Αυξημένος κύκλος εργασιών και πενταπλάσια κέρδη για την αλυσίδα Bazaar – Πού στοχεύει για το 2023

Μαρίνα Φούντα
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Αυξημένος κύκλος εργασιών και πενταπλάσια κέρδη για την αλυσίδα Bazaar – Πού στοχεύει για το 2023
Τι έδειξαν οι οικονομικές καταστάσεις της γνωστής αλυσίδας σούπερ μάρκετ που διοικείται από τον Γ. Βερούκα.

Ως μια επιτυχημένη χρονιά χαρακτηρίζει το 2022 η αλυσίδα σούπερ μάρκετ Bazaar, λόγω της «σταθεροποίησης της κατάστασης της αγοράς σούπερ μάρκετ και της διαβλεπόμενης σταθεροποίηση της εθνικής οικονομίας, η οποία τόνωσε ελαφρά τη ζήτηση για αγαθά και υπηρεσίες του στοχευμένου πελατολογίου» της εταιρείας.

Όπως προκύπτει από τις οικονομικές καταστάσεις της αλυσίδας που διοικείται από τον Γεώργιο Βερούκα και οι οποίες καταχωρήθηκαν χθες στο ΓΕΜΗ, το 2022 η Bazaar κατόρθωσε να καταγράψει αύξηση του κύκλου εργασιών της κατά 14,32%, στα 223,58 εκατ. ευρώ έναντι 195,58 εκατ. ευρώ το 2021 - η οποία κρίνεται ικανοποιητική σε σχέση με την αγορά και τον κλάδο που δραστηριοποιείται η εταιρεία.

Το 2022 το περιθώριο μικτού κέρδους κυμάνθηκε σε ποσοστό 23,89% σε απόλυτα νούμερα, σημειώνοντας μείωση 0,19%, λόγω της «αλλαγής της αναλογίας χονδρικών και λιανικών πωλήσεων και συγκεκριμένα της αύξησης του ποσοστού των πωλήσεων μέσω του δικτύου χονδρικής». Το μικτό κέρδος ανήλθε σε 53,40 εκατ. ευρώ από 47,09 εκατ. ευρώ το 2021, αυξημένο κατά 13,40%, ενώ τα χρηματοοικονομικά έξοδα αυξήθηκαν συγκριτικά με την προηγούμενη χρήση, καθώς κυμάνθηκαν σε 503.848 ευρώ από 455.538 ευρώ το 2021.

Τα προ φόρων κέρδη διαμορφώθηκαν σε 3,34 εκατ. ευρώ από 1,02 εκατ. ευρώ στην αμέσως προηγούμενη χρήση, ενώ τα κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν στα 2,51 εκατ. ευρώ από μόλις 519.980 ευρώ στη χρήση 2021.

Παράλληλα, ο συνολικός δανεισμός εξαλείφθηκε καθώς αποπληρώθηκε το μακροπρόθεσμο δάνειο που υφίστατο και το οποίο αφορούσε σε ποσό 3,49 εκατ. ευρώ.

Επενδύσεις στην ανάπτυξη του δικτύου

Μέσα στο 2022 η αλυσίδα προχώρησε σε σημαντικές επενδύσεις ανάπτυξης δικτύου και συγκεκριμένα σε:

α) Τεχνικές εγκαταστάσεις κτηρίων νέων καταστημάτων, αξίας 1,33 εκατ. ευρώ

β) Αγορά μηχανημάτων νέων καταστημάτων, αξίας 243.472 ευρώ

γ) Λοιπός εξοπλισμός (Εγκαταστάσεις καταστημάτων κ.λπ.), αξίας 398.741 ευρώ.

