Decathlon: Η εταιρεία αθλητικών ειδών που ανταγωνίζεται τα μεγαλύτερα brands στην Ινδία

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Decathlon: Η εταιρεία αθλητικών ειδών που ανταγωνίζεται τα μεγαλύτερα brands στην Ινδία
Πώς μια γαλλική εταιρεία αθλητικών ειδών στην Ινδία προκαλεί «ανησυχία» σε εταιρείες όπως οι Adidas, Nike και Puma.

Μια γαλλική εταιρεία αθλητικών ειδών με όνομα ελληνικής καταγωγής και τόπο λειτουργίας την Ινδία έχει καταφέρει να ανταγωνίζεται μερικά από τα μεγαλύτερα ονόματα στον χώρο των αθλητικών προϊόντων.

Πρόκειται για την Decathlon, τα κέρδη της οποίας ξεπέρασαν τους «γίγαντες» του χώρου κατά το οικονομικό έτος του 2018, σύμφωνα με το Quartz India. Και αν σκεφτεί κανείς πως η εταιρεία έχει παρουσία στη Ινδία, μόλις τα τελευταία δέκα χρόνια, τότε πρόκειται για ένα εντυπωσιακό επίτευγμα.

Από την άλλη όμως το δημοσίευμα αναφέρει πως δεν συμφωνούν όλοι με αυτή τη σύγκριση, σύμφωνα με τον Ραζίβ Μέχτα, ιδρυτή και διευθυντή της D:FY, μιας Ινδικής εταιρείας αθλητικών ειδών «μια εταιρεία που λειτουργεί με τη μέθοδο του franchise δεν μπορεί να συγκριθεί με μια εταιρεία που προμηθεύει η ίδια τα καταστήματα της με προϊόντα».

«Αν ένα κατάστημα της Nike πουλήσει ένα ζευγάρι παπούτσια για 51 ευρώ τότε τα έσοδα του θα είναι περίπου 26 ευρώ, καθώς τυπικά ένα 35% αφορά στο περιθώριο κέρδους και ένα 15 – 18% σε πρόσθετους φόρους. Όμως στην περίπτωση του Decathlon, που είναι ο ίδιος προμηθευτής των προϊόντων που πουλάει, αν πουλήσει ένα παπούτσι για 51 ευρώ, τότε τα έσοδα του είναι 51 ευρώ».

Όμως σε κάθε περίπτωση τι είναι αυτό που έκανε μια γαλλική εταιρεία αθλητικών ειδών να ξεχωρίσει και να αποκτήσει τόσο σημαντικό κομμάτι της αγοράς στην Ινδία;

Το πιο εντυπωσιακό στοιχείο που διαφοροποιεί τη Decathlon από εταιρείες, όπως η Nike, είναι πως διαθέτει πολύ μικρό ποσοστό των κερδών της για κινήσεις marketing και διαφήμισης.

Η στρατηγική της εταιρείας φαίνεται να είναι της «παλιάς σχολής» και προτιμά την «από στόμα σε στόμα» διαφημιστική μέθοδο, αφήνοντας την ποιότητα των προϊόντων, τις τιμές αλλά και την εμπειρία του κάθε πελάτη να γίνουν η «διαφημιστική» καμπάνια του Decathlon.

Η εταιρεία ξέρει πως είναι δεν μπορεί να πουλήσει κανείς 5.000 διαφορετικά προϊόντα αν δεν ξέρει ποιο είναι το καλύτερο προϊόν για τον εκάστοτε πελάτη.

Η Decathlon φαίνεται πως προσλαμβάνει μόνο ανθρώπους, οι οποίοι από τη μία έχουν τουλάχιστον μια βασική εκπαίδευση στο αντικείμενο αλλά και μια τουλάχιστον βασική εμπειρία στα sports.

Σύμφωνα με τον Μίθιλ Τζέισεν, μάνατζερ της εταιρείας, «αν ο πελάτης ξέρει τι είδους στήριξη χρειάζεται από το παπούτσι που θέλει να αγοράσει, αντίστοιχα ο πωλητής πρέπει να ξέρει ποιο παπούτσι να του προτείνει».

Παράλληλα, για να δουλέψει κανείς στη Decathlon πρέπει να είναι και ο ίδιος σε φόρμα. «Είναι μια πολύ απαιτητική δουλειά, τόσο στα καταστήματα, όσο και στις αποθήκες» δήλωσε ο Ραούλ Νάντα, ένας δρομέας μεγάλων αποστάσεων που έχει δουλέψει ως αποθηκάριος αλλά και υπεύθυνος πωλήσεων σε κατάστημα της Decathlon.

Μάλιστα, για το λόγο αυτό, η εταιρεία οργανώνει ημέρες καριέρας, όπου οι υποψήφιοι υποβάλλονται σε τεστ φυσικής κατάστασης και παίζουν αθλήματα μεταξύ τους.

