Λήξη συναγερμού για τη βόμβα στον Ant1

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Λήξη συναγερμού για τη βόμβα στον Ant1
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του insider.gr στην Google
Στο σημείο παραμένουν αστυνομικοί για να βεβαιωθούν πως δεν υπάρχει κίνδυνος. 

(upd 13:38) Ο Γιώργος Λιάγκας, η ομάδα του, καθώς και όσοι βρίσκονταν στα στούντιο του ΑΝΤ1 στα Σπάτα επέστρεψαν εντός του κτιρίου μετά τη λήξη του συναγερμού για το τηλεφώνημα για βόμβα που δέχτηκαν.

«Το ζήσαμε κι αυτό. Η κινητοποίηση ήταν πρωτοφανής» είπε αρχικά ο Γιώργος Λιάγκας και έδειξε βίντεο από τα όσα έγιναν έξω από τα τηλεοπτικά πλατό.

«Φάρσες είναι, οφείλουν και οι Αρχές να κάνουν τη δουλειά τους. Κάθε βλαξ μπορεί να παίρνει ένα τηλέφωνο σε ένα κανάλι και να χαλάει όλη τη ροή. Εγώ δεν ήξερα τους άλλους 100 που δουλεύουν στο κτίριο» πρόσθεσε ο παρουσιαστής.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Χριστόπουλος: Κοντά στο 1% του ΑΕΠ η οπτικοακουστική βιομηχανία - Μεγάλες προοπτικές ανάπτυξης για το video gaming

Δημογραφικό: Baby bonus από δήμους της χώρας - Μόλις 65.594 γεννήσεις στην Ελλάδα το 2025

Metlen: Εγκαινιάστηκε στον Βόλο η νέα μονάδα της M Technologies - Τι ζήτησε ο Μυτιληναίος από τον Δένδια

Φόρτωση BOLM...

reader insiderinsiderinsiderinsiderinsider