Τα επόμενα βήματά της σχεδιάζει η εταιρεία εμφιάλωσης νερού Δίρφυς – Οι στόχοι σε ορίζοντα πενταετίας

Μαρίνα Φούντα
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Τα επόμενα βήματά της σχεδιάζει η εταιρεία εμφιάλωσης νερού Δίρφυς – Οι στόχοι σε ορίζοντα πενταετίας
Πώς σχεδιάζει το μέλλον της η γνωστή εταιρεία εμφιάλωσης νερού. Η στόχευση σε ορίζοντα πενταετίας για κύκλο εργασιών, παραγωγική ικανότητα και προϊόντα υψηλής ποιότητας. Η νέα εποχή μετά το deal με την αχαϊκή Λουξ λίγο πριν τα τέλη του 2021 και το όραμα μιας εταιρείας με επιχειρηματική διαδρομή σχεδόν μισού αιώνα.

Αύξηση του κύκλου εργασιών, αλλά και της παραγωγική της ικανότητας περιλαμβάνουν τα σχέδια της εταιρείας εμφιάλωσης νερού Δίρφυς για την επόμενη πενταετία.

Καθώς o κλάδος του εμφιαλωμένου νερού μεταλλάσσεται ταχύτατα, με τους ισχυρούς «παίκτες» να διεκδικούν με αξιώσεις ολοένα και υψηλότερα μερίδια αγοράς, η Δίρφυς θέτει γερές βάσεις για το μέλλον, αναπτύσσοντας ένα φιλόδοξο επιχειρηματικό σχέδιο, με την αμέριστη στήριξη και της αχαϊκής Λουξ.

Στη σκιά μάλιστα της πληθώρας επενδυτικών κινήσεων στη βιομηχανία εμφιάλωσης νερού ήδη από το 2021, η Δίρφυς στρέφει ακόμη περισσότερο την προσοχή της στην παραγωγή προϊόντων υψηλής ποιότητας και καινοτομίας.

Το deal με τη Λουξ που άνοιξε την πόρτα σε μια νέα εποχή

Ήταν τον περασμένο Νοέμβριο όταν η ελληνική εταιρεία αναψυκτικών και χυμών Λουξ Μαρλαφέκας απέκτησε το 42,34% των μετοχών της Δίρφυς έναντι 1,2 εκατ. ευρώ, μέσα από διαδικασία πλειστηριασμού, ανατρέποντας τα δεδομένα στην αγορά του εμφιαλωμένου νερού.

Το ποσοστό που εξαγόρασε η Λουξ ήταν εκείνο που ανήκε στη Νίκας Συμμετοχών, ενώ από το υπόλοιπο 57,66% της Δίρφυς, το 51% παραμένει στα χέρια του βασικού μετόχου, Νικόλαου Σέρρα, ενώ ό,τι απομένει, έχει επιμεριστεί σε μικρομετόχους.

«Είμαι ιδιαίτερα ικανοποιημένος που το 42,34% των μετοχών της εταιρείας ανήκουν πλέον στη μεγαλύτερη, αμιγώς ελληνική εταιρεία αναψυκτικών και χυμών, τη Λουξ Μαρλαφέκας. Η εταιρεία Δίρφυς εφαρμόζει επιχειρηματικό σχέδιο που περιλαμβάνει αύξηση της παραγωγικής ικανότητας με σεβασμό στο περιβαλλοντικό αποτύπωμα, ανάπτυξη των πωλήσεων και σχεδιασμό νέων προϊόντων με έμφαση στην ποιότητα και στην καινοτομία. Θα μοιραστούμε το όραμα μας για τη Δίρφυς με τον νέο μέτοχο, προσβλέποντας σε στενή συνεργασία μαζί του. Δυναμικά εγκαινιάζουμε μια νέα εποχή για τη Δίρφυς, καθώς πλέον η Λουξ αποτελεί στρατηγικό επενδυτή της», δήλωνε τότε, κατά την ολοκλήρωση του deal, o κάτοχος του πλειοψηφικού πακέτου των μετοχών της Δίρφυς, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Νικόλαος Σέρρας.

Σύμφωνα με τις τελευταίες δημοσιευμένες οικονομικές καταστάσεις της εταιρείας, το 2020 ο κύκλος εργασιών αυξήθηκε κατά 4,66% ή κατά 297 χιλ. ευρώ, ενώ το μικτό περιθώριο κέρδους κατέγραψε βελτίωση κατά 9,86%.

Μια ιστορία 47 χρόνων

Το εμφιαλωμένο νερό Δίρφυς κουβαλά μια πλούσια και δροσερή ιστορία 47 χρόνων… Με έδρα παραγωγής στη Στενή Ευβοίας, η εταιρεία δραστηριοποιείται και αναπτύσσεται εξελικτικά στην αγορά του πόσιμου νερού από το 1975, εισερχόμενη εκ νέου δυναμικά με ανανεωμένη εταιρική υποδομή και ενισχυμένη επιστημονική ομάδα στα ράφια εντός και εκτός συνόρων το 2010.

Το κρυστάλλινο νερό Δίρφυς αναβλύζει από τις φυσικές πηγές της ομώνυμης οροσειράς που εκτείνεται στα κεντροανατολικά της Εύβοιας, ταυτίζοντας την επωνυμία του μέσα στα χρόνια με τη διαύγεια και την καθαρότητά του.

