Επιχειρήσεις
17-09-2019 | 10:16

Αυτοί είναι οι 5 leaders στην παγκόσμια αγορά παιχνιδιού

Μοιράσου το
Αυτοί είναι οι 5 leaders στην παγκόσμια αγορά παιχνιδιού

Ανεξάρτητα, με το ποιος αγοράζει τα παιχνίδια και ποιος παίζει με αυτά, το σίγουρο είναι πως πρόκειται για μια αγορά με πολύ «χρήμα» από πίσω.

Μία από τις πιο κερδοφόρες βιομηχανίες είναι εκείνη των παιδικών παιχνιδιών. Και το εντυπωσιακό είναι πως δεν υπάρχει ηλικία για το... πελατολόγιό της. Άλλωστε, μπορεί τα παιδικά παιχνίδια να απευθύνονται κυρίως σε παιδιά, όμως είναι οι ενήλικες... εκείνοι που πληρώνουν τον λογαριασμό. Αυτό φυσικά δεν είναι κανόνας, καθώς δεν είναι λίγοι οι ενήλικες που έχουν πιάσει στα χέρια τους ένα Nerf όπλο.

Ανεξάρτητα πάντως, με το ποιος αγοράζει τα παιχνίδια και ποιος παίζει με αυτά, το σίγουρο είναι πως πρόκειται για μια αγορά με πολύ «χρήμα» από πίσω.

Σύμφωνα με το TheRichest αυτές είναι οι 5 πιο κερδοφόρες παιχνιδοβιομηχανίες στον κόσμο:

Ακόμα δεν έχουν δημοσιευθεί οικονομικά στοιχεία της Hasbro για το 2019, η οποία, όπως και η Mattel ή η Bandai Namco, έχει πολλές θυγατρικές που συνεισφέρουν στα έσοδά της.

Σύμφωνα με το TheRichest, η Mattel είναι η πιο κερδοφόρα παιχνιδοβιομηχανία και η Hasbro έρχεται δεύτερη. Όμως μέχρι να δημοσιοποιηθούν τα σχετικά οικονομικά στοιχεία της Mattel, η Hasbro μετρά 4,58 δισ. δολάρια το 2018, ενώ το 2019 αναμένεται να είναι ακόμα καλύτερη χρονιά.

Η My Little Pony ή «Μικρό μου πόνι» όπως είναι γνωστή στην Ελλάδα, ξεκίνησε το 1982 και είναι θυγατρική της Hasbro. Κάποιες οικονομικές δυσκολίες διέκοψαν τη λειτουργία της για ένα διάστημα, όμως το 2010 επανήλθε στο προσκήνιο με μεγάλη επιτυχία.

Πέρα από τα παιχνίδια η My Little Pony είναι υπεύθυνη για παιδικά προγράμματα στην τηλεόραση, διακόσμηση σπιτιού, βιβλία και πολλά ακόμα. Το 2019 - μέχρι στιγμής - μετρά έσοδα 251 εκατ. δολάρια.

Η Barbie είναι επίσης θυγατρική της Mattel με εξαιρετικά στοχευμένο κοινό. Τις νεαρές κοπέλες.

Πλαστικές κούκλες, αξεσουάρ και σπίτια... για τις κούκλες έχουν αποδειχτεί «χρυσωρυχείο» για την εταιρεία και -μέχρι στιγμής- το 2019 έχουν αποφέρει σχεδόν 372 εκατ. δολάρια.

Τα «πιστόλια» Nerf πετάνε από νερό και λέιζερ μέχρι αφρό και βελάκια και είναι - σχεδόν - το ίδιο δημοφιλή τόσο σε παιδιά, όσο και σε ενήλικες.

Μέχρι στιγμής, για το 2019, η Nerf έχει έσοδα που ξεπερνούν τα 411 εκατ. δολάρια και... η χρονιά συνεχίζεται.

Η Fisher Price είναι μια θυγατρική εταιρεία της Mattel και παράγει παιχνίδια για βρέφη και μικρά παιδιά από τη δεκαετία του 1930.

Τα τελευταία 90 χρόνια η Fisher Price βρίσκεται πίσω από χιλιάδες είδη παιχνιδιών, όμως είναι ιδιαίτερα γνωστή για παιχνίδια όπως το Power Wheels, το Rock-a-stack και το Chatter Telephone.

Προηγούμενο
Επόμενο

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.