Η Κομισιόν και οι εθνικές αρχές προστασίας των καταναλωτών ξεκινούν διάλογο με το TikTok

Newsroom
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Η Κομισιόν και οι εθνικές αρχές προστασίας των καταναλωτών ξεκινούν διάλογο με το TikTok
Επίσημο διάλογο με το TikTok για την επανεξέταση των εμπορικών πρακτικών και των πολιτικών του, ξεκίνησαν η Ευρωπαϊκή Επιτροπή και το δίκτυο των εθνικών αρχών προστασίας των καταναλωτών. 

Επίσημο διάλογο με το TikTok για την επανεξέταση των εμπορικών πρακτικών και των πολιτικών του, μετά από προειδοποίηση του Ευρωπαϊκού Γραφείου Ενώσεων Καταναλωτών (BEUC) στις αρχές του τρέχοντος έτους, σχετικά με παραβιάσεις των δικαιωμάτων των καταναλωτών της ΕΕ από το TikTok, ξεκίνησαν η Ευρωπαϊκή Επιτροπή και το δίκτυο των εθνικών αρχών προστασίας των καταναλωτών.

Στους τομείς ιδιαίτερης ανησυχίας περιλαμβάνονται κρυφές τεχνικές μάρκετινγκ, επιθετικές διαφημιστικές τεχνικές που απευθύνονται σε παιδιά και ορισμένοι συμβατικοί όροι στις πολιτικές του TikTok που θα μπορούσαν να θεωρηθούν πως προκαλούν σύγχυση και είναι παραπλανητικοί για τους καταναλωτές.

Ο Επίτροπος Δικαιοσύνης, κ. Ντιντιέ Ρεντέρς, δήλωσε σχετικά: «Η τρέχουσα πανδημία επιτάχυνε περαιτέρω την ψηφιοποίηση. Αυτή η εξέλιξη έχει δημιουργήσει νέες ευκαιρίες, αλλά και νέους κινδύνους, ιδίως για τους ευάλωτους καταναλωτές. Στην Ευρωπαϊκή Ένωση απαγορεύεται η στόχευση παιδιών και ανηλίκων με συγκαλυμμένη διαφήμιση, όπως διαφημιστικά πλαίσια (μπάνερ) σε βίντεο. Ο διάλογος που ξεκινούμε σήμερα αναμένεται να βοηθήσει το TikTok να συμμορφωθεί με τους κανόνες της ΕΕ για την προστασία των καταναλωτών».

Το TikTok έχει στη διάθεσή του ένα μήνα για να απαντήσει και να συνεργαστεί με την Επιτροπή και τις αρχές προστασίας των καταναλωτών, υπό την καθοδήγηση της σουηδικής υπηρεσίας καταναλωτών και της ιρλανδικής επιτροπής ανταγωνισμού και προστασίας των καταναλωτών.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider