Οι 10 «χρυσοί» πιλότοι της Formula 1 για το 2021

Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Οι 10 «χρυσοί» πιλότοι της Formula 1 για το 2021
Δεκάδες παραμένουν τα εκατομμύρια που στρώνονται στα πόδια των πιο αποτελεσματικών πιλότων της Formula 1, παρά την κρίση που έχει δημιουργήσει η πανδημία.

Την ίδια στιγμή που η επιτροπή οικονομικών υποθέσεων της F1 δημιουργεί ομάδα εργασίας για τη συζήτηση επιβολής πλαφόν στις αμοιβές των πιλότων του πρωταθλήματος, το νέο συμβόλαιο του κορυφαίου Λούις Χάμιλτον με τη Mercedes «ζαλίζει» με το ύψος των απολαβών του.

Από την άλλη πλευρά, τα χρήματα αυτά είναι κλάσμα όσων εισπράττουν διάσημοι ποδοσφαιριστές και καλαθοσφαιριστές. Παρότι οι πιλότοι της F1 παίζουν κυριολεκτικά τη ζωή τους κορώνα – γράμματα όχι μόνο σε κάθε αγώνα, αλλά επίσης στις ανεπίσημες και επίσημες δοκιμές και στις κατατακτήριες. Εκατοντάδες, δηλαδή, φορές κάθε χρόνο.

Ας γνωρίσουμε όμως τους Κροίσους της F1 και τις ετήσιες απολαβές τους για το 2021.

Επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής, με τις περισσότερες νίκες στην F1 (95) από κάθε άλλο οδηγό και μόλις 36 ετών, ο Βρετανός άσος δεν θα μπορούσε παρά να είναι ο πιο ακριβοπληρωμένος οδηγός στο grid. Με μεγάλη διαφορά μάλιστα, καθώς τα 45,6 εκ. ευρώ που θα του δοθούν φέτος είναι τουλάχιστον τα διπλάσια από αυτά του δεύτερου Φερστάπεν.

Δικαίως ο «ιπτάμενος Ολλανδός» -και παρά τα μόλις 23 χρόνια του- αμείβεται με κάτι περισσότερα από 20 εκατομμύρια ευρώ το χρόνο. Πιστός στη Red Bull και εξαιρετικά ταλαντούχος οδηγός, θεωρείται από τους ελάχιστους που μπορεί να κοντράρει τον κορυφαίο Λιούις Χάμιλτον.

Ως πρώτος οδηγός της Ferrari, ο Μονεγάσκος οδηγός θα είχε υπό άλλες συνθήκες απαιτήσεις δεκάδων εκατομμυρίων. Ωστόσο δεσμεύτηκε με ένα πολυετές συμβόλαιο το 2019 και ως δεύτερος πίσω από τον Φέτελ, που απολάμβανε τη μερίδα του λέοντος στην ομάδα. Σε κάθε περίπτωση ωστόσο, τα 11,7 εκ. ευρώ ετήσιες απολαβές σε ηλικία 23 ετών μόνο λίγα δεν χαρακτηρίζονται.

Ακόμα μια μεταγραφή, από την Renault (Alpine πλέον) στην McLaren, ήταν αυτή του Αυστραλού πιλότου. Το γελαστό παιδί του πρωταθλήματος έχει δεκάδες βάθρα στο ενεργητικό του αλλά κανένα παγκόσμιο τίτλο παρά τα 31 έτη του. Επομένως τα 11,5 περίπου εκ. ευρώ που φέρεται να λαμβάνει από την ομάδα του, είναι εξαιρετικό ποσό.

Αν τα παγκόσμια πρωταθλήματα αποτελούσαν το μόνο κριτήριο για τις απολαβές των οδηγών, ο Φέτελ θα έπρεπε να είναι δεύτερος στη λίστα -έχει βλέπετε τέσσερα συναπτά. Ωστόσο ο «υποβιβασμός» από τη Ferrari στην νυν Aston Martin και πρώην Racing Point, δεν αφήνει παριθώριο για περισσότερα από 8,3 εκατομμύρια ευρώ.

Ένας ακόμα Ισπανός, ο οποίος μάλιστα άφησε φέτος την McLaren για το δεύτερο μπάκετ μιας Ferrari, θα εισπράξει το ποσό των 8,33 εκατομμυρίων ευρώ. Καθόλου άσχημα για το διψασμένο για νίκες 26χρονο πιλότο, ο οποίος όμως σε αντίθεση με το διάσημο πατέρα του, δεν έχει δει ακόμα παγκόσμιο πρωτάθλημα.

Ο Ισπανός δις Παγκόσμιος Πρωταθλητής κατάφερε, παρά τα 40 του χρόνια και τις μέτριες επιδόσεις του με την McLaren πριν αποχωρήσει πρόπερσι, να επανέλθει στην ομάδα της πρώην Renault και νυν Alpine. Απαιτώντας μάλιστα και λαμβάνοντας το διόλου ευκαταφρόνητο ποσό των 7,5 εκ. ευρώ.

Ο έτερος πιλότος της πρωταθλήτριας Mercedes αμείβεται με 6,7 εκατομμύρια ευρώ περίπου. Χωρίς παγκόσμιο πρωτάθλημα αλλά με σταθερά καλές επιδόσεις, αποτελεί τον «ιδανικό δεύτερο» οδηγό. Ο Φιλανδός δεν έχει τη στόφα του πρωταθλητή, αλλά φέρνει βαθμούς στην ομάδα και δυσκολίες στους ανταγωνιστές του Χάμιλτον.

Χωρίς παγκόσμιο πρωτάθλημα αλλά με πολύ καλές επιδόσεις στην ομάδα της Racing Point (και πλέον Aston Martin) το 2020, o μεξικανός πιλότος κατάφερε να πάρει μεταγραφή στην σαφώς πιο ανταγωνιστική (δεύτερη στο πρωτάθλημα κατασκευαστών πέρυσι) Red Bull. Μαζί με την... προαγωγή, θα προσθέσει στο λογαριασμό του και 5 εκατομμύρια ευρώ. Διόλου άσχημα.

Ο άπαξ Παγκόσμιος Πρωταθλητής (2007) Κίμι Ράικονεν, θα αμειφθεί το 2021με περίπου 4,17 εκ. ευρώ. Εξαιρετικά τα έχει καταφέρει ο Φιλανδός, καθώς είναι 41 ετών, στη δύση της καριέρας του και οδηγεί για μια από τις πιο μικρές ομάδες του grid. Λογικά, θα έπρεπε να είναι πιο κοντά στην 20ή θέση.

Προηγούμενο
Επόμενο

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Όλες οι ειδήσεις

16:16

Visa: 20% περισσότεροι Έλληνες ταξίδεψαν στο εξωτερικό το εννεάμηνο - Οι κορυφαίοι προορισμοί

16:11

ΙΟΒΕ: Στο 9,8% του ΑΕΠ η ακαθάριστη προστιθέμενη αξία της βιομηχανίας το 2024 - Στα 19,5 δισ. ευρώ

16:07

Τροποποιήσεις στη χορήγηση Στεγαστικής Συνδρομής για τα πλημμυρόπληκτα κτίρια του Σεπτεμβρίου 2023

15:47

ΗΠΑ: Στο 4,6% η ανεργία τον Νοέμβριο - Αυξήθηκαν κατά 64.000 οι θέσεις εργασίας

15:47

Δίκη Χρυσής Αυγής: «Η δολοφονία Φύσσα έγινε στο πλαίσιο της στρατηγικής της έντασης»

15:37

PayPal: Δημιουργεί την PayPal Bank για δάνεια σε μικρές επιχειρήσεις

15:36

Ζελέσνκι: Η Ουκρανία αντιμετωπίζει οικονομικές προκλήσεις - Tα δεσμευμένα ρωσικά assets είναι καίριας σημασίας

15:30

Επισήμως «ανεπιθύμητος οργανισμός» η Deutsche Welle στη Ρωσία

15:30

Πολεοδομική μεταρρύθμιση: Οι πέντε μέρες προθεσμία και το ορόσημο του 2025 - Τι αλλάζει για τους πολίτες

15:21

Χατζηθεοδοσίου: Παράνομη η μείωση των προμηθειών των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών

15:14

Η Engel & Völkers Ελλάδος ενισχύει την παρουσία της στην Αττική με 3 νέα σημεία

15:00

Μπαράζ συλλήψεων και βαριά πρόστιμα για την τηλεοπτική πειρατεία

15:00

Υπ. Εργασίας: Τι αλλάζει στο ΕΡΓΑΝΗ με τη νέα πλατφόρμα - Σε πλήρη λειτουργία από τον Φεβρουάριο

14:52

ΗΠΑ: Μετά την νέα εθνική στρατηγική έρχεται αναδιάρθρωση της ηγεσίας των ενόπλων δυνάμεων

14:45

Κανόνας 3 δευτερολέπτων: Πώς να ετοιμάσεις τη βαλίτσα των διακοπών στο «άψε σβήσε»

14:43

Οι πιο φιλικές χώρες της Ευρώπης: Η θέση της Ελλάδας - Έκπληξη στην κορυφή

14:43

My market: Μεγάλος διαγωνισμός «Μαζί, για τα καρότσια της χρονιάς» με δώρα που ξεπερνούν τις 85.000€!

14:41

ΥΠΑΑΤ: Επιπλέον πληρωμές 487,9 εκατ. από ΟΠΕΚΕΠΕ και ΕΛΓΑ

14:37

EFA Group: Προχωρά σε ΑΜΚ 80 εκατ. με νέους επενδυτές Motor Oil και EOS Capital Partners

14:36

Νέος CEO στην Kraft Heinz από Πρωτοχρονιά: Ποιος αναλαμβάνει - Ο ρόλος του

14:36

Κοντογεώργης για μπλόκα: Ελπίζουμε να υπάρξει διάλογος και εκτόνωση μέσα στην εβδομάδα

14:24

Φυσικές καταστροφές: Οι οικονομικές ζημιές μειώθηκαν σχεδόν κατά ένα τρίτο το 2025

14:16

Μητσοτάκης: Στον ΟΠΕΚΕΠΕ δίνουμε μια από τις τελευταίες μάχες με την παλιά Ελλάδα

14:06

Digital economy forum 2025: Οι τεχνολογικές τάσεις που θα αλλάξουν τις επιχειρήσεις τα επόμενα 30 χρόνια

14:04

Αστεροσκοπείο: Τι είναι οι «κοσμικοί άνεμοι» που βρέθηκαν γύρω από μαύρες τρύπες - Βίντεο

14:03

Σουηδία: Μόνο μισή ώρα ηλιοφάνειας έχει καταγραφεί τον Δεκέμβριο στη Στοκχόλμη

13:59

ΟΠΕΚΕΠΕ: Ελεύθεροι δύο από τους επτά κατηγορούμενους από την Κρήτη

13:58

Το BBC λέει ότι θα αντιπαλέψει την αγωγή του Τραμπ για δυσφήμηση

13:55

Γαλλία: Δρόμοι και σιδηροδρομικός άξονας αποκλεισμένοι από οργισμένους αγρότες

13:49

Κεφαλογιάννης: «Τιμούμε το παρελθόν - Υπηρετούμε το παρόν - Προστατεύουμε το μέλλον»

gazzetta
gazzetta reader insider insider