Τα καταστήματα της Decathlon δεν είναι σαν κανένα άλλο κατάστημα αθλητικών ειδών στην Ινδία. Αρχικά, το μέγεθός τους είναι τεράστιο. Είναι τόσο μεγάλα που μπορούν με συγκριθούν με το εμβαδόν που θα καταλάμβαναν δύο γήπεδα τένις ή δύο γήπεδα ποδοσφίρου.

Όμως το μέγεθος έχει να κάνει τόσο με τις ποσότητες προϊόντων που «κρύβουν» στο εσωτερικό τους, όσο και με την ποικιλία.

Με περισσότερα από 5.000 προϊόντα για περισσότερα από 80 αθλήματα, είναι δύσκολο να μπει κανείς μέσα και να φύγει χωρίς να έχει αγοράσει κάτι.

Προηγούμενο
Επόμενο

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Όλες οι ειδήσεις

00:01

Σολτς: Προσφέρθηκε ως διαμεσολαβητής μεταξύ Αζερμπαϊτζάν και Αρμενίας

23:51

Ερντογάν κατά Νετανιάχου και ΗΠΑ: Κανείς δεν μπορεί να απαιτεί από εμάς να μην μιλάμε για την Παλαιστίνη

23:32

Τριαντόπουλος: Τροποποίηση σχήματος στεγαστικής συνδρομής για το σεισμό στο Αρκαλοχώρι

23:30

Λιθουανία: Υποστηρίζει την ανάπτυξη πυρηνικών όπλων στην Πολωνία

23:29

Επιβεβαιώνει ο Λευκός Οίκος την αναβολή της επίσκεψης Ερντογάν

23:22

Wall Street: Ράλι Νasdaq άνω του 2% λόγω Big Tech

22:52

Δένδιας: Δεσμεύτηκαν 2 δισ. ευρώ για αντιαεροπορικό και anti-drone θόλο

22:46

Πετρέλαιο: Τέλος στο πτωτικό σερί δύο εβδομάδων

22:30

Χρυσός: Διατήρησε τα κέρδη μετά τα στοιχεία για τον πληθωρισμό

22:14

Σεισμός 6,1 Ρίχτερ στην ανατολική Ταϊβάν

22:02

Ανδρουλάκης: Το ΠΑΣΟΚ θα πρέπει να είναι η πρώτη επιλογή του ελληνικού λαού στις επόμενες εθνικές εκλογές

21:36

Πρωταθλητής Ευρώπης για 7η φορά στους κρίκους o Λευτέρης Πετρούνιας

21:21

Παρουσίαση του Εθνικού Προγράμματος Προσυμπτωματικού Ελέγχου «ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ»

21:11

Eurojackpot: Οι τυχεροί αριθμοί για τα 10 εκατ. ευρώ

21:06

Στυλιανίδης για Βόρειες Σποράδες: Ίσως να έχουν και καλύτερες ακτοπλοϊκές συνδέσεις από πέρυσι

20:56

ΕΛΑΣ: Τι αναφέρει για τον τετράωρο αποκλεισμό του Πρύτανη του Πανεπιστημίου Πατρών στο γραφείο του

20:46

Το Βέλγιο θα παραδώσει F-16 στην Ουκρανία

20:37

Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών: Εγκρίθηκε η διανομή μερίσματος 0,33 ευρώ ανά μετοχή

20:27

Τροχαία: Αυξημένα μέτρα ενόψει Πάσχα και Πρωτομαγιάς

20:18

Δένδιας: Δεν θα δοθούν S-300 στην Ουκρανία

20:09

Μιχαηλίδου: Οι πράσινες θέσεις εργασίας αποτελούν σήμερα τη μεγαλύτερη ευκαιρία

20:00

Διεθνείς αγορές: Το ακριβό δολάριο προκαλεί αναταράξεις σε εμπορεύματα, νομίσματα

19:49

Μητσοτάκης: Η πρόληψη σώζει ζωές – Να φροντίσουμε να επενδύσουμε στην υγεία μας

19:40

Ευρωαγορές: Τα εταιρικά αποτελέσματα έφεραν κέρδη - Σε υψηλό εννέα ετών οι τραπεζικές μετοχές

19:33

ΑΑΔΕ: Νέo app για καταχώρηση ραντεβού διασύνδεσης ERP – POS

19:28

Στο σκαμνί «Σπαρτιάτες» και Ηλίας Κασιδιάρης στις 19 Ιουνίου

19:12

Καρέλιας: 86,8 εκατ. ευρώ τα καθαρά κέρδη το 2023 - Μέρισμα 12,4 ευρώ ανά μετοχή

19:02

Trastor: Εισήγηση για διανομή μερίσματος 0,02 ευρώ ανά μετοχή

18:50

Ελλάκτωρ: Απέκτησε 24.514 μετοχές της Reds - 2,70 ευρώ ανά μετοχή

18:39

Παγκρήτια Τράπεζα: Προϋπόθεση ανάπτυξης, η γυναικεία ενδυνάμωση – Το 52% του προσωπικού της γυναίκες

gazzetta
gazzetta reader insider insider