Ουγγαρία: Επικίνδυνο να επιτρέψουμε πλήγματα στη Ρωσία με όπλα κρατών του ΝΑΤΟ

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Ουγγαρία: Επικίνδυνο να επιτρέψουμε πλήγματα στη Ρωσία με όπλα κρατών του ΝΑΤΟ
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του insider.gr στην Google
Είναι «εξαιρετικά επικίνδυνο» να επιτραπεί στην Ουκρανία να εξαπολύει πλήγματα μεγάλης εμβέλειας κατά της Ρωσίας χρησιμοποιώντας όπλα από κράτη μέλη του ΝΑΤΟ, δήλωσε σήμερα ο Ούγγρος υπουργός Εξωτερικών Πέτερ Σιγιάρτο.

Είναι «εξαιρετικά επικίνδυνο» να επιτραπεί στην Ουκρανία να εξαπολύει πλήγματα μεγάλης εμβέλειας κατά της Ρωσίας χρησιμοποιώντας όπλα από κράτη μέλη του ΝΑΤΟ, δήλωσε σήμερα ο Ούγγρος υπουργός Εξωτερικών Πέτερ Σιγιάρτο.

Σε μια στροφή της πολιτικής της, η αμερικανική κυβέρνηση του προέδρου Τζο Μπάιντεν έδωσε το πράσινο φως στο Κίεβο να χρησιμοποιήσει όπλα που του παρείχαν οι ΗΠΑ για να χτυπήσει βαθιά σε ρωσικό έδαφος, δήλωσαν χθες τρεις πηγές με γνώση του θέματος.

Σημειώνεται ότι η Ουγγαρία, υπό την πρωθυπουργία του λαϊκιστή, εθνικιστή Βίκτορ 'Ορμπαν, μετά την ρωσική εισβολή στην Ουκρανία το 2022, είναι από τους ελάχιστους Ευρωπαίους ηγέτες που διατηρεί σχέσεις με τη Ρωσία.

Ο ίδιος μάλιστα έχει αναχθεί σε έντονο επικριτή των ευρωπαϊκών κυρώσεων εις βάρος της Μόσχας και της οικονομικής και στρατιωτικής στήριξης του μπλοκ προς το Κίεβο.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Χριστόπουλος: Κοντά στο 1% του ΑΕΠ η οπτικοακουστική βιομηχανία - Μεγάλες προοπτικές ανάπτυξης για το video gaming

Δημογραφικό: Baby bonus από δήμους της χώρας - Μόλις 65.594 γεννήσεις στην Ελλάδα το 2025

Metlen: Εγκαινιάστηκε στον Βόλο η νέα μονάδα της M Technologies - Τι ζήτησε ο Μυτιληναίος από τον Δένδια

Φόρτωση BOLM...

reader insiderinsiderinsiderinsiderinsider