Decathlon: Η εταιρεία αθλητικών ειδών που ανταγωνίζεται τα μεγαλύτερα brands στην Ινδία

Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Decathlon: Η εταιρεία αθλητικών ειδών που ανταγωνίζεται τα μεγαλύτερα brands στην Ινδία
Πώς μια γαλλική εταιρεία αθλητικών ειδών στην Ινδία προκαλεί «ανησυχία» σε εταιρείες όπως οι Adidas, Nike και Puma.

Μια γαλλική εταιρεία αθλητικών ειδών με όνομα ελληνικής καταγωγής και τόπο λειτουργίας την Ινδία έχει καταφέρει να ανταγωνίζεται μερικά από τα μεγαλύτερα ονόματα στον χώρο των αθλητικών προϊόντων.

Πρόκειται για την Decathlon, τα κέρδη της οποίας ξεπέρασαν τους «γίγαντες» του χώρου κατά το οικονομικό έτος του 2018, σύμφωνα με το Quartz India. Και αν σκεφτεί κανείς πως η εταιρεία έχει παρουσία στη Ινδία, μόλις τα τελευταία δέκα χρόνια, τότε πρόκειται για ένα εντυπωσιακό επίτευγμα.

Από την άλλη όμως το δημοσίευμα αναφέρει πως δεν συμφωνούν όλοι με αυτή τη σύγκριση, σύμφωνα με τον Ραζίβ Μέχτα, ιδρυτή και διευθυντή της D:FY, μιας Ινδικής εταιρείας αθλητικών ειδών «μια εταιρεία που λειτουργεί με τη μέθοδο του franchise δεν μπορεί να συγκριθεί με μια εταιρεία που προμηθεύει η ίδια τα καταστήματα της με προϊόντα».

«Αν ένα κατάστημα της Nike πουλήσει ένα ζευγάρι παπούτσια για 51 ευρώ τότε τα έσοδα του θα είναι περίπου 26 ευρώ, καθώς τυπικά ένα 35% αφορά στο περιθώριο κέρδους και ένα 15 – 18% σε πρόσθετους φόρους. Όμως στην περίπτωση του Decathlon, που είναι ο ίδιος προμηθευτής των προϊόντων που πουλάει, αν πουλήσει ένα παπούτσι για 51 ευρώ, τότε τα έσοδα του είναι 51 ευρώ».

Όμως σε κάθε περίπτωση τι είναι αυτό που έκανε μια γαλλική εταιρεία αθλητικών ειδών να ξεχωρίσει και να αποκτήσει τόσο σημαντικό κομμάτι της αγοράς στην Ινδία;

Το πιο εντυπωσιακό στοιχείο που διαφοροποιεί τη Decathlon από εταιρείες, όπως η Nike, είναι πως διαθέτει πολύ μικρό ποσοστό των κερδών της για κινήσεις marketing και διαφήμισης.

Η στρατηγική της εταιρείας φαίνεται να είναι της «παλιάς σχολής» και προτιμά την «από στόμα σε στόμα» διαφημιστική μέθοδο, αφήνοντας την ποιότητα των προϊόντων, τις τιμές αλλά και την εμπειρία του κάθε πελάτη να γίνουν η «διαφημιστική» καμπάνια του Decathlon.

Η εταιρεία ξέρει πως είναι δεν μπορεί να πουλήσει κανείς 5.000 διαφορετικά προϊόντα αν δεν ξέρει ποιο είναι το καλύτερο προϊόν για τον εκάστοτε πελάτη.

Η Decathlon φαίνεται πως προσλαμβάνει μόνο ανθρώπους, οι οποίοι από τη μία έχουν τουλάχιστον μια βασική εκπαίδευση στο αντικείμενο αλλά και μια τουλάχιστον βασική εμπειρία στα sports.

Σύμφωνα με τον Μίθιλ Τζέισεν, μάνατζερ της εταιρείας, «αν ο πελάτης ξέρει τι είδους στήριξη χρειάζεται από το παπούτσι που θέλει να αγοράσει, αντίστοιχα ο πωλητής πρέπει να ξέρει ποιο παπούτσι να του προτείνει».

Παράλληλα, για να δουλέψει κανείς στη Decathlon πρέπει να είναι και ο ίδιος σε φόρμα. «Είναι μια πολύ απαιτητική δουλειά, τόσο στα καταστήματα, όσο και στις αποθήκες» δήλωσε ο Ραούλ Νάντα, ένας δρομέας μεγάλων αποστάσεων που έχει δουλέψει ως αποθηκάριος αλλά και υπεύθυνος πωλήσεων σε κατάστημα της Decathlon.

Μάλιστα, για το λόγο αυτό, η εταιρεία οργανώνει ημέρες καριέρας, όπου οι υποψήφιοι υποβάλλονται σε τεστ φυσικής κατάστασης και παίζουν αθλήματα μεταξύ τους.

