Σοκ στο κέντρο της Αθήνας - Βρέθηκε νεκρό έμβρυο μέσα σε αποχέτευση

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Σοκ στο κέντρο της Αθήνας - Βρέθηκε νεκρό έμβρυο μέσα σε αποχέτευση
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του insider.gr στην Google
Νεκρό έμβρυο εντοπίστηκε στην αποχέτευση επί της οδού Σόλωνος.

Συναγερμός έχει σημάνει στην Αστυνομία, μετά από τηλεφώνημα εργαζομένου σε εταιρεία αποφράξεως για ένα νεκρό βρέφος μέσα σε αποχέτευση κτιρίου στην οδό Σόλωνος στο κέντρο της Αθήνας.

Σύμφωνα με την ΕΛΑΣ, ένας υπάλληλος σε εταιρεία αποφράξεων, κατά την διάρκεια εργασιών στο σύστημα αποχέτευσης ενός κτιρίου στην οδό Σόλωνος, όπου στεγάζονται τα γραφεία της ΜΚΟ «Γιατροί Χωρίς Σύνορα», εντόπισε ένα νεκρό έμβρυο. Ο υπάλληλος, σύμφωνα με τα όσα ισχυρίστηκε, ενημέρωσε σχετικά τους υπεύθυνους της ΜΚΟ, οι οποίοι του είπαν ότι θα φροντίσουν σχετικά και θα τοποθετήσουν την σορό σε ένα κουτί.

Περίπου στις 18:30 το απόγευμα ο υπάλληλος της εταιρείας αποφράξεων πήγε στο αστυνομικό τμήμα των Εξαρχείων και ενημέρωσε για το μακάβριο εύρημα του τους αστυνομικούς, ενώ σύμφωνα με αστυνομικές πηγές είχε και φωτογραφίες που επιβεβαίωναν τα λεγόμενά του. Αυτή την ώρα αστυνομικές δυνάμεις έχουν αποκλείσει το σημείο και πραγματοποιούν έρευνες.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Χριστόπουλος: Κοντά στο 1% του ΑΕΠ η οπτικοακουστική βιομηχανία - Μεγάλες προοπτικές ανάπτυξης για το video gaming

Δημογραφικό: Baby bonus από δήμους της χώρας - Μόλις 65.594 γεννήσεις στην Ελλάδα το 2025

Metlen: Εγκαινιάστηκε στον Βόλο η νέα μονάδα της M Technologies - Τι ζήτησε ο Μυτιληναίος από τον Δένδια

Φόρτωση BOLM...

reader insiderinsiderinsiderinsiderinsider