Αύξηση πωλήσεων καθώς και διεύρυνση του μεριδίου αγοράς της κατέγραψε στο α’ εξάμηνο του 2015 η Creta Farms. Eιδικότερα, οι πωλήσεις του ομίλου ανήλθαν στα 50,4 εκατ. ευρώ, καταγράφοντας αύξηση 5,2% έναντι των επιπέδων του α’ εξάμηνο του 2014. Σε επίπεδο μητρικής, οι πωλήσεις ανήλθαν στα 50,1 εκατ. ευρώ, στους πρώτους έξι μήνες του 2015 έναντι 47,8 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2014, καταγράφοντας αύξηση κατά 5%.

Σύμφωνα με τη διοίκηση της εταιρείας, σημαντικός μοχλός ανάπτυξης παραμένει η καινοτόμα σειρά προϊόντων «ΕΝ ΕΛΛΑΔΙ» που συνεχίζει να καταγράφει δυναμική παρουσία στην αγορά, η δημιουργία νέας σειράς προϊόντων, με πιο σημαντικό το «ΕΝ ΕΛΛΑΔΙ κοτόπουλο ψητό», καθώς και η αύξηση του δικτύου διανομών.

Με αυτόν τον τρόπο το μερίδιο του brand «ΕΝ ΕΛΛΑΔΙ» ανήλθε σε 14,5% σε αξία (IRI), ενώ στο σύνολο της εταιρείας ενισχύθηκε το μερίδιο (YTD Ιούνιος) σε 25,5% σε αξία, πλέον 1,2 μονάδα σε σχέση με το 2014 και τον Ιούνιο MTD σε 26,4%.

Παράλληλα, η αγορά των αλλαντικών κινήθηκε με 4,1% έναντι του προηγούμενου έτους, ενώ η εταιρεία αναπτύχθηκε με ρυθμούς +9,4%.

Ο Εμμανουήλ Δομαζάκης, πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας δήλωσε: «Τα αποτελέσματα του α’ εξαμήνου του έτους, επηρεάστηκαν από την αβεβαιότητα τόσο του πολιτικού όσο και του οικονομικού περιβάλλοντος αλλά και της αδυναμία πρόβλεψης για την επίτευξη συμφωνίας με τους θεσμούς. Στην Ελλάδα διευρύναμε εκ νέου το μερίδιο αγοράς μας, ενώ προχωρήσαμε και με το λανσάρισμα νέων προϊόντων ενισχύοντας σημαντικά την προϊοντική μας γκάμα και ικανοποιώντας παράλληλα μια ακόμα μεγαλύτερη ομάδα καταναλωτών. Σε διεθνές επίπεδο η δραστηριότητά μας στην Αυστραλία μέσω της Primo Smallgoods συνεχίζεται με μεγάλη επιτυχία, ενώ κερδίσαμε μερίδιο αγοράς πέραν του 3% μέσα σε λίγους μήνες από το λανσάρισμα των προϊόντων μας».

Από τη μεριά του ο Κωνσταντίνος Δομαζάκης, αντιπρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας δήλωσε: «Παρά το δυσμενές εξάμηνο με σημαντική ύφεση στην οικονομία και με την επίδραση των capital controls στα τέλη του Ιουνίου, γεγονός που επηρέασε και την καταναλωτική δύναμη αλλά και τη δυνατότητα εισαγωγής πρώτων υλών, συνεχίσαμε να επενδύουμε στην έρευνα και ανάπτυξη με συνεχή προσήλωση στους στόχους μας για κερδοφόρα ανάπτυξη σε τοπικό και διεθνές επίπεδο».