Ολλανδία: Απαγορεύθηκαν τα κινητά τηλέφωνα στις συνεδριάσεις του υπουργικού συμβουλίου

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Ολλανδία: Απαγορεύθηκαν τα κινητά τηλέφωνα στις συνεδριάσεις του υπουργικού συμβουλίου
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του insider.gr στην Google
Οι ολλανδοί υπουργοί καλούνται να παραδίδουν τα κινητά τηλέφωνά τους πριν από τις συνεδριάσεις του υπουργικού συμβουλίου για να αποφύγουν τον κίνδυνο κατασκοπείας.

Οι ολλανδοί υπουργοί καλούνται να παραδίδουν τα κινητά τηλέφωνά τους πριν από τις συνεδριάσεις του υπουργικού συμβουλίου για να αποφύγουν τον κίνδυνο κατασκοπείας, σύμφωνα με νέο κανονισμό που ανακοινώθηκε από τον πρωθυπουργό Ντικ Σχοφ.

Ο Σχοφ απαγόρευσε προληπτικά στις συνεδριάσεις του υπουργικού συμβουλίου όλες τις ηλεκτρονικές συσκευές με μικρόφωνα, όπως τα smartphones και τα tablets, κάτι που χαρακτήρισε «εντελώς φυσικό».

Ο Σχοφ ήταν προηγουμένως επικεφαλής της μυστικής υπηρεσίας της χώρας.

Σύμφωνα με την υπουργό Εσωτερικών Τζούντιθ Γίτερμαρκ, δεν υπάρχουν στοιχεία ότι ξένες μυστικές υπηρεσίες παρακολουθούν τηλέφωνα υπουργών. Ο πρωθυπουργός απλώς προνοεί, δήλωσε.

Όπως σημειώνει το Γερμανικό Πρακτορείο, οι νέοι κανόνες σημαίνει ότι οι υπουργοί πρέπει και πάλι τώρα να κρατούν σημειώσεις σε χαρτί.

Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Κοινοί τραπεζικοί λογαριασμοί: Πότε μια κίνηση μπορεί να θεωρηθεί άτυπη δωρεά - Οι φορο-παγίδες

Η απόβαση των Κυρανάκη - Κεραμέως στην έδρα Σαμαρά - Η πολιτική μοναξιά του Τσίπρα - Το ραντεβού Στέφανου - Άδωνι

Είναι εκατομμυριούχος ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς;

Φόρτωση BOLM...

reader insiderinsiderinsiderinsiderinsider