1975: Οι μετέπειτα ιδρυτές της εταιρείας ξεκινούν διανομές πόσιμου νερού στη Χαλκίδα από πηγές της περιοχής της Δίρφυς με βυτιοφόρα.

1980: Ιδρύεται με τη μορφή ομότιμης εταιρείας η Κ. Γερακίνης & ΣΙΑ ΟΕ, εταιρεία εμφιάλωσης νερού και αεριούχων ποτών (πορτοκαλάδα, λεμονάδα, σόδα).

1990: Πραγματοποιούνται αγορές νέων μηχανημάτων με παραγωγικότητα 7.000 φιάλες του 1,5 λίτρου ανά ώρα και 10.000 φιάλες του 0,5 λίτρου ανά ώρα.

1990: Η εταιρεία καταγράφει σημαντικές πωλήσεις στην Ελλάδα, αλλά και στο εξωτερικό (Αυστραλία, Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής, Σαουδική Αραβία και Γερμανία).

2001: Εκσυγχρονισμός της παραγωγικής διαδικασίας με αγορά νέων μηχανημάτων και αντικατάσταση των παλαιών.

2007: Η εταιρεία εξαγοράζεται από τη Νίκας Συμμετοχών και μετατρέπεται σε Ανώνυμη Εταιρεία.

2007-2009: Πλήρης ανακατασκευή του κτηρίου του εργοστασίου και αγορά νέου σύγχρονου εξοπλισμού από τη γαλλική εταιρεία Sidel και πλήρης αντικατάσταση του παλαιού. Το ύψος της επένδυσης ξεπερνάει τα 13.000.000 ευρώ.

2010: Η εταιρεία Δίρφυς ΑΕ αρχίζει εκ νέου τη λειτουργία της, με πωλήσεις σε όλη την Ελλάδα και στο εξωτερικό. Από το 2010 η εταιρεία εφαρμόζει το σύστημα HACCP, καθώς και το πιστοποιημένο σύστημα διασφάλισης ποιότητας τροφίμων και ποτών σύμφωνα με το πρότυπο ISO 2200, ενώ από το 2015 παρέχεται πιστοποίηση ποιότητας IFS.

2019: Η Δίρφυς αποτελεί μέλος της πρωτοβουλίας ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ, μιας κοινότητας αμιγώς ελληνικών επιχειρήσεων, στο πλαίσιο της οποίας ενισχύεται η φωνή της ελληνικής επιχειρηματικότητας.

Το εργοστάσιο

Η παραγωγή στεγάζεται σε νεόκτιστο, σύγχρονο βιομηχανικό κτήριο ιδιαίτερου αρχιτεκτονικού σχεδιασμού που σέβεται το περιβάλλον και λειτουργεί σύμφωνα με όλους τους προβλεπόμενους κανόνες.

Η εμφιάλωση του νερού πραγματοποιείται με μηχανήματα Combi, της γαλλικής εταιρείας Sidel, υψηλής τεχνολογίας και παραγωγικότητας. Σε κανένα σημείο της γραμμής παραγωγής δεν απαιτείται η ανθρώπινη επέμβαση. Έτσι, το προϊόν προσφέρεται απευθείας από την πηγή στον καταναλωτή. Η διαδικασία εμφιάλωσης ελέγχεται σε όλα τα στάδια, εξασφαλίζοντας άριστη ποιότητα. Κατά τη διαδικασία της παραγωγής τα preform (pet) απολυμαίνονται μέσω της διαδικασίας UV και ελέγχονται με ειδικές κάμερες, αφού πρώτα μορφοποιηθούν σε έτοιμη φιάλη.

Έπειτα η φιάλη, η οποία βρίσκεται σε απόλυτα αποστειρωμένο περιβάλλον όπου φιλτράρεται ακόμη και ο αέρας που την περιβάλλει, οδηγείται προς εμφιάλωση και πωματισμό. Η διαδικασία διαρκεί λιγότερο από 10 δευτερόλεπτα. Η στελέχωση της παραγωγής γίνεται αποκλειστικά με μηχανικούς, αφού οι απαιτήσεις της τεχνολογίας που εφαρμόζεται καθημερινά είναι υψηλές. Στο εργοστάσιο έχει εγκατασταθεί και στελεχωθεί ένα σύγχρονο και πλήρως εξοπλισμένο χημικό-μικροβιολογικό εργαστήριο ελέγχου για τον διαρκή έλεγχο τόσο του δικτύου όσο και του τελικού προϊόντος.

Κορυφαίες προτεραιότητες για τη Δίρφυς παραμένουν η υψηλή ποιότητα και τα επιμέρους στοιχεία διαφοροποίησης της σύστασης του τελικού προϊόντος, που το καθιστά ιδανικό για τη διατήρηση της καλής υγείας. Επενδύοντας σε συνεργασίες με όλες τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ και αξιόλογους διανομείς ποτών στην Ελλάδα, η εταιρεία συνεχίζει την επέκτασή της στην εγχώρια και διεθνή αγορά.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Coffee Island: Ανοιχτοί στα νέα προϊόντα οι Έλληνες – Η σύμπραξη με τη Νήσος και το «πάντρεμα» καφέ-μπύρας

3αλφα: Με επενδύσεις σε τεχνολογικό εξοπλισμό και νέα προϊόντα «ξορκίζει» την αρνητική συγκυρία – Οι στόχοι

gazzetta
gazzetta reader insider insider