Μετρό, ΗΣΑΠ και Τραμ λειτουργούν κανονικά μετά την αναστολή της απεργίας

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Μετρό, ΗΣΑΠ και Τραμ λειτουργούν κανονικά μετά την αναστολή της απεργίας
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του insider.gr στην Google
Οι Γραμμές 1, 2 & 3 του Μετρό και το Τραμ λειτουργούν κανονικά, καθώς ανεστάλη χθες η απεργιακή κινητοποίηση του σωματείου εργαζομένων.

Σήμερα, Τρίτη 28 Μαρτίου 2023, οι Γραμμές 1, 2 & 3 του Μετρό και το Τραμ λειτουργούν κανονικά, καθώς ανεστάλη χθες η απεργιακή κινητοποίηση του σωματείου εργαζομένων.

Συγκεκριμένα, η ανακοίνωση του ΣΕΛΜΑ, σχετικά με την αναστολή της απεργιακής κινητοποίησης των εργαζομένων του Μετρό και του Τραμ, αναφέρει:

«Στα πλαίσια των διαπραγματεύσεων για την υλοποίηση των αιτημάτων μας και των δεσμεύσεων της κυβέρνησης προς τους εργαζόμενους της ΣΤΑΣΥ, φάνηκε αμυδρά, να υπάρχει ένας δίαυλος επικοινωνίας για την επίλυση των προβλημάτων. Για το λόγο αυτό το σωματείο μας αναστέλλει “προσωρινά” μέχρι το τέλος της τρέχουσας εβδομάδας, την 24ωρη απεργία που είχε προκηρύξει για την Τρίτη 28/3/23, διεκδικώντας κρατικές συγκοινωνίες, φθηνές γρήγορες και αξιόπιστες για όλους τους πολίτες».

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Ταμείο Ανάκαμψης: Ο διπλός κίνδυνος για κονδύλια και δαπάνες – Πώς μπορεί να εκτροχιαστεί ο προϋπολογισμός

Κτηματολόγιο: Τι φέρνει η επόμενη ημέρα για τις Πολεοδομίες και την αγορά ακινήτων

Τα 5,33 ευρώ ανά κιλό λαγοκέφαλου είναι περιβαλλοντικό μέτρο ή επίδομα σε ψαράδες;

Φόρτωση BOLM...

reader insiderinsiderinsiderinsiderinsider