Συνεργασία ΒΕΑ και «Χρυσού Οδηγού» για την «γνωριμία» των επιχειρήσεων με το ψηφιακό marketing

Newsroom
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Συνεργασία ΒΕΑ και «Χρυσού Οδηγού» για την «γνωριμία» των επιχειρήσεων με το ψηφιακό marketing
Τα νέα ψηφιακά εργαλεία προσφέρονται στα μέλη του επιμελητηρίου, σε προνομιακές ειδικές τιμές, που φθάνουν σε έκπτωση, το 50%.

Κοινή εκδήλωση διοργάνωσαν το Βιοτεχνικό Επιμελητήριο Αθήνας και ο «Χρυσός Οδηγός», όπου παρουσιάστηκαν, τα νέα ψηφιακά εργαλεία για τη στήριξη της ανάπτυξης και εξωστρέφειας των επιχειρήσεων, τα οποία προσφέρονται στα μέλη του επιμελητηρίου, σε προνομιακές ειδικές τιμές, που φθάνουν σε έκπτωση, το 50%.

Σύμφωνα με ανακοίνωση και με βάση το πρωτόκολλο συνεργασίας, που έχουν υπογράψει οι δύο φορείς, η νέα δράση υπέρ των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, στοχεύει στην τόνωση της διαδικτυακής παρουσίας τους, με:

  • Προβολή στο xo.gr με ειδική γεωγραφική στόχευση
  • Προφίλ σε Google My Business και Facebook
  • Εταιρική ιστοσελίδα.

Από πλευράς διοίκησης του ΒΕΑ, ο Α΄αντιπρόεδρος Κώστας Δαμίγος, υπογράμμισε τη σημασία της «γνωριμίας» των επιχειρήσεων με τους όρους του ψηφιακού marketing στην σημερινή αγορά.

«Σε αυτήν ακριβώς την κρίσιμη οικονομική συγκυρία, η βιοτεχνική επιχείρηση, η μεταποίηση, τα τεχνικά επαγγέλματα και οι βιοτεχνικές υπηρεσίες, χρειάζονται μέσα τόνωσης της εξωστρέφειας και πρόσβαση στο ευρύτερο κοινό. Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις, πρέπει να μπουν περισσότερο στον κόσμο του ηλεκτρονικού εμπορίου και της ψηφιακής οικονομίας, για να ανταπεξέλθουν στις σύγχρονες καταναλωτικές συνήθειες» τόνισε.

Από την πλευρά του ο Γ΄ αντιπρόεδρος του επιμελητηρίου, Γιώργος Παύλου, σημείωσε: «Είναι σημαντικό, για τη βιωσιμότητά μας, οι μικρομεσαίοι, να εναρμονιστούμε με την ψηφιακή πραγματικότητα. Με την συνεργασία μας με τον Χρυσό Οδηγό, απευθυνόμαστε στις επιχειρήσεις μας που δεν έχουν ενσωματώσει ακόμη τα νέα ψηφιακά εργαλεία, Στοχεύουμε στη μετάβαση σε μια οικονομία, με ανταγωνιστικές καινοτόμες επιχειρήσεις, που θα βρεθούν στον πυρήνα του νέου παραγωγικού προτύπου».

Από πλευράς διοίκησης του «Χρυσού Οδηγού», ο CEO Αθανάσιος Ράπτης, ανέλυσε τη συνεργασία του Χρυσού Οδηγού με το Βιοτεχνικό Επιμελητήριο Αθήνας, το οποίο περιλαμβάνει α) προνομιακές τιμές για τα μέλη του επιμελητηρίου από ένα ευρύ φάσμα ψηφιακών εργαλείων που διαθέτει ο Χρυσός Οδηγός και β) εκπαιδευτικά σεμινάρια και επιμορφωτικές εκδηλώσεις για τα μέλη του επιμελητηρίου σχετικά με το Digital Marketing.

Η συνεργασία αυτή, γίνεται στο πλαίσιο μίας σειράς συνεργασιών του ΧΟ με επαγγελματικούς φορείς, ώστε συντεταγμένα να στηρίξει τις ελληνικές επιχειρήσεις και σηματοδοτεί τη δυνατότητα των μελών του ΒΕΑ, παλαιών και νέων, να αναπτύξουν και να ενισχύσουν την digital παρουσία τους υπό την αιγίδα του Χρυσού Οδηγού.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

ΓΣΕΕ: Γιατί η αύξηση του κατώτατου μισθού δεν δημιουργεί κίνδυνο πληθωριστικού σπιράλ - Τι προτείνει

Λιμάνια: Το σχέδιο αξιοποίησης για Αλεξανδρούπολη - «Κληρώνει» για Βόλο, αναμονή για Ηράκλειο

Σ. Κόκκαλης – Intracom: Μέσω Κλουκίνας-Λάππας το «πρώτο βήμα» για το mega real estate πλάνο