Κορονοϊός: Επιβολή προστίμων σε γυμναστήρια στην Αθήνα – Λειτουργούσαν παράνομα

Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Κορονοϊός: Επιβολή προστίμων σε γυμναστήρια στην Αθήνα – Λειτουργούσαν παράνομα
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του insider.gr στην Google
Γυμναστήρια στο Παλαιό Φάληρο και το Τατόι Αττικής λειτουργούσαν παράνομα.

Σειρά προστίμων επιβλήθηκαν σε γυμναστήρια και αθλούμενους στην Αθήνα, στο πλαίσιο των ελέγχων για τον περιορισμό της διασποράς του κορονοϊού.

Συγκεκριμένα, δύο επιχειρήσεις γυμναστηρίων εντοπίστηκαν να λειτουργούν παράνομα, κατά τη διάρκεια των χθεσινών ελέγχων, στο πλαίσιο της εφαρμογής των μέτρων περιορισμού για τη διασπορά της Covid-19, στην Αθήνα.

Σύμφωνα με πληροφορίες του ΑΠΕ-ΜΠΕ, κατά τον έλεγχο της ΕΛΑΣ στο Παλαιό Φάληρο, εντοπίστηκε γυμναστήριο να λειτουργεί κατά παράβαση της ΚΥΑ 4899/2020. Επιβλήθηκε πρόστιμο ύψους 5.000 ευρώ και κινήθηκε η διαδικασία του αυτοφώρου, ενώ επιβλήθηκαν και πρόστιμα ύψους 300 ευρώ σε πέντε αθλούμενους.

Την ίδια ώρα, σε έλεγχο της Διυπηρεσιακής Μονάδας Ελέγχου Αγοράς του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων στο Τατόι Αττικής, εντοπίστηκε να λειτουργεί, κατά παράβαση της ανωτέρω ΚΥΑ, τμήμα γυμναστηρίου εντός αθλητικού συγκροτήματος.

Στην επιχείρηση επιβλήθηκαν πρόστιμο ύψους 15.000 ευρώ και αναστολή λειτουργίας διάρκειας 15 ημερών για το σύνολο της εγκατάστασης.

Διαβάστε επίσης:

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Ταμείο Ανάκαμψης: Ο διπλός κίνδυνος για κονδύλια και δαπάνες – Πώς μπορεί να εκτροχιαστεί ο προϋπολογισμός

Κτηματολόγιο: Τι φέρνει η επόμενη ημέρα για τις Πολεοδομίες και την αγορά ακινήτων

Τα 5,33 ευρώ ανά κιλό λαγοκέφαλου είναι περιβαλλοντικό μέτρο ή επίδομα σε ψαράδες;

Φόρτωση BOLM...

reader insiderinsiderinsiderinsiderinsider