Στις αγορές των ΗΠΑ και της Ασίας το νέο οικολογικό «χοιρινό κρέας» της Impossible Foods

Newsroom
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Στις αγορές των ΗΠΑ και της Ασίας το νέο οικολογικό «χοιρινό κρέας» της Impossible Foods
Στις κουζίνες και στα τραπέζια των εστιατορίων στις ΗΠΑ, τη Σιγκαπούρη και το Χονγκ Κονγκ θα βρίσκεται στο εξής το νέο οικολογικό προϊόν της αμερικανικής εταιρείας Impossible Foods.

Στις κουζίνες και στα τραπέζια των εστιατορίων στις ΗΠΑ, τη Σιγκαπούρη και το Χονγκ Κονγκ θα βρίσκεται στο εξής το νέο οικολογικό προϊόν της αμερικανικής εταιρείας Impossible Foods.

Αναλυτικότερα, σύμφωνα με τις σχετικές ανακοινώσεις της εταιρείας με έδρα την Καλιφόρνια, το νέο προϊόν αφορά «χοιρινό κρέας», το οποίο ωστόσο είναι παρασκευασμένο 100% από φυτικά υλικά, χωρίς καμία προσθήκη ζωικής πρωτεΐνης ή οποιουδήποτε άλλου παρόμοιου συστατικού.

Μάλιστα, σύμφωνα με την Impossible Foods, το «οικολογικό χοιρινό κρέας» είναι πιο γευστικό αλλά και αρκετά πιο υγιεινό από το κανονικό χοιρινό κρέας, ενώ αποτελεί το τρίτο αντίστοιχο προϊόν της εταιρείας, μετά το οικολογικό «μοσχαρίσιο κρέας» και τις οικολογικές «κοτομπουκιές», γεγονός που αντανακλά την πρόθεση της εταιρείας να αναδειχθεί σε κορυφαίο παίχτη της συγκεκριμένης αγοράς.

«Είμαστε αισιόδοξοι πως το νέο μας προϊόν θα ξεπεράσει σε διατροφική αξία αλλά και σε γεύση το κανονικό κρέας χοίρου», ανέφερε στο δίκτυο CNBC ο επικεφαλής της Impossible Foods, Ντένις Γουντσάιντ, σημειώνοντας παράλληλα πως «το χοιρινό κρέας σε γενικές γραμμές θεωρείται ανθυγιεινό, ωστόσο το νέο μας υποκατατάστατο είναι εύγευστο και πολύ καλύτερο για την υγεία των καταναλωτών».

Σύμφωνα με την εταιρεία, το νέο προϊόν είναι βασισμένο στην σόγια, ενώ παρέχει την ίδια ποσότητα πρωτεϊνών με το κανονικό χοιρινό, όμως δεν έχει καθόλου χοληστερόλη και έχει αρκετά λιγότερες θερμίδες.

Το νέο οικολογικό «κρέας» της Impossible Foods είναι ήδη διαθέσιμο σε ορισμένα εστιατόρια vegan κουζίνας στη Νέα Υόρκη και την Καλιφόρνια, ενώ εντός του Οκτωβρίου θα κάνει «πρεμιέρα» στις αγορές του Χονγκ Κονγκ και της Σιγκαπούρης, με την εταιρεία να ευελπιστεί πως θα βρει μεγάλη ανταπόκριση στο ολοένα και πιο ευαισθητοποιημένο σε θέματα περιβάλλοντος καταναλωτικό κοινό, καθώς η παραγωγή του απαιτεί 80% λιγότερο νερό ενώ παράγει 75% λιγότερα αέρια που συμβάλουν στο «φαινόμενο του θερμοκηπίου».

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Η παγκόσμια βιομηχανία κρέατος και οι οικονομικές της επιδράσεις το 2021

gazzetta
gazzetta reader insider insider