παπούτσια και αξεσουάρ και δη σε προσιτές τιμές.

Το δημοφιλές brand διαθέτει σήμερα περισσότερα από 115 καταστήματα σε Ελλάδα και εξωτερικό.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider