Ελλάδα
19-11-2021 | 07:53

Μερτζανίδης: Τι σηματοδοτεί η συμφωνία της ALMI Foods με τους Ιάπωνες – Τα νέα προϊόντα και η συνεργασία με online supermarket

Μαρίνα Φούντα
Μοιράσου το
Μερτζανίδης: Τι σηματοδοτεί η συμφωνία της ALMI Foods με τους Ιάπωνες – Τα νέα προϊόντα και η συνεργασία με online supermarket
live updates: Ανανεώθηκε πριν

Η ενδυνάμωση της παρουσίας της στις αγορές της Ασίας αποτελεί κεντρικό προσανατολισμό της ALMI Foods, μιας από τις πλέον αναπτυσσόμενες ελληνικές βιομηχανίες παραγωγής και διανομής τροφίμων.

Προς αυτή την κατεύθυνση η εταιρεία ολοκλήρωσε συμφωνία με μεγάλο ιαπωνικό όμιλο λιανεμπορίου, με στόχο την επέκταση της διανομής των προϊόντων της στη χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου και με «αιχμή του δόρατος» την επιτραπέζια ελιά. Η ALMI Foods δραστηριοποιείται ήδη από το 2017 στην Ιαπωνία, ενώ η νέα συμφωνία ισχυροποιεί έτι περαιτέρω την παρουσία της στη συγκεκριμένη αγορά.

Ποια προϊόντα «ταξιδεύουν» Ιαπωνία

Όπως εξηγεί στο insider.gr o Μηνάς Μερτζανίδης, εκ των ιδρυτών της ALMI Foods, η εταιρεία ήρθε σε συμφωνία με έναν από τους πλέον δυναμικούς ιαπωνικούς ομίλους στο retail, ο οποίος δραστηριοποιείται σε λιανεμπόριο, χονδρεμπόριο και αλυσίδες εστιατορίων. Μόνο ο βραχίονας του retail περιλαμβάνει περίπου 950 καταστήματα σούπερ μάρκετ σε όλη την ιαπωνική επικράτεια. Μέσω αυτού του δικτύου, θα διανέμονται πέντε κωδικοί ελιάς Καλαμών και Χαλκιδικής, καθώς και Γλυκοπικάντικες Πιπεριές Κεράσι με Κρέμα Τυριών, το οποίο θεωρείται ένα από τα best seller προϊόντα της εταιρείας παγκοσμίως.

«Πρόκειται για μια στρατηγική συνεργασία με τον ιαπωνικό όμιλο, χωρίς χρονικό προσδιορισμό», σημειώνει ο κ. Μερτζανίδης.

Η ALMI Foods κατακτά και τη νοτιοκορεατική αγορά

Ταυτόχρονα η εταιρεία συνεχίζει την περαιτέρω ενίσχυση της παρουσίας της και στη Νότια Κορέα, στην αγορά της οποίας εισήλθε το 2015. Μόνο το τελευταίο έτος, η εταιρεία κατέγραψε σημαντική αύξηση πωλήσεων, σε ποσοστό κατά 90%, διπλασιάζοντας σχεδόν τον τζίρο της στην αγορά. Η ραγδαία αύξηση των πωλήσεων στη νοτιοκορεατική αγορά αποδίδεται στο ευρύτατο δίκτυο διανομών που ξεδιπλώνεται στη συγκεκριμένη περιοχή, καθώς και στην περαιτέρω εξοικείωση του κοινού με τα ευρωπαϊκά appetizers συνοδεία κρασιού ή μπύρας.

Η ALMI Foods διανέμει στη Νότια Κορέα τα hero products της «Γλυκοπικάντικες πιπεριές Κεράσι με κρέμα τυριών» και «Ψητά Μανιτάρια γεμιστά με κρέμα τυριών» σε συνεργασία με τοπικούς ομίλους retail, κατορθώνοντας να φέρει σε επαφή τους Κορεάτες καταναλωτές με τις ελληνικές συνταγές, σε μια αγορά με σημαντικά διαφορετικές διατροφικές συνήθειες.

Μέσα στο 2022 θα λανσάρει τα snack products

Στοχεύοντας σε έναν νέο κύκλο δυναμικής ανάπτυξης, η ALMI Foods επενδύει στη δημιουργία νέων συνταγών, οι οποίες θα προστεθούν στο ήδη διευρυμένο portfolio της, που περιλαμβάνει περισσότερους από 1.000 διαφορετικούς κωδικούς. Ήδη, το επόμενο διάστημα αναμένεται να λανσάρει μια νέα κατηγορία προϊόντων, αυτή των snack products.

«Το λανσάρισμα των snack products αναμένεται εντός του α' τριμήνου του 2022 για την ευρωπαϊκή αγορά και εντός του β' και γ' τριμήνου για την αμερικανική και ασιατική αγορά», αποκαλύπτει στο insider.gr ο κ. Μερτζανίδης.

Παράλληλα, η εταιρεία θα λανσάρει και μια plant-based σειρά antipasti, απευθυνόμενη στο vegan κοινό, το οποίο παρουσιάζει στοιχεία δυναμικής ενίσχυσης διεθνώς τα τελευταία χρόνια.

