Η Virgin Voyages ποντάρει πολλά στην καμπάνια της που ξεκίνησε πρόσφατα με πρωταγωνίστρια την J. Lo - και το ψηφιακό δίδυμό της, «Jen AI»- για να δώσει ώθηση στις κρουαζιέρες της .
Σύμφωνα με το CNBC, η καμπάνια ξεκινά με ένα διαφημιστικό, με την Τζένιφερ Λόπεζ να ξεγελά την τεχνητή νοημοσύνη. Το σποτ παρουσιάζει την «Jen AI» να αντιμετωπίζει μια ξεκαρδιστική δυσλειτουργία, αποκαλύπτοντας ακούσια την πραγματική της ταυτότητα: Έναν τύπο που ονομάζεται Κάιλ.
Αλλά η καμπάνια δεν τελειώνει εκεί. Η Virgin Voyages μιμείται ψηφιακά τη φωνή και την εμφάνιση της σούπερ σταρ, με τη βοήθεια τεχνητής νοημοσύνης, για να δώσει στους πελάτες την ευκαιρία να προσαρμόσουν μια πρόσκληση για να κλείσουν μια κρουαζιέρα που μπορούν να στείλουν φίλους ή συγγενείς.
«Απαιτούσε μια ουσιαστική οικονομική επένδυση, αλλά ήδη το βλέπουμε να αποδίδει», δήλωσε στο CNBC ο Διευθυντής Στρατηγικής της Virgin Voyages, Billy Bohan Chinique.
Αν και αρνήθηκε να αποκαλύψει ακριβή στοιχεία, ανέφερε ότι ο προϋπολογισμός της καμπάνιας ήταν αντίστοιχος με αυτό που συνήθως διαθέτει μια εταιρεία για μια διαφήμιση στον τελικό του Super Bowl (του αμερικανικού ποδοσφαίρου), που ανέρχεται σε εκατομμύρια δολάρια.
Η καμπάνια έρχεται σε μια εποχή που ο τουρισμός κρουαζιέρας δείχνει αξιοσημείωτα σημάδια ανάκαμψης μετά την πανδημία, που ανακάμπτει με ταχύτερους ρυθμούς από τα διεθνή ταξίδια στο σύνολό τους. Σύμφωνα με την Cruise Lines International Association, περίπου 31,5 εκατομμύρια επιβάτες κρουαζιέρας αναμένεται να ταξιδέψουν φέτος, ξεπερνώντας τα επίπεδα του 2019.