Πρεμιέρα στα μέσα ενημέρωσης και κοινωνικής δικτύωσης έκανε μια πρωτότυπη εκδοχή της βόκτας η οποία γίνεται ανάρπαστη τόσο εντός των συνόρων της παρασκευάστριας χώρας όσο και εκτός.
Πρόκειται για τη βότκα «Black Cow», που παράγεται από την Αγγλία από 100% αγελαδινό γάλα το οποίο προέρχεται από ένα κοπάδι 250 βοοειδών που εκτρέφονται στην αγγλική επαρχία του Dorset.
Μάλιστα, η βότκα έχει πρόσφατα ξεκινήσει την πρώτη διαφημιστική της καμπάνια συνολικού προύπολογισμού 400.000 λιρών με την οποία υπογραμμίζεται ο «παιχνιδιάρικος» χαρακτήρας της μάρκας.
Για τη συγκεκριμένη εκστρατεία, η οποία στοχεύει να παρουσιάσει την ανατρεπτική φύση της βότκας Black Cow, ο συνιδρυτής της εταιρείας, Paul Archie Archard δήλωσε ότι : «Θέλαμε να ξεκινήσουμε μια εκστρατεία που θα προβάλλει τον παιχνιδιάρικο αλλά ανατρεπτικό χαρακτήρα μας και θα παρέχει μια πλατφόρμα για μελλοντική δραστηριότητα μάρκετινγκ. Η πρώθηση θα γίνεται όλο το χρόνο μέσω διαφόρων καναλιών, συμπεριλαμβανομένων των κοινωνικών μέσων και των ψηφιακών επικοινωνιών χρησιμοποιώντας το σύνθημα #SoWrongItsRight".
Η Black Cow παρουσίασε πρόσφατα την πρώτη της επέκταση γευστικής γραμμής, φτιαγμένη με φρέσκα φρούτα.