Σύντομα ξεκινά συνεργασία με αμιγώς online supermarket

Σύμφωνα με τον κ. Μερτζανίδη, σύντομα ξεκινά η συνεργασία της ALMI Foods με αμιγώς online supermarket, καθώς αποτελεί κεντρικό στόχο της εταιρείας η επέκτασή της στην ελληνική αγορά, μέσω συνεργασιών με διανομείς και αλυσίδες λιανεμπορίου.

Η εταιρεία βρίσκεται σήμερα στην ελληνική αγορά, μέσω των συνεργασιών της με τον Μασούτη, τον ΑΒ Βασιλόπουλο, τα METRO-MyMarket, τον Γαλαξία και άλλους.

Ταυτόχρονα, στοχεύει στην επέκταση στο κομμάτι του HoReCa.

Αύξηση πωλήσεων για το 2020 και το 2021

Η ALMI Foods δραστηριοποιείται σήμερα σε 29 αγορές σε Ευρώπη, Ασία και Αμερική, στις οποίες διανέμει το 98% της παραγωγής της, καταγράφοντας πωλήσεις ύψους 34 εκατ. ευρώ το 2020.

Η περαιτέρω επέκτασή της στο εξωτερικό, με τη σύναψη νέων και την επέκταση των υφιστάμενων συμφωνιών, τον τελευταίο χρόνο, θα αποτυπωθούν σε νέα αύξηση των πωλήσεών της το 2021 κατά 5% μετά από έναν θετικό βηματισμό το 2020, όταν οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 17% σε σχέση με το 2019.

Από την Αλεξάνδρεια Ημαθίας ταξιδεύει σε ολόκληρο τον κόσμο

Το 1996, η ALMI Foods ξεκινά τη δράση της, με εφόδια το πάθος για την τελειότητα και τη μακρόχρονη εργασιακή εμπειρία του Τάσου Μερτζανίδη ως χημικού και του Μηνά Μερτζανίδη ως πολιτικού μηχανικού. Τα πρώτα βήματα ήταν μετρημένα. Η εταιρεία ξεκίνησε με ενοικιαζόμενο χώρο και εξοπλισμό, ενώ η παραγωγή στο πρώτο αυτό διάστημα περιορίστηκε αποκλειστικά στο Μακεδονικό πιπεράκι τουρσί.

Ένα χρόνο αργότερα, το 1997, η ALMI μεταφέρεται σε ιδιόκτητες εγκαταστάσεις στην Αλεξάνδρεια Ημαθίας, σε απόσταση 55 χλμ. περίπου από την πόλη και το λιμάνι της Θεσσαλονίκης. Μια μεγάλη επένδυση η οποία πέρα από το κόστος των εγκαταστάσεων και του εξοπλισμού, απορρόφησε πολύ προσωπική προσπάθεια και κόπο.

Το 2001 η εταιρεία πλαισιώνει το Μακεδονικό πιπεράκι τουρσί με καινούριες γεύσεις και διευρύνει την γκάμα των προϊόντων της, ανταποκρινόμενη στις απαιτήσεις της αγοράς για νέες, εξίσου ποιοτικές προτάσεις.

Το 2002 η παραγωγή της πρώτης σειράς προϊόντων με πρώτες ύλες αποκλειστικά βιολογικά υλικά είναι γεγονός. Μια πρωτιά για την ALMI Foods, όχι απλά σε τοπικό, αλλά και σε παγκόσμιο επίπεδο, που αναβαθμίζει την εικόνα της στο εξωτερικό.

Κομβικό για την εταιρεία αποδεικνύεται το 2005, με αφορμή την έναρξη νέων επενδύσεων επταετούς διάρκειας, σε κτηριακές εγκαταστάσεις και μηχανολογικό εξοπλισμό. Παράλληλα, η ALMI λανσάρει στην αγορά τη νέα σειρά Almito σε μεταλλικά δοχεία και γυάλινα βάζα με διαφορετικούς κωδικούς προϊόντων.

Σήμερα, η εταιρεία συνεχίζει να αναπτύσσει νέα προϊόντα και να δυναμώνει μέσα από μεγάλες και μακροχρόνιες συνεργασίες, όπως με τη γερμανική Feinkost Reichold GmbΗ, ιστορική και πρωτοπόρα σε ανάλογα προϊόντα.

Η ALMI Foods δηλώνει μια αμιγώς ελληνική εταιρεία παραγωγής και διανομής τροφίμων, διατηρώντας το σύνολο της παραγωγής της στην Αλεξάνδρεια Ημαθίας.

Το διευρυμένο portfolio της περιλαμβάνει περισσότερους από 1.000 διαφορετικούς κωδικούς, που ξεκινούν από τα πιπεράκια, τις ελιές, τις πάστες, την κάπαρη, τα μανιτάρια και φτάνουν ως τη βιολογική σειρά και τα διάφορα άλλα ορεκτικά.

Η εταιρεία απασχολεί 360 μόνιμους και ακόμη 70 εποχιακούς εργαζομένους στην κορύφωση της παραγωγής, ενώ έχει αποκλειστική συνεργασία με περισσότερους από 200 παραγωγούς ανά την Ελλάδα.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.