Ενοποίηση «τρία σε ένα» για την Burberry

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Ενοποίηση «τρία σε ένα» για την Burberry

Τέλος στο Burberry London! Όχι πια Burberry Brit! Ούτε καν το δυσπρόφερτο Burberry Prorsum! Με το «καλημέρα» της χριστουγεννιάτικης διαφημιστικής καμπάνιας του πολυτελούς οίκου Burberry, όπου o Mario Testino φωτογράφησε τον υιό Beckham για να λανσάρει τη νέα κολεξιόν, η εταιρεία έβαλε στόχο να αποκτήσει ένα ενιαίο εμπορικό σήμα μέχρι το τέλος του 2016.

Παρόλο που αρκετοί καταναλωτές μπορεί να μην είχαν καταλάβει τις διαφορές, ο οίκος αποφάσισε να καταργήσει και τις διαφορετικές ομάδες σχεδιαστών με όνομα Burberry σκέτο.

Ταυτχόχρονα η εταιρία ανακοίνωσε επίσης τη λειτουργία ενός εργοστασίου στο Λιντς, στη Βρετανία. Με προϋπολογισμό 50 εκατομμύρια δολάρια, το εργοστάσιο αναμένεται να είναι έτοιμο το 2019 και να απασχολήσει 1000 ανθρώπους. Εκτιμάται ότι θα τονώσει την τοπική οικονομία, ενώ παράλληλα θα επιβεβαιώσει την κυριαρχία της Μπέρμπερι ως το κορυφαίο brand πολυτελείας της Βρετανίας.

Όσον αφορά το γιατί, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Cristofer Bailey εξήγησε ότι ο high-end πελάτης έχει αλλάξει πλέον τον τρόπο που ψωνίζει. «Η συμπεριφορά του πελάτη πολυτέλειας εξελίσσεται. Το στυλ τους μεταλάσσεται σε πιο απλό και αυτό αντανακλάται στον τρόπο που ψωνίζουν. Η αλλαγή αυτή, θα μας επιτρέψει στην ουσία να εξυπηρετήσουμε καλύτερα αυτή τη νέα συμπεριφορά. Με την ενοποίηση οι πελάτες θα μπορούν να έχουν μια πιο ολοκληρωμένη εμπειρία στο τι προσφέρει ο οίκος στο σύνολό του», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider