«Ο τελευταίος χορός» ή αλλιώς «The Last Dance» έχει μαγνητίσει όλα τα βλέμματα παγκοσμίως, καθώς ήταν ένα από τα 20 πιο δημοφιλή show στο κόσμο σύμφωνα με την Parrot Analytics, ενώ στις ΗΠΑ κατέλαβε την 11η θέση αυτή την εβδομάδα.

To ντοκιμαντέρ του ESPN που εστιάζει στον θρύλο του NBA Μάικλ Τζόρνταν και στην χρυσή περίοδο των Σικάγο Μπουλς ξεπέρασε το «Tiger King» στο Netflix ως το ντοκιμαντέρ με τη μεγαλύτερη ζήτηση και συνεχίζει ακάθεκτο να σπάει τα ρεκόρ.

Με τα αθλητικά δίκτυα να έχουν χάσει εκατομμύρια θεατές λόγω της αναβολής τεράστιων αθλητικών εκδηλώσεων, οι πλατφόρμες όπως το Netflix έρχονται να καλύψουν το χαμένο έδαφος, προβάλλοντας ντοκιμαντέρ όπως το «The Last Dance».

«Παρακολουθούμε μια αύξηση της ζήτησης για αθλητικά ντοκιμαντέρ κατά τη διάρκεια της πανδημίας του Covid-19» δήλωσε ο Steve Langdon, διευθυντής εταιρικών σχέσεων στην Parrot. Ενώ τα νέα επεισόδια του «The Voice» και του «Blue Bloods» ξεπέρασαν το «The Last Dance» στις ΗΠΑ, η σειρά για τον Τζόρνταν «χτυπάει» σε ζήτηση ανά τον κόσμο όσο οι επιτυχίες «The Mandalorian» και «Friends» σύμφωνα με την Parrot.

Η εταιρεία δεν μετρά τους πραγματικούς αριθμούς προβολής, αλλά τα δεδομένα της παρέχουν μια πολύ καλή εικόνα για το τι προσπαθούν να παρακολουθήσουν οι χρήστες σε όλο τον κόσμο στο διαδίκτυο.