IATA: «Ισχυρά επιχειρήματα» υπέρ της εγκατάστασης καμερών στα κόκπιτ των αεροπλάνων

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
IATA: «Ισχυρά επιχειρήματα» υπέρ της εγκατάστασης καμερών στα κόκπιτ των αεροπλάνων
Υπάρχουν «ισχυρά επιχειρήματα» υπέρ της εγκατάστασης καμερών στα κόκπιτ των εμπορικών αεροπλάνων ώστε να διευκολυνθούν οι έρευνες για τα δυστυχήματα, δήλωσε σήμερα ο Γουίλι Γουόλς, γενικός διευθυντής της Διεθνούς Ένωσης Αερομεταφορών (IATA).

Υπάρχουν «ισχυρά επιχειρήματα» υπέρ της εγκατάστασης καμερών στα κόκπιτ των εμπορικών αεροπλάνων ώστε να διευκολυνθούν οι έρευνες για τα δυστυχήματα, δήλωσε σήμερα ο Γουίλι Γουόλς, γενικός διευθυντής της Διεθνούς Ένωσης Αερομεταφορών (IATA).

Ο Γουόλς έκανε τη δήλωση αυτή μετά τη δημοσιοποίηση, το Σάββατο, της προκαταρκτικής έκθεσης του Ινδικού Γραφείου Ερευνών Αεροπορικών Ατυχημάτων (AAIB) για τη συντριβή του αεροπλάνου Boeing 787 της Air India που συνέβη τον περασμένο μήνα.

Το έγγραφο αυτό αποκαλύπτει ότι η τροφοδοσία με κηροζίνη των δύο κινητήρων του αεροπλάνου διακόπηκε ακριβώς μετά την απογείωσή του από το Αχμενταμπάντ. Οι διακόπτες της τροφοδοσίας των κινητήρων με καύσιμα είχαν τεθεί στη θέση «διακοπή» ακριβώς πριν από τη συντριβή, σύμφωνα με την προκαταρκτική έκθεση.

Αυτή η διακοπή της τροφοδοσίας προκάλεσε ξαφνική απώλεια ισχύος στους δύο κινητήρες του αεροπλάνου, το οποίο έπεσε πάνω σε κτίρια κοντά στο αεροδρόμιο, προκαλώντας το θάνατο 260 ανθρώπων.

Αυτή η αεροπορική καταστροφή, η πιο πολύνεκρη από το 2014 στον κόσμο, στοίχισε τη ζωή σε 241 επιβάτες και μέλη του πληρώματος του Boeing 787, καθώς και σε 19 άλλους ανθρώπους στο έδαφος.

Ένας επιβάτης επέζησε ως εκ θαύματος.

Ο Γουόλς, πρώην πιλότος επιβατικών αεροπλάνων, είπε σήμερα στους δημοσιογράφους ότι καταλαβαίνει τις επιφυλάξεις των πιλότων όσον αφορά την εγκατάσταση καμερών στο κόκπιτ.

Όμως «προσωπικά, επειδή δεν το έχουμε συζητήσει αυτό στην IATA, πιστεύω πως υπάρχει ισχυρό επιχείρημα υπέρ της εγκατάστασης βιντεοκαμερών στο κόκπιτ ώστε να συνδράμουν τις έρευνες για τα ατυχήματα», δήλωσε ακόμα.

«Είναι απολύτως δυνατό μια καταγραφή βίντεο, επιπλέον της ηχητικής καταγραφής, να βοηθήσει σημαντικά τους ερευνητές στο να διεξάγουν τις έρευνες αυτές», πρόσθεσε.

Ερωτηθείς αν η IATA θα συνιστούσε μια αναμόρφωση του κόκπιτ ώστε να αποφεύγονται ενδεχόμενοι κατά λάθος χειρισμοί, ο Γουόλς απάντησε πως θα πρέπει να περιμένουμε μια πληρέστερη έκθεση.

«Πιστεύω πως είναι σημαντικό να επιτραπεί στους ερευνητές που ειδικεύονται στα ατυχήματα να διεξαγάγουν μια πλήρη και κατάλληλη έρευνα και να περιμένουμε να δημοσιοποιήσουν την έκθεσή τους πριν αντιμετωπίσουμε το ζήτημα», τόνισε.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Ανελκυστήρες: Οι νέες προθεσμίες, τα επόμενα βήματα και τα πρόστιμα

Η Alter Ego Media εξαγόρασε Newsit και Tlife

Οικισμοί έως 2.000 κατοίκους: Ποιοι μπορούν να χτίσουν και ποια οικόπεδα μένουν εκτός

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider