Εβδομαδιαίες απώλειες 2,6% για τον χρυσό

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Εβδομαδιαίες απώλειες 2,6% για τον χρυσό
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του insider.gr στην Google
Με μικρά κέρδη -τα οποία ωστόσο δεν ήταν αρκετά ώστε να αλλάξουν το πρόσημο της εβδομάδας- ολοκλήρωσαν τις συναλλαγές της Παρασκευής οι τιμές του χρυσού.

Με μικρά κέρδη -τα οποία ωστόσο δεν ήταν αρκετά ώστε να αλλάξουν το πρόσημο της εβδομάδας- ολοκλήρωσαν τις συναλλαγές της Παρασκευής οι τιμές του χρυσού, καθώς το μέταλλο «πληρώνει» την αισιοδοξία της αγοράς για αποκλιμάκωση των εμπορικών εντάσεων, ενώ η έκθεση για την απασχόληση στις ΗΠΑ ενέτεινε τις πιέσεις των προηγούμενων ημερών.

Πιο αναλυτικά, τα συμβόλαια παραδόσεως Ιουνίου στο Χρηματιστήριο Εμπορευμάτων της Νέας Υόρκης έκλεισαν με άνοδο 0,6% στα 3.243,30 δολάρια/ουγγιά, ενώ στην spot αγορά ο τιμές έκλεισαν στα 3.228,50 δολάρια/ουγγιά. Από τις αρχές της εβδομάδας, οι τιμές του χρυσού υποχώρησαν κατά 2,6%.

Στα υπόλοιπα μέταλλα, το ασήμι στην spot αγορά έχασε 1,3% και διαμορφώθηκε στα 31,98 δολάρια η ουγγιά, η πλατίνα πρόσθεσε 0,1% στα 959,20 δολάρια και το παλλάδιο σημείωσε άνοδο 0,6% στα 946,18 δολάρια. Και τα τρία μέταλλα έκλεισαν σε θετικό έδαφος σε εβδομαδιαία βάση.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Χριστόπουλος: Κοντά στο 1% του ΑΕΠ η οπτικοακουστική βιομηχανία - Μεγάλες προοπτικές ανάπτυξης για το video gaming

Δημογραφικό: Baby bonus από δήμους της χώρας - Μόλις 65.594 γεννήσεις στην Ελλάδα το 2025

Metlen: Εγκαινιάστηκε στον Βόλο η νέα μονάδα της M Technologies - Τι ζήτησε ο Μυτιληναίος από τον Δένδια

Φόρτωση BOLM...

reader insiderinsiderinsiderinsiderinsider