Decathlon: Η εταιρεία αθλητικών ειδών που ανταγωνίζεται τα μεγαλύτερα brands στην Ινδία

Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Decathlon: Η εταιρεία αθλητικών ειδών που ανταγωνίζεται τα μεγαλύτερα brands στην Ινδία
Πώς μια γαλλική εταιρεία αθλητικών ειδών στην Ινδία προκαλεί «ανησυχία» σε εταιρείες όπως οι Adidas, Nike και Puma.

Μια γαλλική εταιρεία αθλητικών ειδών με όνομα ελληνικής καταγωγής και τόπο λειτουργίας την Ινδία έχει καταφέρει να ανταγωνίζεται μερικά από τα μεγαλύτερα ονόματα στον χώρο των αθλητικών προϊόντων.

Πρόκειται για την Decathlon, τα κέρδη της οποίας ξεπέρασαν τους «γίγαντες» του χώρου κατά το οικονομικό έτος του 2018, σύμφωνα με το Quartz India. Και αν σκεφτεί κανείς πως η εταιρεία έχει παρουσία στη Ινδία, μόλις τα τελευταία δέκα χρόνια, τότε πρόκειται για ένα εντυπωσιακό επίτευγμα.

Από την άλλη όμως το δημοσίευμα αναφέρει πως δεν συμφωνούν όλοι με αυτή τη σύγκριση, σύμφωνα με τον Ραζίβ Μέχτα, ιδρυτή και διευθυντή της D:FY, μιας Ινδικής εταιρείας αθλητικών ειδών «μια εταιρεία που λειτουργεί με τη μέθοδο του franchise δεν μπορεί να συγκριθεί με μια εταιρεία που προμηθεύει η ίδια τα καταστήματα της με προϊόντα».

«Αν ένα κατάστημα της Nike πουλήσει ένα ζευγάρι παπούτσια για 51 ευρώ τότε τα έσοδα του θα είναι περίπου 26 ευρώ, καθώς τυπικά ένα 35% αφορά στο περιθώριο κέρδους και ένα 15 – 18% σε πρόσθετους φόρους. Όμως στην περίπτωση του Decathlon, που είναι ο ίδιος προμηθευτής των προϊόντων που πουλάει, αν πουλήσει ένα παπούτσι για 51 ευρώ, τότε τα έσοδα του είναι 51 ευρώ».

Όμως σε κάθε περίπτωση τι είναι αυτό που έκανε μια γαλλική εταιρεία αθλητικών ειδών να ξεχωρίσει και να αποκτήσει τόσο σημαντικό κομμάτι της αγοράς στην Ινδία;

Το πιο εντυπωσιακό στοιχείο που διαφοροποιεί τη Decathlon από εταιρείες, όπως η Nike, είναι πως διαθέτει πολύ μικρό ποσοστό των κερδών της για κινήσεις marketing και διαφήμισης.

Η στρατηγική της εταιρείας φαίνεται να είναι της «παλιάς σχολής» και προτιμά την «από στόμα σε στόμα» διαφημιστική μέθοδο, αφήνοντας την ποιότητα των προϊόντων, τις τιμές αλλά και την εμπειρία του κάθε πελάτη να γίνουν η «διαφημιστική» καμπάνια του Decathlon.

Η εταιρεία ξέρει πως είναι δεν μπορεί να πουλήσει κανείς 5.000 διαφορετικά προϊόντα αν δεν ξέρει ποιο είναι το καλύτερο προϊόν για τον εκάστοτε πελάτη.

Η Decathlon φαίνεται πως προσλαμβάνει μόνο ανθρώπους, οι οποίοι από τη μία έχουν τουλάχιστον μια βασική εκπαίδευση στο αντικείμενο αλλά και μια τουλάχιστον βασική εμπειρία στα sports.

Σύμφωνα με τον Μίθιλ Τζέισεν, μάνατζερ της εταιρείας, «αν ο πελάτης ξέρει τι είδους στήριξη χρειάζεται από το παπούτσι που θέλει να αγοράσει, αντίστοιχα ο πωλητής πρέπει να ξέρει ποιο παπούτσι να του προτείνει».

Παράλληλα, για να δουλέψει κανείς στη Decathlon πρέπει να είναι και ο ίδιος σε φόρμα. «Είναι μια πολύ απαιτητική δουλειά, τόσο στα καταστήματα, όσο και στις αποθήκες» δήλωσε ο Ραούλ Νάντα, ένας δρομέας μεγάλων αποστάσεων που έχει δουλέψει ως αποθηκάριος αλλά και υπεύθυνος πωλήσεων σε κατάστημα της Decathlon.

Μάλιστα, για το λόγο αυτό, η εταιρεία οργανώνει ημέρες καριέρας, όπου οι υποψήφιοι υποβάλλονται σε τεστ φυσικής κατάστασης και παίζουν αθλήματα μεταξύ τους.

Τα καταστήματα της Decathlon δεν είναι σαν κανένα άλλο κατάστημα αθλητικών ειδών στην Ινδία. Αρχικά, το μέγεθός τους είναι τεράστιο. Είναι τόσο μεγάλα που μπορούν με συγκριθούν με το εμβαδόν που θα καταλάμβαναν δύο γήπεδα τένις ή δύο γήπεδα ποδοσφίρου.

