Nestlé: «Καμπανάκι» για πτώση των πωλήσεων φέτος λόγω πληθωρισμού

Newsroom
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Nestlé: «Καμπανάκι» για πτώση των πωλήσεων φέτος λόγω πληθωρισμού
«Κοιτάζοντας το 2024, δίνουμε προτεραιότητα στην ανάπτυξη που καθοδηγείται από τον όγκο και το μείγμα με αυξημένη υποστήριξη της επωνυμίας», δήλωσε ο Schneider.

Καμπανάκι για επιβράδυνση των πωλήσεων φέτος κρούει η Nestle, καθώς οι υψηλότερες τιμές αναγκάζουν τους αγοραστές να περιορίσουν τις δαπάνες τους, ενώ τα κέρδη και οι πωλήσεις ολόκληρου του έτους ήρθαν σε αντίθεση με τις προσδοκίες.

Η ελβετική εταιρεία κατασκευής της σοκολάτας KitKat και του Nescafe ανακοίνωσε την Πέμπτη ότι αναμένει οι πωλήσεις βιολογικών προϊόντων να αυξηθούν κατά περίπου 4% φέτος, επιβραδύνοντας από 7,2% αύξηση το 2023 και κάτω από τις προσδοκίες του 4,7%, σύμφωνα με πρόβλεψη της εταιρείας.

«Ο άνευ προηγουμένου πληθωρισμός τα τελευταία δύο χρόνια αύξησε την πίεση σε πολλούς καταναλωτές και επηρέασε τη ζήτηση για προϊόντα τροφίμων και ποτών», δήλωσε ο CEO Mark Schneider.

Οι παραγωγοί συσκευασμένων τροφίμων έχουν περάσει τα τελευταία δύο χρόνια αυξάνοντας τις τιμές των αγαθών τους καθώς μετακυλίουν τα υψηλότερα κόστη στον καταναλωτή, αλλά με τις πληθωριστικές πιέσεις που τώρα έχουν αρχίσει να μειώνονται, ο ρυθμός αυτών των αυξήσεων τιμών έχει αρχίσει να υποχωρεί.

Η Nestle αύξησε τις τιμές κατά μέσο όρο 7,5% το 2023.

Καθώς οι προϋπολογισμοί των καταναλωτών παρέμειναν περιορισμένοι, ορισμένοι αγοραστές αρνήθηκαν να πληρώσουν τις μεγάλες αυξήσεις τιμών, γεγονός που οδήγησε τους όγκους της Nestle χαμηλότερα.

Η εταιρεία προσπάθησε να το αντιμετωπίσει μειώνοντας το χαρτοφυλάκιό της και μειώνοντας τον αριθμό των προϊόντων που παράγει, βελτιστοποιώντας την παραγωγή και ελευθερώνοντας πόρους για προϊόντα υψηλότερης ανάπτυξης και υψηλότερου περιθωρίου κέρδους. Τα θετικά αποτελέσματα αυτού άρχισαν να γίνονται αισθητά τόσο στο δεύτερο εξάμηνο όσο και στο τελευταίο τρίμηνο του έτους.

Η πραγματική εσωτερική ανάπτυξη -ο βασικός δείκτης μέτρησης του όγκου πωλήσεων της εταιρείας- επιβραδύνθηκε στο 0,3% το 2023 καθώς οι όγκοι επλήγησαν από την ήπια καταναλωτική ζήτηση, τους περιορισμούς παραγωγικής ικανότητας και την προσωρινή διακοπή της προσφοράς βιταμινών, μετάλλων και συμπληρωμάτων στο δεύτερο εξάμηνο. Οι αναλυτές αναμένουν ότι η πραγματική εσωτερική ανάπτυξη θα αυξηθεί το 2024, με τη συναίνεση της εταιρείας να προβλέπει 2,6% φέτος.

«Κοιτάζοντας το 2024, δίνουμε προτεραιότητα στην ανάπτυξη που καθοδηγείται από τον όγκο και το μείγμα με αυξημένη υποστήριξη της επωνυμίας», δήλωσε ο Schneider.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Google: Στην Ινδία η παραγωγή του smartphone Pixel μέχρι το επόμενο τρίμηνο

PMI: Κοντά στην ανάκαμψη η Ευρωζώνη, παρά το «βαρίδι» της Γερμανίας

Βαθαίνει η κρίση στη Γερμανία - Νέα πτώση του PMI τον Φεβρουάριο

gazzetta
gazzetta reader insider insider