Μαρέβα Γκραμπόφσκι -Μητσοτάκη: Έλαβε εξιτήριο απ' το νοσοκομείο

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Μαρέβα Γκραμπόφσκι -Μητσοτάκη: Έλαβε εξιτήριο απ' το νοσοκομείο
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του insider.gr στην Google
Η σύζυγος του πρωθυπουργού υποβλήθηκε σε επέμβαση για για ειλεό.

Εξιτήριο από το νοσοκομείο Ευαγγελισμός έλαβε η Μαρέβα Γκραμπόφσκι -Μητσοτάκη. Υπενθυμίζεται ότι η σύζυγος του πρωθυπουργού υποβλήθηκε σε επέμβαση για για ειλεό και παρέμεινε στο νοσοκομείο για νοσηλεία.

Η ανακοίνωση του νοσοκομείου αναφέρει:

Σήμερα στις 25.4.2026, η κα Μαρέβα Γκραμπόφσκι -Μητσοτάκη, έλαβε εξιτήριο από το Γ.Ν.Α« Ο ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ» και η μετεγχειρητική της πορεία κρίνεται άριστη.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Χριστόπουλος: Κοντά στο 1% του ΑΕΠ η οπτικοακουστική βιομηχανία - Μεγάλες προοπτικές ανάπτυξης για το video gaming

Δημογραφικό: Baby bonus από δήμους της χώρας - Μόλις 65.594 γεννήσεις στην Ελλάδα το 2025

Metlen: Εγκαινιάστηκε στον Βόλο η νέα μονάδα της M Technologies - Τι ζήτησε ο Μυτιληναίος από τον Δένδια

Φόρτωση BOLM...

reader insiderinsiderinsiderinsiderinsider