Artemis II: Γιατί η ανθρωπότητα επιστρέφει στο φεγγάρι 50 χρόνια μετά;

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Artemis II: Γιατί η ανθρωπότητα επιστρέφει στο φεγγάρι 50 χρόνια μετά;
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του insider.gr στην Google
Η ανθρωπότητα επιστρέφει στο φεγγάρι για πρώτη φορά μετά το 1972 με το πλήρωμα του Artemis II που θα κάνει περιστροφή γύρω από τον δορυφόρο του πλανήτη μας.

«Αποφασίζουμε να πάμε στο φεγγάρι και να κάνουμε ό,τι χρειάζεται» έλεγε ο Τζον Κένεντι στο Πανεπιστήμιο Ράις μια ηλιόλουστη (και καυτή) μέρα του Σεπτεμβρίου, το μακρινό 1962.

Εν μέσω του Ψυχρού Πολέμου, αυτής της μάχης για κυριαρχία μεταξύ Ηνωμένων Πολιτειών και Σοβιετικής Ένωσης, οι Αμερικανοί αποφάσισαν να στείλουν διαστημόπλοιο με πλήρωμα στη Σελήνη μέχρι το τέλος της δεκαετίας. Το όραμα του Κένεντι έγινε πραγματικότητα με το «Απόλλων 11» και το στιγμιότυπο με τον Νηλ Άρμστρονγκ έγινε Ιστορία.

Φέτος, εν μέσω πολέμου στη Μέση Ανατολή, η NASA επιστρέφει στον δορυφόρο του πλανήτη μας φέρνοντας το διάστημα ξανά στην ατζέντα.

Ολόκληρο άρθρο στο reader.gr

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Ακίνητα: Ανοίγει η πλατφόρμα του ΜΙΔΑ - Ποια στοιχεία θα δηλώσουν πάνω από 7 εκατ. φορολογούμενοι

Τροχάδην για τις 72 δόσεις - Υβριδικά... μερεμέτια - Συμφωνίες και νέα υψηλά για τη ΔΕΗ

Γαλάζιες περιοδείες με.. τσίπουρα - Κόντρα ΠΑΣΟΚ – ΕΛΑΣ για περισσότερα δωρεάν - Τα μπλόκα του Τσίπρα

Φόρτωση BOLM...

reader insiderinsiderinsiderinsiderinsider