Decathlon: Η εταιρεία αθλητικών ειδών που ανταγωνίζεται τα μεγαλύτερα brands στην Ινδία

Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Decathlon: Η εταιρεία αθλητικών ειδών που ανταγωνίζεται τα μεγαλύτερα brands στην Ινδία
Πώς μια γαλλική εταιρεία αθλητικών ειδών στην Ινδία προκαλεί «ανησυχία» σε εταιρείες όπως οι Adidas, Nike και Puma.

Μια γαλλική εταιρεία αθλητικών ειδών με όνομα ελληνικής καταγωγής και τόπο λειτουργίας την Ινδία έχει καταφέρει να ανταγωνίζεται μερικά από τα μεγαλύτερα ονόματα στον χώρο των αθλητικών προϊόντων.

Πρόκειται για την Decathlon, τα κέρδη της οποίας ξεπέρασαν τους «γίγαντες» του χώρου κατά το οικονομικό έτος του 2018, σύμφωνα με το Quartz India. Και αν σκεφτεί κανείς πως η εταιρεία έχει παρουσία στη Ινδία, μόλις τα τελευταία δέκα χρόνια, τότε πρόκειται για ένα εντυπωσιακό επίτευγμα.

Από την άλλη όμως το δημοσίευμα αναφέρει πως δεν συμφωνούν όλοι με αυτή τη σύγκριση, σύμφωνα με τον Ραζίβ Μέχτα, ιδρυτή και διευθυντή της D:FY, μιας Ινδικής εταιρείας αθλητικών ειδών «μια εταιρεία που λειτουργεί με τη μέθοδο του franchise δεν μπορεί να συγκριθεί με μια εταιρεία που προμηθεύει η ίδια τα καταστήματα της με προϊόντα».

«Αν ένα κατάστημα της Nike πουλήσει ένα ζευγάρι παπούτσια για 51 ευρώ τότε τα έσοδα του θα είναι περίπου 26 ευρώ, καθώς τυπικά ένα 35% αφορά στο περιθώριο κέρδους και ένα 15 – 18% σε πρόσθετους φόρους. Όμως στην περίπτωση του Decathlon, που είναι ο ίδιος προμηθευτής των προϊόντων που πουλάει, αν πουλήσει ένα παπούτσι για 51 ευρώ, τότε τα έσοδα του είναι 51 ευρώ».

Όμως σε κάθε περίπτωση τι είναι αυτό που έκανε μια γαλλική εταιρεία αθλητικών ειδών να ξεχωρίσει και να αποκτήσει τόσο σημαντικό κομμάτι της αγοράς στην Ινδία;

Το πιο εντυπωσιακό στοιχείο που διαφοροποιεί τη Decathlon από εταιρείες, όπως η Nike, είναι πως διαθέτει πολύ μικρό ποσοστό των κερδών της για κινήσεις marketing και διαφήμισης.

Η στρατηγική της εταιρείας φαίνεται να είναι της «παλιάς σχολής» και προτιμά την «από στόμα σε στόμα» διαφημιστική μέθοδο, αφήνοντας την ποιότητα των προϊόντων, τις τιμές αλλά και την εμπειρία του κάθε πελάτη να γίνουν η «διαφημιστική» καμπάνια του Decathlon.

Η εταιρεία ξέρει πως είναι δεν μπορεί να πουλήσει κανείς 5.000 διαφορετικά προϊόντα αν δεν ξέρει ποιο είναι το καλύτερο προϊόν για τον εκάστοτε πελάτη.

Η Decathlon φαίνεται πως προσλαμβάνει μόνο ανθρώπους, οι οποίοι από τη μία έχουν τουλάχιστον μια βασική εκπαίδευση στο αντικείμενο αλλά και μια τουλάχιστον βασική εμπειρία στα sports.

Σύμφωνα με τον Μίθιλ Τζέισεν, μάνατζερ της εταιρείας, «αν ο πελάτης ξέρει τι είδους στήριξη χρειάζεται από το παπούτσι που θέλει να αγοράσει, αντίστοιχα ο πωλητής πρέπει να ξέρει ποιο παπούτσι να του προτείνει».

Παράλληλα, για να δουλέψει κανείς στη Decathlon πρέπει να είναι και ο ίδιος σε φόρμα. «Είναι μια πολύ απαιτητική δουλειά, τόσο στα καταστήματα, όσο και στις αποθήκες» δήλωσε ο Ραούλ Νάντα, ένας δρομέας μεγάλων αποστάσεων που έχει δουλέψει ως αποθηκάριος αλλά και υπεύθυνος πωλήσεων σε κατάστημα της Decathlon.

Μάλιστα, για το λόγο αυτό, η εταιρεία οργανώνει ημέρες καριέρας, όπου οι υποψήφιοι υποβάλλονται σε τεστ φυσικής κατάστασης και παίζουν αθλήματα μεταξύ τους.

Τα καταστήματα της Decathlon δεν είναι σαν κανένα άλλο κατάστημα αθλητικών ειδών στην Ινδία. Αρχικά, το μέγεθός τους είναι τεράστιο. Είναι τόσο μεγάλα που μπορούν με συγκριθούν με το εμβαδόν που θα καταλάμβαναν δύο γήπεδα τένις ή δύο γήπεδα ποδοσφίρου.

