Η Tesla κατέθεσε αίτηση για 3 για 1 «stock split»

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Η Tesla κατέθεσε αίτηση για 3 για 1 «stock split»
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του insider.gr στην Google
Η Tesla μόλις κατέθεσε την ετήσια έκθεση της στην Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς των ΗΠΑ.

Η Tesla μόλις κατέθεσε την ετήσια έκθεση της στην Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς των ΗΠΑ (SEC) και αποκάλυψε τα σχέδια της για διάσπαση μετοχών 3 για 1.

Σύμφωνα με το CNBC, στην έκθεση που κατατέθηκε στην SEC, η εταιρεία του Έλον Μασκ αναφέρει «Η επιτυχία μας εξαρτάται από την προσέλκυση και την διατήρηση σπουδαίων ταλέντων» και πως τα «άκρως ανταγωνιστικά πακέτα αποδοχών» που προσφέρουν στους εργαζόμενους την επιλογή να λάβουν equity, βοήθησαν την Tesla να το καταφέρει.

«Πιστεύουμε πως η διάσπαση μετοχών (Stock Split) θα βοηθήσει να επαναφέρει την τιμή της κοινής μετοχής στην αγορά, ώστε οι εργαζόμενοι της εταιρείας να έχουν περισσότερη ευελιξία στη διαχείριση της κυριότητας τους.

Να σημειώσουμε πως η διάσπαση μετοχών έχει στόχο οι υπάρχουσες μετοχές μιας επιχείρησης να διαιρεθούν σε περισσότερες και ώστε να μειωθεί η τιμή τους αναλογικά και να μην αλλάξει η συνολική αξία των μετοχών που έχει στα χέρια του κάθε μέτοχος.

Η έκθεση αναφέρει πως ο CEO της εταιρείας, Έλον Μασκ διατηρεί αυτή τη στιγμή το 23,5% των μετοχών της Tesla, ενώ σημειώνεται πως ο Larry Ellison, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της εταιρείας δεν θα θέσει υποψηφιότητα για επανεκλογή.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Δάνεια ν. Κατσέλη: Το κόστος για τράπεζες και Δημόσιο, τι αλλάζει για τους δανειολήπτες

ΤτΕ: Ενίσχυση ηλεκτρονικών πληρωμών και κινήτρων για περιορισμό της φοροδιαφυγής

Η νέα βερσιόν της «επανίδρυσης του κράτους» - Ο Τσίπρας ξεγράφει την «πρώτη φορά Αριστερά» - Ο ψυχρός πόλεμος στο ΠΑΣΟΚ

Φόρτωση BOLM...

reader insiderinsiderinsiderinsiderinsider