Temu: «Πάτησε» στην Ευρώπη η κινεζική πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου

Newsroom
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Temu: «Πάτησε» στην Ευρώπη η κινεζική πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου
Η εταιρεία άρχισε να εμφανίζει ως σημεία παράδοσης στο site της χώρες όπως η Γαλλία, η Γερμανία, η Ιταλία, η Ολλανδία, η Ισπανία και η Βρετανία.

Στην αγορά της Ευρώπης εισέρχεται η χαμηλού κόστους κινεζική πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου Temu, θυγατρική της PDD Holdings.

Η εταιρεία άρχισε να εμφανίζει ως σημεία παράδοσης στο site της χώρες όπως η Γαλλία, η Γερμανία, η Ιταλία, η Ολλανδία, η Ισπανία και η Βρετανία, ενώ ήδη λειτουργεί στις αγορές των ΗΠΑ, του Καναδά, της Αυστραλίας και της Νέας Ζηλανδίας.

Σημειώνεται πως η Temu έκανε εντυπωσιακή είσοδο στις ΗΠΑ τον Σεπτέμβριο του 2022, με την αξία των συνολικών πωλήσεων προ εξόδων να φτάνει τα 192 εκατ. δολάρια τον Ιανουάριο του 2023 έναντι 3 εκατ. δολαρίων τον Σεπτέμβριο.

Χαρακτηριστικό είναι πως το app της Temu έχει 19 εκατ. downloads στις ΗΠΑ για το α' τρίμηνο του 2023, με τη δημοφιλία του να συγκρίνεται με αυτή της Apple και της Google.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

UBS: «Βουτιά» 52% στα καθαρά κέρδη πρώτου τριμήνου

Credit Suisse: Τα ομόλογα AT1 έφεραν απώλειες 30 εκατ. δολαρίων σε ιαπωνικό game developer

gazzetta
gazzetta reader insider insider