Όμως το μέγεθος έχει να κάνει τόσο με τις ποσότητες προϊόντων που «κρύβουν» στο εσωτερικό τους, όσο και με την ποικιλία.

Με περισσότερα από 5.000 προϊόντα για περισσότερα από 80 αθλήματα, είναι δύσκολο να μπει κανείς μέσα και να φύγει χωρίς να έχει αγοράσει κάτι.

Προηγούμενο
Επόμενο

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Όλες οι ειδήσεις

08:00

Χωρίς ταξί και σήμερα η Αθήνα - Παράταση της απεργίας

07:50

Τηλεφωνική επικοινωνία Μαδούρο - Τραμπ: «Ευπρόσδεκτος» ο διάλογος

07:45

Ηλεκτρισμός: «Στο μικροσκόπιο» ελλείμματα 770 εκατ. στην αγορά - Οι υποψήφιες λύσεις

07:40

Η Πράσινη Οικονομία των 5 τρισ. δολαρίων: Το νέο οικονομικό στοίχημα που αλλάζει τον κόσμο

07:33

ΕΦΚΑ: Ρεκόρ έτους με 20.552 αιτήσεις συνταξιοδότησης τον Σεπτέμβριο - Προβλέψεις για πάνω από 210.000 αιτήσεις το 2025

07:29

Αέριο: Νέα συμφωνία για τον Κάθετο Διάδρομο - Μεγαλύτερες ποσότητες μέσω της «αρτηρίας» Ελλάδας - Ουκρανίας

07:26

Μακρόν σε Σι: Καθοριστική η συνεργσία της Κίνας για τον τερματισμό του πολέμου στην Ουκρανία

07:23

Ολυμπία Οδός: Ολοκληρώνεται το μεγάλο οδικό μέτωπο «Ελευσίνα - Πάτρα - Πύργος» - Αλλάζει ο χάρτης των μεταφορών

07:17

Κούρεμα οφειλών 4,88 δισ. ευρώ μέσω Εξωδικαστικού - Πόσα και τι δάνεια ρύθμισαν οι servicers

07:13

Aktor: Σε επενδύσεις, εξαγορές και δανεισμό τα 140 εκατ. του retail bond - «Βλέπει» EBITDA 460 εκατ. το 2030

07:08

Βιομηχανικό ρεύμα: Σε τρεις πυλώνες η στήριξη - Η «δεξαμενή» των δικαιούχων

07:04

Επέστρεψε - Φουλ επίθεση σε ΠΑΣΟΚ και ηγεσίες μικροκομματιδίων - Ζητά επανίδρυση και οργανωτική υπόσταση της δημοκρατικής παράταξης

07:00

Οι φήμες για deals - Τι γίνεται με τα spread - Το ράλι και το παρελθόν

23:52

ΠΑΣΟΚ για Τσίπρα: «Παίζει το παιχνίδι του Μητσοτάκη»

23:40

Σε 24ωρη επιφυλακή λόγω κακοκαιρίας ο δήμος Αθηναίων

23:28

Ρεκόρ γ' τρίμηνου για τη Saleforce με καθαρά κέρδη 2,09 δισ. δολάρια

23:16

Νέα κέρδη στη Wall Street - Τα στοιχήματα για μείωση επιτοκίων υπερακόντισαν τη Microsoft

23:02

Κέρδη για το πετρέλαιο στην σκιά των διαβουλεύσεων για ειρήνη στην Ουκρανία

22:49

Χατζηδάκης: Δεν αργεί η ανακοίνωση των μέτρων για το ενεργειακό κόστος της βιομηχανίας

22:35

Κακοκαιρία: Έκτακτη διυπουργική υπό Κεφαλογιάννη - Νέα συνεδρίαση της Επιτροπής Εκτίμησης Κινδύνου

22:22

Τζέφρι Έπστιν: Στο «φως» φωτογραφίες και βίντεο από το νησί του

22:09

Σε νέο ιστορικό ρεκόρ ασήμι και χαλκός - Κέρδη για τον χρυσό

21:58

Μαρινάκης για Τσίπρα: Αμετροεπής, αμετανόητος, αλαζόνας

21:46

Intralot: Απέκτησε 6,7 εκατ. μετοχές ο Soohyung Kim

21:34

PeopleCert: Πάνω από 4 φορές υπερκάλυψη στη νέα έκδοση ομολόγου 300 εκατ. ευρώ

21:22

Γουίτκοφ και Κούσνερ ενημέρωσαν τον Τραμπ μετά την «παραγωγική» συνάντηση με τον Πούτιν

21:11

Καλαφάτης: Τα Κέντρα Αριστείας είναι πηγή καινοτόμων και εξειδικευμένων λύσεων

20:59

Πού θα κατευθύνει η Aktor τα 140 εκατ. ευρώ του ομολογιακού δανείου

20:48

Ζαχαράκη: Είμαστε όλοι διαφορετικοί αλλά δυνατοί γιατί είμαστε όλοι μαζί

20:47

Συνάντηση Πιερρακάκη με τον Ιταλό Υπουργό Οικονομικών στη Ρώμη

gazzetta
gazzetta reader insider insider