Τα καταστήματα της Decathlon δεν είναι σαν κανένα άλλο κατάστημα αθλητικών ειδών στην Ινδία. Αρχικά, το μέγεθός τους είναι τεράστιο. Είναι τόσο μεγάλα που μπορούν με συγκριθούν με το εμβαδόν που θα καταλάμβαναν δύο γήπεδα τένις ή δύο γήπεδα ποδοσφίρου.

Όμως το μέγεθος έχει να κάνει τόσο με τις ποσότητες προϊόντων που «κρύβουν» στο εσωτερικό τους, όσο και με την ποικιλία.

Με περισσότερα από 5.000 προϊόντα για περισσότερα από 80 αθλήματα, είναι δύσκολο να μπει κανείς μέσα και να φύγει χωρίς να έχει αγοράσει κάτι.

Προηγούμενο
Επόμενο

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Όλες οι ειδήσεις

21:29

«Πολύ παραγωγική» η συνάντηση δηλώνουν Τραμπ και Μαμντάνι

21:00

Οι αμυντικές βιομηχανίες δοκιμάζουν τα όριά τους

20:45

Ρεάλ Μαδρίτης: Βγάζει στην αγορά μειοψηφικό πακέτο μετοχών της

20:30

Μερτς: Μη ρεαλιστικό το χρονοδιάγραμμα Τραμπ - Τι είπε για «παγωμένα» ρωσικά assets

20:16

Ρούμπιο για Ουκρανικό: Η πιο παραγωγική και σημαντική μέχρι στιγμής συνάντηση

20:02

Ένοπλες Δυνάμεις: Νέο μισθολόγιο και δωρεάν στέγη - Τα επτά μέτρα Δένδια

19:48

Στουμπ – Μελόνι σε Τραμπ: Η Ευρώπη ζητά αναθεώρηση στο ειρηνευτικό σχέδιο για την Ουκρανία

19:34

Ο Ζελένσκι δηλώνει «ευγνώμων σε Τραμπ και κάθε ηγέτη που στηρίζει την Ουκρανία»

19:20

Ψήφισε ο Μητσοτάκης στις εσωκομματικές εκλογές της ΝΔ

19:06

Telegraph: Όλο το σχέδιο - απάντηση στον Τραμπ - Αναλυτικά τα 24 σημεία της ΕΕ

18:52

Στις Βρυξέλλες ο Δένδιας - Συνάντηση με τον ΓΓ Αμυντικής Βιομηχανίας και Διαστήματος της ΕΕ

18:38

Ισραήλ: Νεκρός ο αρχηγός του γενικού επιτελείου της Χεζμπολάχ

18:24

Reuters: Η αντιπρόταση της Ευρώπης στο σχέδιο Τραμπ για Ουκρανία - Τι περιλαμβάνει

18:10

Παλαιός Παντελεήμονας: Ένα από τα ομορφότερα χωριά της Βόρειας Ελλάδας

17:56

Συνάντηση Μητσοτάκη - Τασούλα τη Δευτέρα

17:42

Καλαφάτης: Η Ελλάδα τοποθετείται δυναμικά στον ευρωπαϊκό χάρτη της καινοτομίας

17:28

Επικοινωνία Ερντογάν - Πούτιν για Ουκρανία τη Δευτέρα

17:14

«Πυρά» Τραμπ σε Ζελένσκι - ΕΕ: Καμία ευγνωμοσύνη για τις προσπάθειές μας

17:00

Πόσο θα αυξηθούν μισθοί και συντάξεις το 2026 - Το πλάνο της κυβέρνησης και οι αστάθμητοι παράγοντες

16:45

Στους δρόμους οι αγρότες - Από 30 Νοεμβρίου τα πρώτα μπλόκα

16:30

Επιφυλακτικός o Μερτς για επίτευξη συμφωνίας ειρήνης για Ουκρανία έως την Πέμπτη

16:16

Συνάντηση Μελόνι - Ερντογάν στο περιθώριο της G20

16:02

Σδούκου: Εντυπωσιακή η συμμετοχή στις εσωκομματικές εκλογές της ΝΔ

15:48

Κορυφώνονται οι συνομιλίες για Ουκρανία: Οι κίνδυνοι για το Κίεβο - Το μήνυμα Ζελένσκι

15:34

Ο Νετανιάχου διέταξε επίθεση στον αρχηγό του στρατιωτικού επιτελείου της Χεζμπολάχ

15:20

Γκαμπριέλε Μπίσοφ (Eυρωβουλευτής SnD): Η Ευρώπη δεν μπορεί πλέον να λειτουργεί ως τεχνοκρατικό εγχείρημα

15:06

Χατζηδάκης: Η ΝΔ παραμένει, όπως την οραματίστηκε ο Κωνσταντίνος Καραμανλής

14:52

Τρεις όροι της ΕΕ για ειρήνη στην Ουκρανία - Το μήνυμα της Φον ντερ Λάιεν

14:38

Νέο φλερτ για εξαγορά της Anglo American από BHP

14:24

«Caller ID Spoofing»: Ποια είναι η νέα τηλεφωνική απάτη

gazzetta
gazzetta reader insider insider