Κομισιόν: Σχέδιο δράσης για τα μέσα ενημέρωσης και τον οπτικοακουστικό τομέα

Newsroom
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Κομισιόν: Σχέδιο δράσης για τα μέσα ενημέρωσης και τον οπτικοακουστικό τομέα
Η συζήτηση στρογγυλής τραπέζης επικεντρώθηκε στη διατύπωση κάποιων πρώτων ιδεών σχετικά με τρόπους προαγωγής της κυκλοφορίας των οπτικοακουστικών έργων σε όλη την ΕΕ.

Συζήτηση στρογγυλής τραπέζης υψηλού επιπέδου διοργάνωσε σήμερα η Κομισιόν, μέσα από την οποία έθεσε φιλόδοξους στόχους για τον επικείμενο διάλογο με τα ενδιαφερόμενα μέρη σχετικά με τη βελτίωση της πρόσβασης και της διαθεσιμότητας του οπτικοακουστικού περιεχομένου σε όλα τα κράτη μέλη της ΕΕ.

Σύμφωνα με το σχετικό δελτίο Τύπου ο Επίτροπος Εσωτερικής Αγοράς κ. Τιερί Μπρετόν, δήλωσε σχετικά: «Στην ΕΕ έχουμε μεγάλη προσφορά τηλεοπτικών καναλιών και διαδικτυακών υπηρεσιών, καθώς και έναν πολύ μεγάλο αριθμό ταινιών και τηλεοπτικών σειρών που παράγονται κάθε χρόνο. Ωστόσο, τα έργα αυτά δεν κυκλοφορούν ικανοποιητικά εντός της ενιαίας αγοράς μας. Συγκεντρώνουμε γύρω από το ίδιο τραπέζι τους πάντες —καταναλωτές, παραγωγούς, διανομείς, ραδιοτηλεοπτικούς φορείς, πλατφόρμες βίντεο κατά παραγγελία και άλλα ενδιαφερόμενα μέρη— ώστε το οπτικοακουστικό περιεχόμενο να καταστεί ευρύτερα διαθέσιμο σε όλη την ΕΕ και να βοηθήσουμε τον κλάδο να προσεγγίσει ένα ευρύτερο κοινό, διασφαλίζοντας παράλληλα τη δημιουργικότητα και την παραγωγή».

Η συζήτηση στρογγυλής τραπέζης επικεντρώθηκε στη διατύπωση κάποιων πρώτων ιδεών σχετικά με τρόπους προαγωγής της κυκλοφορίας των οπτικοακουστικών έργων σε όλη την ΕΕ, ώστε να εξασφαλιστεί η πρόσβαση των Ευρωπαίων καταναλωτών σε μια ευρύτερη γκάμα περιεχομένου. Μετά την πρώτη αυτή συζήτηση, και όπως αναγγέλθηκε στο σχέδιο δράσης για τα μέσα ενημέρωσης και τον οπτικοακουστικό τομέα, η Επιτροπή ενημερώνει πως θα διοργανώσει αρκετές συνεδριάσεις με ενώσεις που εκπροσωπούν τις διαφορετικές φωνές του οπτικοακουστικού τομέα σε επίπεδο ΕΕ, καθώς και με τους καταναλωτές. Ο διάλογος, αναφέρει η Κομισιόν, ο οποίος θα ξεκινήσει τον Νοέμβριο, αναμένεται να συμβάλει στον εντοπισμό καινοτόμων λύσεων που θα καταστήσουν τις ταινίες, τις τηλεοπτικές σειρές και προγράμματα ευρύτερα διαθέσιμα σε όλα τα κράτη μέλη και θα διευκολύνουν την πρόσβαση των καταναλωτών σε μια ευρύτερη γκάμα οπτικοακουστικού περιεχομένου. Η πρωτοβουλία αυτή εντάσσεται σε μια ευρύτερη προσπάθεια για τη στήριξη της ανάκαμψης και του μετασχηματισμού των μέσων ενημέρωσης και του οπτικοακουστικού τομέα κατά τη διάρκεια της κρίσης αλλά και μετέπειτα.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider