Pinduoduo: Εκτίναξη 315% στα έσοδα από συναλλαγές - «Πόλεμος» στο e-commerce με Alibaba

Newsroom
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Pinduoduo: Εκτίναξη 315% στα έσοδα από συναλλαγές - «Πόλεμος» στο e-commerce με Alibaba
Η αλματώδης αύξηση των εσόδων της Pinduoduo έρχεται σε αντίθεση με την πολύ πιο αργή ανάπτυξη το τρίτο τρίμηνο για τους κινεζικούς «κολοσσούς» του ηλεκτρονικού εμπορίου Alibaba και JD, οι οποίοι τείνουν να πωλούν είδη σε υψηλότερες τιμές και παραμένουν βαριά ονόματα του κλάδου.

«Άλμα» 94% στα έσοδά της για το τρίτο τρίμηνο βίωσε η Pinduoduo, καθώς οι Κινέζοι καταναλωτές έχουν κάνει στροφή σε value for money επιλογές για να ξοδέψουν τα χρήματά τους.

Ο κινεζικός γίγαντας online shopping είδε τον τζίρο της να εκτινάσσεται στα 9,44 δισεκατομμύρια δολάρια, «σμπαραλιάζοντας» τις προβλέψεις ενώ ξεπέρασε κατά πολύ την αύξηση 9% που πέτυχε η Alibaba κατά το ίδιο χρονικό διάστημα.

Μάλιστα, τα έσοδά της από συναλλαγές εκτοξεύθηκαν κατά 315% το τρίτο τρίμηνο σε σχεδόν 4 δισεκατομμύρια δολάρια, με τη μετοχή της να σημειώνει ράλι 18% το πρωί της Τετάρτης.

Η Pinduoduo κατέχει επίσης την Temu, μια ταχέως αναπτυσσόμενη παγκόσμια εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου που εκτιμάται ότι φέτος θα φέρει έσοδα σχεδόν 1 δισ. δολαρίων, τα οποία θα υπερδιπλασιαστούν το 2024. Αξίζει να σημειωθεί πως έκανε επιτυχημένη «πρεμιέρα» στις ΗΠΑ τον Σεπτέμβριο ενώ κερδίζει έδαφος και σε χώρες όπως η Αυστραλία, η Νέα Ζηλανδία, η Γαλλία, η Ιταλία, η Γερμανία, η Ολλανδία, η Ισπανία και το Ηνωμένο Βασίλειο.

Οι αναλυτές εκτιμούν ότι η οικονομία της Κίνας ανακάμπτει, αλλά η πολυπόθητη ανάπτυξη θα είναι σταδιακή. Το κινεζικό ΑΕΠ ενισχύθηκε 4,9% το τρίμηνο Ιουλίου-Σεπτεμβρίου σε σύγκριση με ένα χρόνο πριν, έχοντας καλύτερες επιδόσεις από τις προσδοκίες των οικονομολόγων για 4,6%. «Οι καταναλωτές έχουν αρχίσει να ξοδεύουν περισσότερα χρήματα, αλλά εξακολουθούν να διατηρούν μια προσεκτική στάση όσον αφορά τον τρόπο που προχωρούν στις δαπάνες τους. Σήμερα, η αύξηση της κατανάλωσης εξακολουθεί να είναι πολύ χαμηλότερη από τα προπανδημικά επίπεδα», δήλωσε στο CNBC η Κριστίν Πενγκ, επικεφαλής του τομέα καταναλωτών Greater China της UBS.

Η αλματώδης αύξηση των εσόδων της Pinduoduo έρχεται σε αντίθεση με την πολύ πιο αργή ανάπτυξη το τρίτο τρίμηνο για τους κινεζικούς «κολοσσούς» του ηλεκτρονικού εμπορίου Alibaba και JD, οι οποίοι τείνουν να πωλούν είδη σε υψηλότερες τιμές και παραμένουν βαριά ονόματα του κλάδου.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Amazon: Η στροφή στα μεταχειρισμένα είδη γεμίζει με $1 δισ. τα ταμεία στην Ευρώπη

Bill Ackman: «Στοιχηματίζει» πως η Fed θα ξεκινήσει τις μειώσεις επιτοκίων νωρίτερα από το αναμενόμενο

Με τον κολοσσό EXA Infrastructure συμμαχεί η Lancom - Ανάπτυξης και επενδύσεων συνέχεια για το 2024

gazzetta
gazzetta readerinsiderinsider