Αν δε ζείτε σε κάποιο πηγάδι, τότε γνωρίζετε την παγκόσμια φρενίτιδα που έχει προκαλέσει η σοκολάτα Ντουμπάι. Έχει κατακλύσει το ίντερνετ και πλέον σε όλα τα social media, κόσμος ανεβάζει βίντεο δοκιμάζοντας διάφορες παραλλαγές της. Επίσης, αν κάποιος ταξιδέψει στο Ντουμπάι, είναι δεδομένο πως θα αγοράσει μία τέτοια σοκολάτα, αλλιώς θα είναι σαν να μην πήγε. Αλλά καλά όλα αυτά, αλλά πώς φτάσαμε να γίνεται viral μία σοκολάτα;
Ίσως να σας ξαφνιάσει το γεγονός πως η εφεύρεση της οφείλεται στις λιγούρες μια εγκύου. Η αυθεντική σοκολάτα Ντουμπάι συστήθηκε στο κοινό από την FIX Dessert Chocolatier το 2022, όταν η Βρετανοαιγύπτρια ιδρύτρια της εταιρείας, Σάρα Χαμούντα, θέλησε να δημιουργήσει κάτι μοναδικό και ιδιαίτερο, προκειμένου να ικανοποίησει τη λιγούρα της για κανταΐφι και φιστίκι. Η ονομασία που έδωσε στη σολάτατα η FIX, ήταν «Can’t Get Knafeh Of It».
Η «Can’t Get Knafeh Of It» κατέγραψε παγκόσμια επιτυχία όταν η Tiktoker και ινφλουένσερ, Μαρία Βεχέρα, ανέβασε ένα βίντεο γεμάτο ενθουσιασμό, όπου δοκιμάζει τη σοκολάτα μέσα στο αυτοκίνητό της, τον Δεκέμβριο του 2023. Έγινε αμέσως viral, συγκεντρώνοντας για την ακρίβεια πάνω από 125 εκατ. προβολές, γεννώντας έτσι εκατομμύρια θαυμαστές παγκοσμίως που ήθελαν απεγνωσμένα να τη δοκιμάσουν. Πολύ σύντομα η σοκολάτα έγινε τάση, για να «βαφτιστεί» στη συνέχεια «σοκολάτα Ντουμπάι».
Διαβάστε περισσότερα στο jenny.gr