Όμως το μέγεθος έχει να κάνει τόσο με τις ποσότητες προϊόντων που «κρύβουν» στο εσωτερικό τους, όσο και με την ποικιλία.

Με περισσότερα από 5.000 προϊόντα για περισσότερα από 80 αθλήματα, είναι δύσκολο να μπει κανείς μέσα και να φύγει χωρίς να έχει αγοράσει κάτι.

Προηγούμενο
Επόμενο

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Όλες οι ειδήσεις

07:17

Στεγαστικό: Έρχεται μπαράζ παρεμβάσεων από Αθήνα και Βρυξέλλες - Τα μέτρα για ανακαινίσεις και Airbnb

07:16

Στάση εργασίας στα λεωφορεία - Οι γραμμές που θα λειτουργούν κανονικά

07:06

Η χαρά των Κυριάκων στην Βουλή - Στοχευμένα βέλη Αλέξη από την Πάτρα - Ψυχραιμία λέει η Έλενα για Καρυστιανού

07:00

Deal στην αμυντική βιομηχανία - Στροφή στα telcos - Ο ύπνος των μηχανισμών

23:56

MS Estonia: Αποκαλύφθηκαν τα αίτια του ναυαγίου του 1994 με τους 852 νεκρούς

23:44

ΗΠΑ: «Ξένη τρομοκρατική οργάνωση» το κολομβιανό καρτέλ ναρκωτικών Clan del Golfo

23:37

Εκλεγμένος πρόεδρος Χιλής: «Ναρκοδικτάτορας» ο Νικολάς Μαδούρο

23:23

Η Αρκτική βίωσε την πιο θερμή χρονιά που έχει καταγραφεί ποτέ

23:10

Μικτά πρόσημα στην Wall Street μετά τα στοιχεία για την ανεργία

23:06

Τσίπρας: «Κοινωνική και εθνική ανάγκη η πολιτική αλλαγή»

22:55

Το Ισραήλ «απαιτεί» από δυτικές κυβερνήσεις να καταπολεμήσουν τον αντισημιτισμό

22:41

Δημοσκόπηση Alco: Σύννεφα απαισιοδοξίας για το 2026 – Οι πολίτες βλέπουν χειρότερο μέλλον

22:34

ΟΠΕΚΕΠΕ: Ελεύθεροι με όρους και οι 7 κατηγορούμενοι για την εγκληματική οργάνωση στην Κρήτη

22:22

Κλήρωση Τζόκερ σήμερα 16/12/2025: Δείτε τα αποτελέσματα - Οι αριθμοί που κερδίζουν

22:19

Δέσμη μέτρων της Κομισιόν για την ενίσχυση του τομέα υγείας στην Ευρώπη

22:14

ΥΠΑΑΤ: Οι πίνακες δικαιούχων της Εξισωτικής Αποζημίωσης 2025 - Άμεσα ξεκινούν οι πληρωμές

22:07

Μικρά κέρδη για τον χρυσό με επίκεντρο τα στοιχεία για την ανεργία

22:06

Στέιτ Ντιπάρτμεντ: Αμετάβλητη η θέση των ΗΠΑ για επιστροφή της Τουρκίας στο πρόγραμμα των F-35

21:55

ΕΒΕΠ: Ο προϋπολογισμός του 2026 επιχειρεί βήματα σύγκλισης της ελληνικής οικονομίας

21:39

Hellenic Train: Ακινητοποιήθηκε τρένο στον Δομοκό - Πώς θα αποζημιωθούν οι επιβάτες

21:35

Κλήρωση Eurojackpot 16/12/25: Τα αποτελέσματα και οι αριθμοί που κερδίζουν

21:27

Η Honda κάνει σημαντικά βήματα για επίτευξη της κλιματικής ουδετερότητας έως το 2050

21:19

Ταϊλάνδη - Καμπότζη: Τουλάχιστον 34 νεκροί και 800.000 εκτοπισμένοι λόγω των μαχών στα σύνορα

21:14

Μιχαηλίδου: Ενισχύουμε την Ευρωπαϊκή Κάρτα Νέων, επενδύουμε στις επιλογές τους

21:01

Όλη η ρύθμιση για τα δάνεια σε ελβετικό - «Κούρεμα» έως 50% και σταθερό επιτόκιο

20:55

Allwyn - ΟΠΑΠ: Τροποποίηση των όρων συνένωσης των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων

20:50

Εγκρίθηκε με 159 «Ναι» ο προϋπολογισμός για το 2026

20:36

Συμβούλιο Περιβάλλοντος: Η Ευρώπη δεν προλαβαίνει τους στόχους για το 2030 - Η κυκλική οικονομία ο μεγάλος «ασθενής»

20:35

Ιταλικά ΜΜΕ: Από τον Ιανουάριο οι τουρίστες θα πληρώνουν 2 ευρώ για να δουν τη «Φοντάνα Ντι Τρέβι»

20:25

Νέα δημοσκόπηση: Εμπιστοσύνη στο πρόσωπο του Ζελένσκι δείχνει το 61% των Ουκρανών

gazzetta
gazzetta reader insider insider