Κύριες στρατηγικές και βασικοί στόχοι

Η αναπτυξιακή στρατηγική της εταιρείας αφορά στην επέκταση τόσο στην εγχώρια αγορά, όσο και στις αγορές του εξωτερικού με τη δημιουργία νέων σημείων πώλησης, τη διεύρυνση του κωδικολογίου ειδών με έμφαση σε είδη private label υψηλών προδιαγραφών και ποιότητας αλλά και ειδών Horeca, καθώς και στη διεύρυνση των δραστηριοτήτων στην αγορά χονδρικής πώλησης τροφίμων με το σύστημα Cash & Carry.

Για τη χρήση 2023 η Bazaar στοχεύει σε αύξηση του τζίρου της, βελτίωση του περιθωρίου μικτού και καθαρού κέρδους, καθώς και στην ενίσχυση του μεριδίου αγοράς της.

Βασικά εργαλεία για την ανάπτυξή της αποτελούν η ενίσχυση του σήματος και της επωνυμίας της εταιρείας, η ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας και το ισχυρό branding των προϊόντων, η έμφαση στη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας και η διαρκής ανάπτυξη του δικτύου καταστημάτων, η αποκλειστικότητα συνεργασίας τόσο σε τοπικό όσο και σε πανελλαδικό επίπεδο με προμηθευτές προϊόντων εσωτερικού και εξωτερικού καθώς επίσης και με μεγάλους πελάτες της εσωτερικής αγοράς, η ανάπτυξη νεωτεριστικών μεθόδων στο στήσιμο και την οργάνωση του καταστήματος με την εισαγωγή νέων μοντέλων marketing, η συνεχής εκπαίδευση του προσωπικού, η συνεχής υποστήριξη λειτουργίας του καταστήματος με παροχή εμπορικής, διοικητικής και οικονομικής τεχνογνωσίας, καθώς και η πανελλήνια διαφημιστική προβολή της αλυσίδας και η υποστήριξη του franchise για την τοπική διαφήμιση στην περιοχή του.

Διατηρεί 162 καταστήματα

Η Bazaar αναπτύσσει ένα δίκτυο 162 ιδιόκτητων και franchise καταστημάτων σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Κρήτη, Σάμο, Ρόδο, Κω, Αστυπάλαια, Κεφαλονιά, Ζάκυνθο, Εύβοια, Τρίπολη, Αλεξανδρούπολη, Μεσσηνία, Λακωνία.

Το μοντέλο BAZAAR/FRESH EXPRESS, λειτουργεί κυρίως σε καταστήματα μεγέθους ιδιόκτητα και franchise έως 400 τ.μ. σε πυκνοκατοικημένες γειτονιές πόλεων ή τουριστικά σημεία, με εμπορικά χαρακτηριστικά discount και convenience store. To μοντέλο καταστήματος δίνει έμφαση στα φρέσκα, στο deli, στις αποκλειστικότητες προϊόντων και στα private και own label προϊόντα.

Ειδική κατηγορία αποτελούν τα προϊόντα FOODSERVICE- HORECA (τροφοδοσίας ξενοδοχείων - εστιατορίων) με 450 αποκλειστικούς κωδικούς, που καλύπτουν όλη την απαιτούμενη γκάμα, στις καλύτερες τιμές.

Η εταιρεία Bazaar AE ιδρύθηκε το 1994 και εδρεύει στο Μοσχάτο, ενώ αποτελεί μέλος του ομίλου εταιρειών ΒΕΡΟΥΚΑΣ ΤΡΟΦΙΜΑ που δραστηριοποιείται στο χώρο του κλάδου των τροφίμων για διάστημα άνω των 50 ετών.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Market In: Αύξηση τζίρου το 2022 και αισιοδοξία για φέτος – Νέες επενδυτικές ενέργειες

Αύξηση κύκλου εργασιών κατά 7-8% προβλέπει για το 2023 η Δ. Θανόπουλος - Διατηρεί τα μερίδια αγοράς της

Η Lidl Ελλάς καθιερώνει κατώτατο μισθό στα 1.000 ευρώ μικτά για όλους τους εργαζομένους της

gazzetta
gazzetta readerinsiderinsider